Gå til innhold

Mista helt tenning og er fordømt lei av kvinnfolk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har blitt litt fucka i hodet av å henge her. Hver gang jeg ser en jevngammel kvinne i fruktbar alder nå blir jeg bare sliten og lei og smått deprimert. Spiller ingen rolle om hun smiler eller er positiv. Alt jeg forbinder med kvinner i dag er alt jeg forbinder med dette forumet. Jeg brukte å elske kg. Jeg stakk innom her i sent i 2010 og fikk hjelp til en kjærlighetssorg da eksen hadde dumpet meg. Fikk nytt mot og ny dame før jeg dumpa henne og begynte å ha litt tilfeldige ONS og brukte kg som en minnebrikke til hvorfor jeg ikke vil ha dame igjen haha <3. Og det fungerte bra til man ble lei av ONS men like avhengig av å bekrefte sine snevre holdninger ved å oppsøke de rette stedene på nett, får et enda mer kynisk og snevrere syn og man ender opp som både likegyldig, asexuell og kald mot det motsatte kjønn. Og selv om man følte seg sterk og sexuelt frigjort i den mer bokstavelige forstand og mektig, fri og uavhengig via den, har jeg skjønt at det kanskje ikke er så lurt å miste potensen og interesser for det annet kjønn i så ung alder. Så herfra blir det å stikke med umiddelbar virkning fra og med i morgen.

Så et spørsmål. Kan jeg og bør jeg ta kontakt med fastlege når øyekontakt og ordutveksling med det annet kjønn gir et tungt sukk og den samme følelsen som av å sitte forran en stor bunke ubetalte regninger og purringer?

Så til andre menn som har noen lunde lik oppfatning av kvinner som jeg etterhvert har utviklet gjennom forumet her. Jeg ser det er flere av oss som har slengt ut litt av hvert angående kvinner. Det kommer nok intet godt av å henge her. Til og med når du har en givende og oppegeånde samtale med en av dem blir alt ødelagt av alt det andre pisset en kan lese her. I feel your pain, but stay away. Man kan ha dårlige erfaringer eller bitre sår av en del folk, men det værste er å se på en hel gruppe mennesker som en grå tåke en blir deppa av pga disse folkene. Og det er faktisk mulig å få til det, noe jeg er et levende eksempel på nå. Og kg gjør ting lang værre da en har alt fra skadefro jenter som bare er ute å provosere, bitre hevngjerrige kvinner, kvinner med problemer og selfølgelig en del menn av oss menn med issues som fyrer opp og provoserer fram enda mer bitterhet for kvinnene som igjen skal ta igjen.

Anonym poster: a9142a3341f40663fa73ab2df4cefc32

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinbra tekst, ler og ler.

Takk gjest, deg kommer jeg til å savne. <3

Anonym poster: a9142a3341f40663fa73ab2df4cefc32

Skrevet

Jeg har en mer positiv kvinneoppfatning enn deg.

Du finner vel det du leter etter blant alt skriveriet på kg. Let etter det destruktive, og du skal finne. Let etter det positive, og du skal finne. Dette gjelder ikke bare KG, men hele verden.

Jeg tror det smarteste er å lete etter de innspillene som forteller noe interessent, og de innspillene man kan bruke. Det andre trenger ikke jeg å feste meg ved.

• Liker 4
Skrevet (endret)

haha! Møtte en mann på byen som jeg pratet litt med. Vi begge har samboere, så vi satt egentlig å oppholdte hverandre mens våre single venner var på jakt. Han fortalte at han hadde vært medlem her, men begynte å få avsmak på alle damer. "KG hjelper meg med å ikke være utro. Jeg har ikke lyst på noen lenger". Minner meg om deg, TS.

Han spurte også om noen sider med meg selv jeg var fornøyd med. Jeg nevnte først "At jeg er positiv". Han sa fort "Nei, det er du ikke. Det er noe du trur. Du er egentlig - ikke for å være frekk, men siden du er kvinne - ei jævla negativ sutrekjerring". Jeg lo masse av han den kvelden. Så du er nok ikke den eneste, TS :fnise:

EDIT: Han nevnte forresten at han hadde fått en bedre forhold til samboeren da. For nå skjønte han hva hu tenkte og hvordan han kunne ta opp ting med henne. Så NOE hadde vært positivt! :)

Endret av humalla
  • Liker 5
Skrevet

Jeg får det litt på samme måten av å lese på forum hvor menn dominerer, derfor leser jeg dem ikke. Man må bare innse at verden ikke er slik som den kommer frem på et forum.

Hva med å kutte ut forumet helt og bare møte problemene? Snakk med jenter og tenk positivt (og betal regningene med en gang). Du kan trene opp igjen positiviteten med litt tid, du trenger bare gode erfaringer og tankeomvending. Men hvis du virkelig sitter i et dypt spor og ikke ønsker å bli enstøing så bør du nok dra til legen og forklare det.

Anonym poster: e3467646585530cb170af414d87e11fa

• Liker 2
Skrevet

Han spurte også om noen sider med meg selv jeg var fornøyd med. Jeg nevnte først "At jeg er positiv". Han sa fort "Nei, det er du ikke. Det er noe du trur. Du er egentlig - ikke for å være frekk, men siden du er kvinne - ei jævla negativ sutrekjerring".

Haha, for en mann! Tror jeg hadde ledd meg i hjel om noen hadde sagt noe slik til meg. :laugh:

Skrevet

Synes det er flott å henge her og lese om alle slags idiotiske problemer. Får meg til å sette pris på hva jeg har.

Akkurat som å se på luksusfellen. Jeg er ikke rik, men føler meg veldig prektig når jeg ser på :)

• Liker 6
Skrevet

Et tips om kvinner. Se på to bryster som to muligheter. Grip mulighetene , og kyss dem!

• Liker 1
Skrevet

Du må huske på at de aller fleste som lager innlegg her gjør det for å få hjelp med noe. Altså det er mest negative ting om både menn og kvinner. Hvis ditt liv blir såpass påvirka når du går vekk fra Pcn , så er det på tide å slutte å lese her altså

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Prøv deg på kommentarfeltene på Nettavisen, da vil du google "cyanidpiller" fortere enn du aner!

Skrevet

Ta alt med en klype salt, det er bare brøkdelen av sannheten. Jeg er lett påvirkelig, men har aldri latt meg påvirke av dårlige holdninger.

Skrevet (endret)

Man velger jo selv hvilke diskusjoner man ønsker å lese her inne, eller delta i. Da er det jo bare å styre mot de med et positivt tema. Eller om man blir helt snever og deprimert av å være her inne, så er jo det enkleste å bare holde seg unna.

Endret av sofia:)
Skrevet

Jeg har ikke lest kg veldig lenge, kanskje bare en mnd eller noe. Men denne "forholdstråden" blir jeg også i veldig dårlig humør av. Og det er ikke bare pga kvinnene her inne, snarere heller holdningen blant folk. Dette går igjen: vinglete av og på menn, "dumping", utroskap osv osv. Er folk så lite til å stole på? Er dette virkelig normalen???

Skrevet

Jeg har ikke lest kg veldig lenge, kanskje bare en mnd eller noe. Men denne "forholdstråden" blir jeg også i veldig dårlig humør av. Og det er ikke bare pga kvinnene her inne, snarere heller holdningen blant folk. Dette går igjen: vinglete av og på menn, "dumping", utroskap osv osv. Er folk så lite til å stole på? Er dette virkelig normalen???

Jeg tror nok at det forekommer, men ikke over alt.

Men en kan da virkelig begynne å lure.....

Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Tror en del av det som postlegges i samlivsforumet er lagd for å provosere. Forøvrig så er det mange som sliter og har kanskje ingen annen kanal å lufte det i.

Nå er det engang også sånn at vi mennesker er noen elendige skapninger til tider. Det gjelder begge kjønn. Og hva vi er kapable til å gjøre mot hverandre.

Bak dørene hos folk foregår det utroligste. Samt at det her inne er mennesker som sier ting -som de aldri ville finne på å sette ut i livet. For ingen vet jo hvem de er......så en løgn eller to spiller ingen rolle. Mange som har det sinnsykt morsomt!

Og her inne finner du fortvilelsen - ikke så mye av de som skriver om hvor fantastisk godt de har det med sin partner. For det går an....faktisk. En annen ting -som de aller færreste mennesker klarer -er å være objektive i sine relasjoner -spesielt med det motsatte kjønn.

Endret av Odd Molly
  • Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Akkurat det samme tenker jeg ofte om KG's menn..

Får helt avsmak av og til, men samtidig vet jeg jo at det finnes så mange forskjellige menn og man kan ikke bruke KG som fasit :fnise: :fnise:

Forresten EN her inne som jeg har bitt meg merke i , er oppegående ;)

Men nå har jeg ikke vært her så lenge da :)

Skrevet

Let me guess : du er en følsom kreps som plutselig har fått nok, for egentlig er du en kosebamse som

søker familielivet...

Not my cup of tea, men

Når det er sagt har ikke jeg lest mye av forholdsgreiene her på kg etc, men kan bare forestille meg at det er mye sleske ting der ute... og det er heller ikke my cup of tea.

Ellers velkommen i ´inkassoklubben´ :klovn:

Skrevet

Om jeg skulle basere min virkelighetsoppfattning på det jeg leste på internettforum så hadde jeg også mista troen på menneskeheten. Heldigvis er jeg smart nok til å innse at det man leser på et forum bare er et lite utdrag fra virkeligheten. Så jeg kan foetsette å underholde meg selv med lese på KG og delta i isiotiske og meningsløse diskusjoner når jeg selv kjeder meg og lar meg provosere. Virkeligheten erfarer man ikke foran en pc-skjerm.

Anonym poster: b7528eb7566da392468d1b2a1653a6c0

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg får helt motsatt effekt av å henge her enn trådstarter! Synes det er oppløftende å lese at også andre mener at man bare dater EN om gangen. At man ikke skal finne seg i løgner og utroskap. At det er andre som synes det er vanskelig å være på "mellomstadiet" mellom dating og kjærester. At det er andre jenter som driter seg ut på fylla (og ringer HAN DER, selv om de ikke burde). At det er andre jenter som får hjertebank hver gang mobilen plinger (kanskje det er HAN). Og jeg ler høyt av fortvilte innlegg om hva HAN mener, tenker og føler - for selv om alle her vet at ingen kan svare på vegne av denne gutten det skrives om, så kunne jeg like godt skrevet hovedinnlegget selv. Haha. Synes KG er god stemning jeg altså!

Jenter. <3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...