Gjest Carmelita Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Nå skal jeg investere i nytt treningstøy og trenger din hjelp! Hvor skal jeg få tak i treningstøy med god kvalitet og som er rimelig? Hvilke butikker og merker er bra? Jeg trener spinning, aerobic og styrke.
Siam Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Ja! Det lurer jeg på også, jeg vil også ha noe nytt...
Gjest Seleena Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Om du ikkje vil ha veldig dyre og veldig "funkis" treningstøy, finn du det på H&M. Men du kan og finne tilbud på ein sportsforetning og i sportsmannkatalogen. Det spørs litt kva du vil ha. Du tenkjer sikker på jazzbukse og stram topp. Eg finne sånt på H&M til 150-200 ,- pr del.
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #4 Skrevet 16. mars 2004 Jeg fant meg behagelige, nye treningsbukser (jazzbukser heter det vel) på Lindex til omtrent 200 kroner - de hadde mye annet fint også...
Julie Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes også H&M har helt greit treningstøy. Ellers har Røhnisch og Casall mye bra synes jeg. Selges bl.a. hos Intersport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå