Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du at du selv er pen? I så fall hva er det du synes er pent ved deg selv? :)

Anonym poster: 18401e71c00b81a3140b236beb2b0d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt utseende når jeg har stelt meg og føler meg vel, noe jeg som regelt alltid gjør. Får bekreftelser så og si daglig, ikke bare på mitt utseende, men også at jeg har fantastisk personlighet, og det får meg til å føle meg kjempe bra og selvsikker, som igjen gjør meg helt sikkert enda penere!

Anonym poster: 01b12bd508f98b034abf4f0f5eba8721

Skrevet

Nei, tvert imot.

Skrevet

Jeg føler meg ekstra pen når jeg f.eks skal på fest fordi da gidder jeg gjøre mer utav sminke og hår. Sånn til hverdags føler jeg meg sånn middels. Er pen men ikke typisk klassisk vakker fordi jeg har litt sjeldne trekk. Det er greit, da skiller jeg meg litt ut. :)

Skrevet

Nei, jeg er nok ikke det, i beste fall ser jeg helt ordinær ut. Men jeg har nå langt hår og ekstremt mange fine klær, og jeg tør også påstå at jeg kan kunsten å kombinere dem.

Gjest LostCase
Skrevet

Da jeg står foran speilet med fresh sminke på så hender det jeg tenker at jeg slettes ikke ser så ille ut, usminket og med håret til alle kanter føler jeg meg ikke akkurat vakker :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Veldig varierende. Kan ha noen dager hvor jeg så vidt klarer å se meg i speilet fordi jeg synes jeg ser direkte grusom ut. Da er alt galt; ansiktsformen, huden, håret, kroppen osv (denne følelsen kommer ofte i forbindelse med menstruasjon, som om å ha mensen i seg selv ikke er nok!)

Andre dager kan jeg ha det helt annerledes, da hender det at jeg ser meg selv i speilet og tenker "wow". Da er alt det jeg ikke liker bra, og jeg kan være fornøyd med håret, ansiktet og relativt fornøyd med kroppen. Foretrekker definitivt sistnevnte, det føles bra å føle seg bra! :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser helt ordinært pen ut. Liker best øynene mine (når jeg har fått nok søvn, det hører dessverre til sjeldenheten :P ).

• Liker 1
Skrevet

Tja, jeg er stort sett fornøyd!

Skrevet

Stort sett synes jeg at jeg er nydelig, men det kan variere ganske kraftig fra dag til dag. Noen dager er alt så jævlig stygt at jeg holder meg langt unna alle speil, mens andre dager kan jeg ikke få sett nok på meg selv i speilet. Jeg er spesielt fornøyd med øynene, leppene, håret og cirka hele kroppen.

• Liker 1
Skrevet

I lyset på badet kan jeg se ganske snasen ut, men ikke i annet lys. Har lært meg å leve med det!

Hendene mine er nok det som er penest.

Anonym poster: 49662005ed6272df9a645ffb925ff8ef

Skrevet

Nei. Jeg liker øynene og håret mitt, men det er i grunn det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

av og til

så er jeg så dum

at når jeg ser meg i speilet

da blir jeg irritert

og jeg blir dum i pysjamas

jeg blir dum med frakk

og når jeg går på bussen

da skjønner alle at

her kommer dumme dumme dumme dum

her kommer dumme dumme dumme dum

wow wow

yeah yeah

slik går refrenget her

og av og til

så er jeg så tøff

da blir jeg imponert

og jeg blir tøff i pysjamas

og jeg blir tøff med frakk

og når jeg går på bussen

da skjønner alle at

her kommer tøffe tøffe tøffe tøff

her kommer tøffe tøffe tøffe tøff

wow wow

yeah yeah

slik går refrenget her

og av og til

så er jeg slik

ser jeg ingenting

jeg tar ikke på meg pysjamas

jeg tar ikke på meg frakk

og når jeg går på bussen

da skjønner alle at

da skjønner alle at

da skjønner alle at..?

• Liker 8
Skrevet

Ja,oftest fornøyd :)

Får ofte kompliment for mine øyne, jeg er slank og får også komplimenter for at jeg er en som "passer alt" av klær. Oftest er jeg fornøyd med det jeg ser i helfigur-speilet hver morgen før jeg kjører på jobb.

Men andre dager med bad hair dag, "trøtt i trynet" og ser alt annet enn fresh ut, slike dager er der også og da gremmes jeg når jeg ser meg i speilet mens jeg vasker hendene på toalettet på jobben.

Anonym poster: 60a3552ebbb6a2edcb2357df6506ba3b

Skrevet

Det varierer litt, men jeg er for det meste fornøyd i hvert fall, selv om jeg har dager jeg bare står og gjeiper til mitt eget speilbilde. Jeg har mange trekk som jeg skulle ønske var annerledes, men synes helheten funker likevel :)

Skrevet

Ja, jeg synes jeg er pen. Er mest fornøyd med (og får også mest komplimenter for): Store øyne, høye, markerte kinnben, fregner, fyldige lepper, og langt tykt hår.

Anonym poster: a17d30052791888290f3d9fac3596f43

Skrevet

Nei. Selvom folk mener at jeg både er pen og søt så går det dessverre ikke inn, noe som plager meg i stor grad.

Skrevet

Synes jeg er rålekker, og ville ikke byttet utséendet mitt for noe. Fornøyd med stort sett alt, egentlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...