Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig bare en liten greie som kverner rundt i hodet mitt. (Jeg er av den typen som ikke klarer å slippe ting så veldig lett og bruker mye tid på å fundere og tenke).

Så til problemet. Sommeren 2011 hadde jeg hatt et avstandsforhold i 2år (sett hverandre annenhver helg). Sommeren var jeg mye hos han men en helg var jeg hjemme hos mine foreldre. Alltid når vi var fra hverandre sendte vi masse sms han sendte alltid sms når han var på byen og jeg var hjemme da skrev han at han savna meg og at han skulle önske jeg var der så vi kunne dansa osv.. Etter denne helgen så jeg på tlf hans at han hadde sendt en sms til ei venninne i akkurat samme tone som han pleide å sende meg noe ala " Er på "utestedet". Skulle önske du var her så vi kunne dansa" Har mött den jenta flere ganger og värt på byen med henne osv og har aldri sett de dansa sammen, kjäresten min vet at jeg ikke hadde brydd meg om han hadde dansa med henne. I löpet av den helgen sendte jeg alltid meldinger först og han bare svarte, sendte eller skrev ikke noe på eget initiativ.

Dette er en episode jeg tenker tilbake på mange ganger selv om det ikke er en "big deal" egentlig. Var en gang han skulle på fest er hun jenta var og jeg sa jeg ikke hadde lyst til at han sulle gå men at han bestemte jo selv hva han gjorde, han ble hjemme hos seg for min skyld (jeg var bortreist). I helgen var han på fest med henne igjen og da kommer den derre mld opp i hodet mitt igjen selv om det er kjempelenge siden den episoden. Jeg sa til han at jeg var skuffa over at han sendte en sånn mld til henne og ikke en eneste til meg på eget initiativ.

Hadde dere reagert på den smsen? Når han ikke har tatt noe initiativ til kontakt over helgen men sender mld til hu istede og det er en sånn mld han pleier å sende til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde reagert. Skjønner deg godt jeg.

Men betyr ikke at det er noe på gang mellom de, men forstår sjalusien din. Hvorfor tar han aldri initiativet med deg? Hva skjer om du ikke gjør det?

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg hadde reagert. Skjønner deg godt jeg.

Men betyr ikke at det er noe på gang mellom de, men forstår sjalusien din. Hvorfor tar han aldri initiativet med deg? Hva skjer om du ikke gjør det?

Han er faktisk ganske bra på å ta initiativ ellers når jeg er hjemme hos mine foreldre på besök over helgen, derfor ble jeg ekstra skuffa når han ikke tok noe kontakt på eget initiativ.

Vi pleier alltid å sendte natta sms og i helgen når han var ute ( jeg var hjemme hos mamma og pappa) sendte jeg först på fredagen og jeg la meg ikke för 03 på lördagen da skrev jeg bare en sms med "våken?" og han sendte aldri noe natta sms og han var på fest med den jenta og de var ute etterpå og utestedet stenger 02 der men han pleier alltid å gå hjem senest 01.30. Så da lå jeg i

senga og venta og venta på sms og når den aldri kom fikk jeg bilder i hodet av at han var utro med den jenta og fikk skikkelig vondt i magen også tenkte jeg at det kanskje hadde hendt noe. Dagen etter skriver han at han la seg 00.30, så jeg spör hvorfor han ikke sendte natta mld. Han sa han ble så dårlig ute så han gikk hjem og spöy også la seg med en gang så han hadde helt glemt det.

Hadde det ikke värt for den sms'en hadde jeg ikke tenkt den derre utro-tanken. Han har jo kjent den jenta i 7år kanskje, han mötte henne og noen venninner på et utested. Det har aldri skjedd noe mellom de för så tror ikke det har gjort det nå heller, men irriterer meg grenselöst over at jeg ikke kommer over en smsen...

Skrevet

Jeg tror eneste måten du får vite helt sikkert er om du uten forvarsel konfronterer enten han eller denne jenta så du kan dømme etter reaksjonen. Selv da kan det jo være vanskelig, også om det ikke stemmer vil du nok føle deg litt dum..

Tror nok det beste er å jobbe for å klare å glemme dette. Er ikke så mye å få gjort med mindre det blir tilsåelse, også er jo muligheten stor for at han sier sant. Man blir nok lettere sjalu og litt småparanoid når man har avstandsforhold som du har.

Skrevet

jeg tenker det er veldig lenge siden. Enten må du snakke ordentlig med han om det (uten å slenge ut beskyldninger) eller så må du legge det fra deg. Anbefaler det første.

• Liker 1
Skrevet

Han har nok hatt flere avstandsforhold-.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...