Gå til innhold

Dine kjøp fra Asos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER Asos! Nettopp kjøpt mer klær der på en 1 mnd enn sammenlagt på et år. Fint, billig og gode klær.

Gjest LadySizz
Skrevet

ELSKER Asos! Nettopp kjøpt mer klær der på en 1 mnd enn sammenlagt på et år. Fint, billig og gode klær.

Haha,da er vi to :fnise: Har lagt inn MASSE på "saved items" som skal handles nå når lønna kommer om ett par dager :laugh:

Gjest Gjest_noon
Skrevet

Jeg har veldig lyst å bestille meg noe derfra, men har ikke så mye erfaring med å bestille klær fra utenlandske nettbutikker.

Så jeg lurer på...

Bestiller dere plagg til under 200 kr for å slippe toll?

Hvis dere vil ha flere plagg, bestiller dere fordelt på flere pakker til under 200 kr stykk feks?

Dere som har bestilt over 200kr-grensen, kan dere komme med eksempel på hvor mye dere måtte betale i tollavgift?

:P

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg har veldig lyst å bestille meg noe derfra, men har ikke så mye erfaring med å bestille klær fra utenlandske nettbutikker.

Så jeg lurer på...

Hvis dere vil ha flere plagg, bestiller dere fordelt på flere pakker til under 200 kr stykk feks?

Dere som har bestilt over 200kr-grensen, kan dere komme med eksempel på hvor mye dere måtte betale i tollavgift?

De plaggene som koster under 200,- bestiller jeg hver for seg ja,da slipper man jo denne tollen :)

Men har også bestilt pakker som har kommet godt over tollgrensen og da er det jo avhengig av hvor mye du har handlet for,men det er vel 25% toll av totalet du bestiller :) SÅ handler du for 1000,- blir det 250,- i toll.

Skrevet

Så jeg lurer på...

Tollkalkulator

• Liker 1
Skrevet

Om man handler for 1000.- blir det gebyr til posten på 256,- toll på 107,- (10,7%) og moms på 277,- (25% av alt inkl toll)

Under 1000,- reduseres fortollingsgebyret til 129,- om posten er den som fortoller. DHL, USPS og andre har egne satser.

Bare så ingen går på en smell her..

Anonym poster: 5194bbfb623355cb4f9b615672a87baa

• Liker 1
Skrevet

image1xl.jpg

image1xl.jpg

Blusen skal brukes med noe under, bare for å ha sagt det. :fnise: Jeg er ikke så stor fan av "vise-frem-bhen-trenden".

image1xl.jpg

image1xl.jpg

Pluss diverse plaine leggings og knestrømper, men det gidder jeg ikke å ta med bilde av. Det er jo tross alt ganske lite spennende. ;)

Gjest LadySizz
Skrevet

Veldig søt! :)

Asos er skummelt. De har så mye at man blir helt hekta!

Ja syntes det jeg også,selv om jeg ikke er så glad i fargen blå,men med den prisen kunne jeg ikke la den være :)

Sitter å ser litt enda,men må bare logge ut,ellers blir det vel bestilt enda mere ikveld :P

Skrevet

Kommer småpakker fra asos under 200kr rett i postkassen?

Gjest LadySizz
Skrevet

Har gjort det til meg ja,men da er det ofte bestilt bare ett og ett plagg :)

Skrevet

Ja, det gjør de.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...