365vinter Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Hei! Med fare for å lage enda en klage-på-frisøren-tråd: har lett litt rundt på forumet, men finner ikke en nylig tråd om det. Uansett, har nylig hatt en litt dårlig opplevelse hos frisøren. Naturlig har jeg mørkebrunt hår, men har hatt striper i nesten ett år nå. Det har jeg vært veldig fornøyd med. Har brukt litt forskjellige frisører, men de har alltid lagt foliestriper når de har tatt etterveksten (har litt lengde på håret). For noen dager siden prøvde jeg å dra til en ny frisør, som insisterte på at hettestriper kom til å bli mye finere. Jeg skjønte ikke helt hvorfor, så vi snakka om det en stund, og jeg kom fram til at jeg stolte på at hun visste hva hun drev med. Så nå sitter jeg her, og er ikke akkurat storfornøyd. For det første syns jeg der ser VELDIG skjoldete ut, spesielt på sidene. Det bærer litt preg av å være en mislykka hjemmestriping. For det andre dro hun bleikingen utover i lengdene, sånn at håret attpåtil ble knusktørt. Skjønner jo at bleiking sliter på håret - men har aldri opplevd at det har blitt så ille hos andre frisører. Samtidig har jeg aldri hatt hettestriper før, så jeg vet jo ikke hvordan det er meninga at det skal se ut. Har jo latt det være i noen dager nå, i håp om at det skal bli bedre, men syns fortsatt det ser ille ut. Legger ved noen bilder så dere som har litt mer peiling kan si om dere mener jeg bør klage.. (og sorry for dårlig bildekvalitet, kun webcam her i gården). Endret 21. januar 2013 av 365vinter
lisalille Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Bilde nr. 1 og 3 er Ikke bra! Du må være tøff og gå tilbake dit slik at du kan få tilbake pengene dine. Alt for mange lærlinger klipper/farger uten oppsyn av frisører slik at de kan ta full pris. Finn en ny frisør som kan rette opp feilene, så blir det snart pent igjen skal du se! Ønsker deg lykke til! Hilsen en avdanka frisør!
Gjest Fleecejakke Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Veldig flekkete og ikke pent. Gå tilbake og klag! 1
Armitage Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Hvis hun insisterte på at hettestriper ga det beste resultatet, så er det mest sannsynlig fordi hun ikke mestrer å legge foliestriper. Be om pengene tilbake du. 1
365vinter Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2013 Takker for ærlige svar! Måtte bare forsikre meg om at dette ikke var et vanlig resultat. Og til deg som har vært frisør: hvordan tror du de vil gå frem for å fikse det? Ta litt mørke striper?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Trodde du skrev "mislykka stripping", at du hadde prøvd å sjekke opp frisøren men mislyktes da frisøren var homofil.. Anonym poster: 7ce8a26d3f11ec7908db60ce00425ca4 2
Professor Orm Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Klag, frisøren skal rette sånt opp. Jeg skal faktisk gå med på at det ikke var noe fint. Jeg hater sånne situasjoner, men bit tennene sammen og stå på ditt 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 En problemstilling jeg har hatt flere ganger, TS. Det virker som at å stripe langt hår er vanskelig for frisører. Jeg opplevde slikt resultat også, og ble sjeldent fornøyd da jeg pleide å stripe håret. Av samme grunn lot jeg det bare vokse ut og nå gidder jeg ikke bruke penger på sånt. Aldri, aldri la de bruke hette på deg. En frisør brukte hette på meg en gang da jeg hadde hår ned til midjen. Tror halve manken ble med i vasken da de skulle ta hetten ut av håret. Blir sint når jeg tenker tilbake på det. Dersom du fortsatt vil stripe håret vil jeg anbefale deg å gjøre litt reasearch i området ditt og finne en som kan slikt - og hold deg til denne frisøren. Jeg ville gått tilbake og klaget på dette. Anonym poster: 017e2a9fc372dcc8dd413c0edd6cd12f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Hadde svart om jeg hadde sett de bildene du refererer til. Anonym poster: 62fd68a616aa4cf8d06c08619f6a7c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå