AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Jeg er 172 cm og veier 95 kg. Har gått ned 10 kg, og ser for meg at jeg bør gå ned 25-30 kg til. Til nå har jeg gått ned en halv kg i uken. Jeg trener både styrke og kondisjon. Har lest om flere som har hatt et vekttap tilsvarende det jeg ønsker å gå ned som har fått masse overflødig hud. Hvordan kan jeg gå ned det jeg ønsker og samtidig holde huden stram? Anonym poster: a0582ebea28beb5a282d98b8ae7ae886
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Da gjør du det riktig. 0.5 kg nedgang i uka kombinert med kardio og styrke vil gjøre at nedgangen ikke går for fort samt at du bygger opp kroppen samtidig. Det er ofte de som mister for mye vekt for fort som får mye øverflødig hud da huden ikke klarer å henge med.
Løvetanten Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Jepp, og hold hovedvekten av treningen på styrke. Når du trener utholdenhet/kondis så sats på intervaller- f.eks 4*4. Dvs; varm opp i ca 5 min, løp så fort du klarer i 4 minutter, 3 minutter lett jogg eller gå, løp som f** igjen i 4 min, gå/jobb i 3 min. Gjenta dette sånn at du får inn 4 intervaller til slutt. Poenget er å få opp pulsen og la hjertet jobbe nær maks i noen minutter. Det er mye mer effektivt og brenner mer enn å lunte i Tussi-tempo i en time.
Gjest annemor30 Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Det er ikke sikkert du klarer og få all huden til å følge med men det er du sikekrt klar over;) Men dette vil du få dekket:)
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Jeg håper jo at huden skal følge med, nettopp for å unngå å ta en operasjon. Jeg fortsetter med styrke og kondisjon, og spiser som jeg gjør nå, og så håper jeg at det holder. Takk for svar Anonym poster: a0582ebea28beb5a282d98b8ae7ae886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå