AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så bare flytt den om det ble feil. Saken er at for snart ti år siden, da jeg var ung og dum, var jeg på feil fest til feil tid og ble arrestert i en narkorazzia (alle som var der ble arrestert og han som hadde festen ble dømt for å selge narkotika). Jeg måtte overnatte på glattcelle og til avhør dagen etter. I avhør fortalte jeg at jeg hadde prøvd hasj for flere år siden, og at de gjerne måtte ta prøve av meg, noe som ikke ble gjort. Jeg slapp fri og noen uker etter fikk jeg brev om at saken va henlagt pågrunn av bevisets stilling og siden har jeg ikke vært i kontakt med politiet. Utenom nevne eksirimentering (jeg var i ungdomsskole alder) har jeg aldri rørt noenting. Nå har mannen min og jeg lyst å bli fosterhjem, og da regner jeg med at vi begge må ha plettfri vandel. Er dette noe som kan ødelegge for meg? Står det på rullebladet mitt? Veldig takknemmelig for svar! Anonym poster: 20b7639a3f5d51330b4a7d10d94c5e0d
Gjest Linaria Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Hvis du var uskyldig skal jo ikke dette ha noe som helst å si. Du kan ikke bli straffet senere for å én gang ha blitt avhørt av politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå