Gå til innhold

Svar på melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt god kontakt med en på Sukker. Vi har skrevet nokså lange meldinger en liten stund og han spurte om jeg ville treffes. I går ettermiddag svarte jeg på meldingen og sa ja til å treffes, men uten å komme med forslag til tid og sted. Han leste meldingen min et par timer etter og var pålogget hele kvelden, men uten å svare.

Nå grubler srlvfølgelig jeg mer enn jeg bør. Har han ombestemt seg? Har han så mange å skrive med at min melding forsvant i mengden. Hva gjør han pålogget Sukker så lenge om gangen? Jeg finner ikke nok å drive med der inne. Svarer på evt. nye meldinger, sjekker besøk, irriterer meg over forumet og sjekker om det er noen interessante nye profiler. Maks 30 minutter! Men det hender jeg titter innom ofte hvis jeg svarer på flere meldinger i løpet av kvelden.

Vet dere ikke kan svare sikkert, men måtte bare lufte litt tanker!

Anonym poster: 4446ea52e6f293f75d7364f80f73fdf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Send ny melding og spør når det passer for han?

Skrevet

1) Vi kan da ikke vite hva han tenker eller om han har ombestemt seg.

2) -ei heller hvorfor han er på Sukker "så lenge av gangen".

3) Hvordan vet forresten du at han var pålogget hele kvelden om ikke du var det selv og?

• Liker 1
Skrevet

1) Vi kan da ikke vite hva han tenker eller om han har ombestemt seg.

2) -ei heller hvorfor han er på Sukker "så lenge av gangen".

3) Hvordan vet forresten du at han var pålogget hele kvelden om ikke du var det selv og?

Nei, jeg skjønner jo det. Tenkte kanskje noen kunne komme med erfaringer. Jeg var ikke pålogget hele kvelden, men var innom oftere enn notmalt for å sjekke om han hadde svart og da var han alltid pålogget.

Vil jo ikke treffe noen som ikke gidder svare på mine meldinger uansett, men kjenner jeg er litt skuffet. :-(

Gjest Tidssone
Skrevet

Du står jo som pålogget dersom du har glemt å logge deg av...

Skrevet

Mange er pålogga hele tida. Det er som facebook, man gidder ikke logge ut stadig vekk.

Skrevet

Du står jo som pålogget dersom du har glemt å logge deg av...

Ja gjør du det? Lurer litt på disse menneskene som alltid er pålogget. Det er jo ikke mulig... Blir du ikke logget av når PCen "sovner" heller?

Skrevet

Han har vært pålogget i kveld også, men jeg har fortsatt ikke hørt noe. Gledet meg til å treffe han. Skuffa! :-(

Skrevet

Jeg har hatt god kontakt med en på Sukker. Vi har skrevet nokså lange meldinger en liten stund og han spurte om jeg ville treffes. I går ettermiddag svarte jeg på meldingen og sa ja til å treffes, men uten å komme med forslag til tid og sted. Han leste meldingen min et par timer etter og var pålogget hele kvelden, men uten å svare.

Nå grubler srlvfølgelig jeg mer enn jeg bør. Har han ombestemt seg? Har han så mange å skrive med at min melding forsvant i mengden. Hva gjør han pålogget Sukker så lenge om gangen? Jeg finner ikke nok å drive med der inne. Svarer på evt. nye meldinger, sjekker besøk, irriterer meg over forumet og sjekker om det er noen interessante nye profiler. Maks 30 minutter! Men det hender jeg titter innom ofte hvis jeg svarer på flere meldinger i løpet av kvelden.

Vet dere ikke kan svare sikkert, men måtte bare lufte litt tanker!

Kanskje han ble litt i tvil når du ikke foreslo tid eller sted. Jeg tenker at jeg hadde blitt litt usikker da, jeg har selv en kar jeg har spurt ut et par ganger, han har ikke kommet med tid eller steder selv, men han har fortalt når det passer og når det ikke passer, i tillegg til å spørre "Hva hadde du i tankene?" - da får jeg mer inntrykk av at han faktisk vil, og ikke bare sier "Ja, det hadde vært hyggelig" uten noe mer. Kanskje du kan sende ham en melding og spørre hva som skjer, om dere skal møtes eller hva? Vis at du faktisk er interessert :)

Skrevet

Kanskje han ble litt i tvil når du ikke foreslo tid eller sted. Jeg tenker at jeg hadde blitt litt usikker da, jeg har selv en kar jeg har spurt ut et par ganger, han har ikke kommet med tid eller steder selv, men han har fortalt når det passer og når det ikke passer, i tillegg til å spørre "Hva hadde du i tankene?" - da får jeg mer inntrykk av at han faktisk vil, og ikke bare sier "Ja, det hadde vært hyggelig" uten noe mer. Kanskje du kan sende ham en melding og spørre hva som skjer, om dere skal møtes eller hva? Vis at du faktisk er interessert :)

Da har jeg i så fall misforstått totalt hva slags person han er. Uansett så får jeg vel bare prøve å glemme han og håpe at det dukker opp andre morsomme typer. Får jo en del meldinger, men sjelden noen jeg liker så godt! :-(

Skrevet

Hvorfor skal du glemme han? Foreslå tid og sted da vel.

Anonym poster: f53bc69f039d6c2986adf22be376b375

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Ja gjør du det? Lurer litt på disse menneskene som alltid er pålogget. Det er jo ikke mulig... Blir du ikke logget av når PCen "sovner" heller?

Ja. Dersom du er pålogget via mobil og glemmer å logge av, så er det i alle fall enkelte som står som pålogget lengelenge.

Jeg fikk mail fra en som spurte om jeg ikke hadde noe liv siden jeg var pålogget døgnet rundt. Noe jeg ikke selv visste at jeg var.

Skrevet

Ja. Dersom du er pålogget via mobil og glemmer å logge av, så er det i alle fall enkelte som står som pålogget lengelenge.

Jeg fikk mail fra en som spurte om jeg ikke hadde noe liv siden jeg var pålogget døgnet rundt. Noe jeg ikke selv visste at jeg var.

Så da kan det hende han rett og slett har vært opptatt de siste par kveldene, men bare er innom for å titte noen ganger slik som meg?! Jeg kan sitte sammen med en venninne og så sjekke Sukker på mobilen mens hun er på toalettet. Kanskje han også tror at jeg ikke har noe liv?! Hahaha :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...