Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har et problem som jeg ønsker å lufte med dere.

Jeg kjenner at jeg er utrolig skuffet. Dette handler selvsagt om en mann her.

Typisk eller hva?!?!

Livet hadde garantert vært enklere uten denne egoisten i livet mitt.

Jeg skjønner ikke at jeg gidder mer tull fra hans side. Hvordan kan det ha seg at vi kvinner ender opp som ufrivillige mødre til disse valpene??

Han tar gjerne i mot hjelp når han trenger meg og ønsker at jeg skal være der for ham.

Da skulle en gjerne trodd at dette ble gjengjeldt fra hans side også??

- Men neida slik er det altså ikke.

Han lå syk med influensa i forrige uke. Jeg handlet, laget middag, vasket klær for ham, ryddet osv. Vi bor ikke sammen.

Alle vet jo at det er ingen som er så syk som en mann med influensa. - Det er ingen som syter og klager så mye heller. Ørene mine er blitt proppet full av all sytingen.

Nå er det jeg som ikke er i form og har det ikke bra i det hele tatt.

I går spurte jeg om han ikke kunne være hos meg, da jeg ikke har det så bra. Det hadde betydd utrolig mye for meg om han hadde vært her, men neida.

Jeg opplevde hans reaksjon som respektløs ovenfor for meg og mine følelser.

Han klarte t.o.m å beskylde meg for å være utro for at jeg ønsket å ha ham hos meg!?!?!

Fy faen!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nå er det jeg som ikke er i form og har det ikke bra i det hele tatt.

I går spurte jeg om han ikke kunne være hos meg, da jeg ikke har det så bra. Det hadde betydd utrolig mye for meg om han hadde vært her, men neida.

Jeg opplevde hans reaksjon som respektløs ovenfor for meg og mine følelser.

Han klarte t.o.m å beskylde meg for å være utro for at jeg ønsket å ha ham hos meg!?!?!

Fy faen!!

Han her er virkelig ikke sympatisk.

Den siste setningen din skjønner jeg ikke helt logikken hans i. Hvordan er tankegangen hans?

Har dere barn sammen? Hvor lenge har dere vært sammen?

Siden dere ikke bor sammen nå, ville jeg tatt en alvorsprat med ham. Kanskje hatt en "prøveperiode" der han fikk muligheten til å vise seg fra en bedre side? Om ikke dette fungerer så ville jeg nok droppet ham. Det finnes mange fisker i sjøen. :klem: Håper det ordner seg på et eller annet vis.

Skrevet

Han her er virkelig ikke sympatisk.

Den siste setningen din skjønner jeg ikke helt logikken hans i. Hvordan er tankegangen hans?

Har dere barn sammen? Hvor lenge har dere vært sammen?

Siden dere ikke bor sammen nå, ville jeg tatt en alvorsprat med ham. Kanskje hatt en "prøveperiode" der han fikk muligheten til å vise seg fra en bedre side? Om ikke dette fungerer så ville jeg nok droppet ham. Det finnes mange fisker i sjøen. :klem: Håper det ordner seg på et eller annet vis.

Takk for svar. :)

Vi har ikke barn sammen, men har har barn fra tidligere forhold.

Dette er ikke første gangen har viser seg fra en mindre flatterende side.

Jeg har hatt alvorsprat med ham før.

Problemet kommer nok av at han dessverre ikke har foruttsettninger til å se at han er usympatisk.

En kan ikke få gull ut av gråstein som de sier.

En skal ikke finne seg i alt heller. Mangelen på respekt ovenfor meg og utakknemligheten han viser meg er ikke ok.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt koblingen mellom å være utro og ditt ønske om pleie, men mulig jeg er rar :)

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt koblingen mellom å være utro og ditt ønske om pleie, men mulig jeg er rar :)

Hei!

Jeg skjønte ikke den jeg heller da det ikke har noe med peleie å gjøre i det hele tatt.

Det er vel heller han som er rar tenker jeg.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Takk for svar. :)

Vi har ikke barn sammen, men har har barn fra tidligere forhold.

Dette er ikke første gangen har viser seg fra en mindre flatterende side.

Jeg har hatt alvorsprat med ham før.

Problemet kommer nok av at han dessverre ikke har foruttsettninger til å se at han er usympatisk.

En kan ikke få gull ut av gråstein som de sier.

En skal ikke finne seg i alt heller. Mangelen på respekt ovenfor meg og utakknemligheten han viser meg er ikke ok.

Siden du har hatt en alvorsprat med ham før om forholdet, og han ikke har bedret seg så hadde jeg gjort det slutt med ham. Det virker ikke som om at han er noe å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...