AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Folk har så mange meninger om jenter med kort hår, at de ikke er like femenine med jenter som ikke har langt hår.( ikke misforstå, jenter med langt hår er også rå pent ) Har hørt at mange syns jenter med kort hår har '' gitt opp '' at de ikke bryr seg om håret sitt lenger. Selfølgelig er det mange som er sånn også, men hvis du ser en jente med kort pent stelt, hår feks bob, har hun gitt opp seg selv og håret da eller ? Her er mine meninger om jenter med kort hår.. Det er super sexy, for meg så er den en jente med bein i nesa og som har god selvtilit som tørr å klippe seg å ikke, å ikke bry seg om hva andre sier. Hva er deres meninger rundt dette ? Må jenter ha langt hår får å være femenin ? Anonym poster: fd89b166be68770d3dea4bb67dc8ea86 1
Gjest brutal mann Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ymse tanker er; Fin, men hadde vert finere med langt hår. Den korte sveisen gir henne et hardt drag... Traktorlesbe! Er hun nettopp ferdig med cellegift? Dæven hun kunne vert fin med langt hår! Uh, BDSM-dronning on the move. Med andre ord, masse indikasjoner på at jeg anser henne som alt annet en feminin og at hun er langt fra å utnytte sitt fulle potensiale som flott kvinne. Endret 21. januar 2013 av brutal mann 2
Gjest ML1992 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ymse tanker er; Fin, men hadde vert finere med langt hår. Den korte sveisen gir henne et hardt drag... Traktorlesbe! Er hun nettopp ferdig med cellegift? Dæven hun kunne vert fin med langt hår! Uh, BDSM-dronning on the move. Med andre ord, masse indikasjoner på at jeg anser henne som alt annet en feminin og at hun er langt fra å utnytte sitt fulle potensiale som flott kvinne. Traktorlesbe ?.. så hvis du ser en søt jente i 20 årene med feks bob, men som har fine klær og fint sminket. Så tenker du på henne som en traktorlesbe ? Endret 21. januar 2013 av ML1992 1
Professor Orm Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jeg tenker, oi, der var det ei jente med kort hår. Men kun fordi jeg er fanatisk opptatt av hår, ellers kunne jeg ikke brydd meg mindre. Alle lengder kan være både fine og feminine.
KaDust Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Tenker ikke noe spesielt. Kanskje at hun hadde kledd lengre hår, men egentlig ingenting.
Gjest brutal mann Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Traktorlesbe ?.. så hvis du ser en søt jente i 20 årene med feks bob, men som har fine klær og fint sminket. Så tenker du på henne som en traktorlesbe ? Nei, da tenker jeg at her har vi ei som ikke har utnyttet sitt fulle potensiale som kvinne. Som regel får alle kvinne ret hardt drag over seg når de har kort hår. Hardt er vel så langt fra feminint som en kommer. 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Nå tenker ikke jeg på "bob" som "kort hår", men dersom vi snakker om virkelig kort hår lurer man jo gjerne på om hun er lesbisk eller noe. Dersom hun i tillegg er 40+ tenker jeg at hun sikkert er gift og ikke bryr seg så mye om utseendet lengre, at hun heller går for det mer praktiske. Og så ber jeg en stille bønn for mannen hennes... Endret 21. januar 2013 av SpaceBaby 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Det er jo så utrolig mange forskjellige stiler og trender der ute, og det jeg tenker om feks en dårlig trend, tenker jeg om kvinner med kort hår.."oh,ho har havnet i den fellen ja.." Anonym poster: 9f20bf5dc5cadf568263c9b5ee297658 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Lesbisk fordi alle lesper har kort hår Anonym poster: b96d56bb275518b3909f0693c6a85373
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 Hvis det er en velholdt og gjennomtenkt frisyre som kler personen, så tenker jeg at "oi, hun var rå med kort hår". Men man kan kun få det til dersom man er en veldig feminin jente, og man MÅ bruke sminke. Ellers tenker jeg alt fra ingenting, til lesbisk, til mandig og dårlig smak. Anonym poster: aee6f69c7df4ce30e29d50487fec4a1b 2
TuM Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Jeg blir helt fascinert. Tenker folk noe som helst spesielt hvis de ser en dame/jente med kort hår? Virkelig? Jeg ser utrolig mye bedre ut med kort hår enn med langt hår, og har forsøkt et utall korte frisyrer som jeg kler godt. Mitt lange hår er tynt, glatt, rett og fliser lett og er helt uten volum. Jeg er virkelig best med kort hår, så ikke noe "kunne sett bedre ut med langt hår" her i gården. I tillegg, utrolig merkelig at kort hår skal ha noe som helst å si for hvor kvinnelig jeg er. Jeg har til og med barbert vekk alt håret på hodet ved flere anledninger, skal innrømme at det da er helt legitimt å stille seg selv spørsmålet om cellegift eller lesbiske takter, eller kanskje til og med om jeg er nazist, men det er nå til syvende og sist mitt eget valg og det behøver ikke å bety noen av delene Når jeg ser en dame med kort hår tenker jeg ingenting annerledes enn når jeg ser en dame med langt hår. "oi, så flott, det kledde hun!" eller "hun kunne sett flottere ut med en annen frisyre". 10
muffin26 Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Ingenting greia er at ikke alle kan få langt pent hår 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har faktisk sett jenter som virkelig ikke burde hatt langt hår og burde heller "krype til korset" og få det klipt. Søstra mi ser ikke ut med langt hår, ansiktet ser dratt ut og tynt ut. Når hun har en fin kort frisyre er hun mye penere, men hun insisterer på å ha langt hår..synd. Men for å svare på spørsmålet, så tenker jeg ingenting når jeg ser en jente med kort hår. Samme når jeg ser noen med langt hår, generelt bryr man seg ikke. Anonym poster: 695eb69acc5eff8c8afdc1def5079573 3
Gjest Blue Jeans Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Tenker ikke mye over det, men kanskje om personen skiller seg positivt ut ellers så ville jeg vel tenkt at hadde du hatt langt hår nå, hadde du sett perfekt ut... Jeg er fan av langt hår, særlig brunt med litt krøller. Jeg kan ikke ha kort hår, føler jeg ser ut som en mann med pupper...så må alltid ha i extensions 1
Djungelvrål Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Lesbisk fordi alle lesper har kort hår Anonym poster: b96d56bb275518b3909f0693c6a85373 Og du kjenner alle lesber? 1
Tøffeldyret Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Jeg tenker at hun er sikkert etablert med mann og/eller barn, og prioriterer annerledes enn å være jålete/feminin/opptatt av utseendet. Så legger ikke særlig merke til dem, da håret signaliserer til meg at de ikke er på markedet.
Gjest Søgni Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 Jeg tenker virkelig ingenting om femininitet, forholdsstatus, legning, hvor mye man bryr seg om seg selv, hvor lite eller mye synd det er på en eventuell mann eller annet, basert på lengde på håret. Noen kler langt hår, noen kler kortere hår, folk har ulik stil, og jeg synes det finnes pene og mindre pene frisyrer uansett lengde på håret. 4
Gjest avocadoen Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 Så på grunn av dette er jeg en traktorlesbe Heldigvis synes ikke mine venner, familie og typen det da. De synes jeg kler det og jeg ser absolutt ikke mandig eller lesbisk ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå