AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Jeg begynner egentlig å se meg lei på at en del kvinner og menn får barn med den ene partneren etter den andre. Hvorfor får dere barn, når dere ikke vet om det kommer til å vare livet ut? Det sliter ikke minst på barna som må venne seg til ene nye "pappaen" etter den andre. Og ikke minst den nye "mammaen" etter den andre. Kan dere ikke holde dere til den finner en dere vil tilbringe hele livet sammen med, slik at vi som ikke vil ha partnere med barn, har en ørliten sjanse til å finne noen, og barna slipper mas om "mamma" helg og "pappa" helg, og det evige dilemmaet med "mine/dine/våre" barn. Om jeg ser en kjekk mann, forsvinner tiltrekningen straks jeg ser at han har barn Og det finnes nok menn som tenker det samme om kvinner. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Fordi det er så deilig å pule. Du vet at man kan pule, uten at det blir barn av det? Man bruker noe som heter ; prevensjon. Pul i veg. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jeg kjenner en mann som har 8 barn med 8 forskjellige damer. Herre Må være rekord.
Silfen Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Forøvrig er menn med barn, som de tar ansvar for, det mest sexy ever. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Forøvrig er menn med barn, som de tar ansvar for, det mest sexy ever. Nei De barnløse er mest sexy. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Forøvrig er menn med barn, som de tar ansvar for, det mest sexy ever. Ikke for meg. Blir jeg involvert med en mann med barn ,betyr at det ansvaret også blir å falle på meg. Jeg vil ikke oppdra andres barn. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 2
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 (endret) har ikke noe imot å være sammen med en mann med barn fra før. Forøvrig er jeg litt enig i første innlegg. Ja jeg vet at det kan bli slutt selv om man trodde man fikk barn med en man skulle leve med alltid og da er det greit, men på meg virker det som at noen folk bare får barn i hytt og pine uten tanke på om den de er sammen med er den riktige for de eller ikke Endret 21. januar 2013 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Ikke for meg. Blir jeg involvert med en mann med barn ,betyr at det ansvaret også blir å falle på meg. Jeg vil ikke oppdra andres barn. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 Helt enig, dessuten får du jo et kvinnemenneske å forholde deg til oppi det hele. Nei jeg forstår ikke hvorfor noen har så sterkt behov for å produsere nye barn med nye partnere om og om igjen.. Anonym poster: 52dfe023049e02a96f4a3223cf970c62
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Helt enig, dessuten får du jo et kvinnemenneske å forholde deg til oppi det hele. Nei jeg forstår ikke hvorfor noen har så sterkt behov for å produsere nye barn med nye partnere om og om igjen.. Anonym poster: 52dfe023049e02a96f4a3223cf970c62 det er sånne folk som mener at det er en selvfølge at man alltid blir gravid på et eller annet tidspunkt bare fordi man har kjæreste. Akkurat som om prevansjon ikke fantes liksom 1
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 Det er mange ting som kan skje i løpet av livet. Ektemannen kan være utro, og hvem vil vel leve med det? Ektemannen kan dø.... Mange ting som kan skje. Tror man tenker mer over sånt jo eldre man blir. Når man er ung ser man fremover med positivitet, og aner ikke hva som vil skje rundt neste sving. I en perfekt verden lever man sammen til man dør, og har kun barn med hverandre. Men verden er ikke perfekt, og det blir feil å dømme andre for en situasjon man selv aldri har vært i. Og dermed ikke kan sette seg inn i. Men i teorien, ja så har du rett TS!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Det er mange ting som kan skje i løpet av livet. Ektemannen kan være utro, og hvem vil vel leve med det? Ektemannen kan dø.... Mange ting som kan skje. Tror man tenker mer over sånt jo eldre man blir. Når man er ung ser man fremover med positivitet, og aner ikke hva som vil skje rundt neste sving. I en perfekt verden lever man sammen til man dør, og har kun barn med hverandre. Men verden er ikke perfekt, og det blir feil å dømme andre for en situasjon man selv aldri har vært i. Og dermed ikke kan sette seg inn i. Men i teorien, ja så har du rett TS! Jo, mange ting kan skje. Men det er mange også som setter barn til verden histen og pisten. Ett eksempel er jo alle de 16 åringene som blir gravide. Og idag med all informasjonen om prevensjon, seksualundervisning ect så er det ingen unnskyldning, for 14- 16 åringene og hverfall ikke for de som er eldre enn det igjen. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 skillsmisseraten er på typ 50% så da ville det blitt svært på norske babyer... Anonym poster: 3ba3c81c2d07601847130677fb768fcc
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Det er nok en del "foreldre" som tenker først og fremst for seg selv,men du ts, får det til å høres ut som en selvfølge at alle finner en partner man skal være sammen med for resten av livet. Anonym poster: c9f22fc6bcb5f81c7372330a6a984d0e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Det skulle vært aldersgrense for å få barn, og at man har vært i et stabilt forhold i 5 år. Anonym poster: 2890932f787d60acc32ecee3faa5c67e 1
Gjest Anonym Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Jeg begynner egentlig å se meg lei på at en del kvinner og menn får barn med den ene partneren etter den andre. Hvorfor får dere barn, når dere ikke vet om det kommer til å vare livet ut? Det sliter ikke minst på barna som må venne seg til ene nye "pappaen" etter den andre. Og ikke minst den nye "mammaen" etter den andre. Kan dere ikke holde dere til den finner en dere vil tilbringe hele livet sammen med, slik at vi som ikke vil ha partnere med barn, har en ørliten sjanse til å finne noen, og barna slipper mas om "mamma" helg og "pappa" helg, og det evige dilemmaet med "mine/dine/våre" barn. Om jeg ser en kjekk mann, forsvinner tiltrekningen straks jeg ser at han har barn Og det finnes nok menn som tenker det samme om kvinner. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 Hadde jo vært kjekt med en garanti for at forhold skal vare livet ut, men det finnes visst ikke enda.. Umulig å kontrollere hva den andre parten velger å gjøre
Gjest BettyBoop Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Det er nok en del "foreldre" som tenker først og fremst for seg selv,men du ts, får det til å høres ut som en selvfølge at alle finner en partner man skal være sammen med for resten av livet. Anonym poster: c9f22fc6bcb5f81c7372330a6a984d0e man bør iallefall få barn med en man regner med man skal leve resten av livet sammen med 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Helt enig, dessuten får du jo et kvinnemenneske å forholde deg til oppi det hele. Nei jeg forstår ikke hvorfor noen har så sterkt behov for å produsere nye barn med nye partnere om og om igjen.. Anonym poster: 52dfe023049e02a96f4a3223cf970c62 Tell me about it. Og er man ekstra uheldig er hun skikkelig ille, slik at han du dater ikke tørr å si noe til mora til ungen, om deg, i frykt for at mora skal nekte han å ha samvær med ungen. Som igjen blir til at man må snike seg omkring, for at hun ikke skal finne ut av det. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70
Maisie Skrevet 26. januar 2013 #19 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Det skulle vært aldersgrense for å få barn, og at man har vært i et stabilt forhold i 5 år. Anonym poster: 2890932f787d60acc32ecee3faa5c67e Et stabilt forhold i fem år tilsier ikke at forholdet varer livet ut eller at barn kommer til å tjene forholdet. Men kanskje man burde vurdere å tørre å snakke sammen mer om kriser i forholdet, gå i samtaleterapi i stedet for å finne seg en tredjepart som kan være jobben sin, hobby, ny person etc når forholdet er problemfylt. Hvorfor skal noe slikt være oppsøkt først, hvis en kunne finne ut av det? Mange trenger å forsøke mer - andre burde forsøke mindre. Barn har det ikke greit med ulykkelige foreldre, men foreldre burde prøve hardt først. Alle burde jo ha det bra. Endret 26. januar 2013 av Maisie
makkapakka Skrevet 26. januar 2013 #20 Skrevet 26. januar 2013 Jeg begynner egentlig å se meg lei på at en del kvinner og menn får barn med den ene partneren etter den andre. Hvorfor får dere barn, når dere ikke vet om det kommer til å vare livet ut? Det sliter ikke minst på barna som må venne seg til ene nye "pappaen" etter den andre. Og ikke minst den nye "mammaen" etter den andre. Kan dere ikke holde dere til den finner en dere vil tilbringe hele livet sammen med, slik at vi som ikke vil ha partnere med barn, har en ørliten sjanse til å finne noen, og barna slipper mas om "mamma" helg og "pappa" helg, og det evige dilemmaet med "mine/dine/våre" barn. Om jeg ser en kjekk mann, forsvinner tiltrekningen straks jeg ser at han har barn Og det finnes nok menn som tenker det samme om kvinner. Anonym poster: ef855fff1f6ba6c04f107c3dc18f2f70 åå? er det egoistisk? Jeg har bare 1 barn og hører at jeg er den mest egoistiske av alle, pga. at jeg ikke finner en ny mann som kan gi barnet mitt søsken. Ikke orker jeg ferdigpakken med mann som allerede har barn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå