Imax Skrevet 16. mars 2004 #1 Skrevet 16. mars 2004 Heisann dere som vet alt mulig om sminkegreier: Har sett på tv at mange smører på krem under øynene for å skjule blå ringer. Og jeg må innrømme at det er sjelden jeg får all søvnen jeg trenger. Er det en egen krem til dette eller bruker man vanlig foundation til dette formålet? Har en grønn krem til å dekke rødt, men det dekker vel ikke blått like godt? Hm. Tydelig at jeg trenger noen tips her... Og en ting til: Hvor kjøper jeg et godt sett med makeup pensler osv? Har innsett at det er på tide å bytte ut...
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. mars 2004 #2 Skrevet 16. mars 2004 Mot mørke ringer under øynene bruker jeg concealer. Jeg har kjøpt en fra Rimmel som jeg faktisk synes er veldig bra!! Pensler derimot...sorry!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #3 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har nettopp lært at orange er komplementærfarge til blå. Har sett demonstrert (make up kurs) consealer med orange til bruk for å skjule blå ringer. Den var helt fantastisk, tror merket heter NuColor eller NuSkin(?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå