Gjest Carmelita Skrevet 16. mars 2004 #1 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvilke sykkelsko anbefaler du? Merke og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 Om du ser litt lengre ned i forumet ligger det en annen tråd som heter sykelsko. Der får du en del info om at merke ikke er viktig. Passform er detso viktigere. Pris kommer helt ann på hva du skal bruke skoen til. Spinning, terengsykkling, eller begge deler. for 6-800 kr. bør du få en grei alround sko. Men tenk nøye gjennom hva du skal bruke den til først. Jeg har Shimano sko pris kr. 1700,- Kjempe fornøyd. Men det er ikke sikkert at de er like bra for deg og ditt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for svar, jeg så ikke den andre tråden da jeg skrev innlegget. Skal forresten bruke skoene til både spinning og tursykling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå