Gjest TS Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Kjæresten min er sjalu uten at han har grunn til det. Jeg skjønner det litt fordi ganske mange rundt ham har opplevd utroskap, så han antar at det er noe som skjer i de fleste forhold. Uansett så er det kjæresten min jeg har tenkt å tilbringe resten av mitt liv med, og all min kjærlighet er viet til kun ham. Jeg tror han er klar over det. Det er hvertfall ikke noe jeg legger skjul på. Nå som det er sagt så har jeg nesten bare guttevenner. Da vi ble sammen for noen år siden falt jeg på en måte fra mine tidligere venner fordi mye av det sosiale der foregikk rundt en av mine ekser, noe jeg visste ville plage ham. Det var greit for meg. Men de siste årene har jeg prøvd hardt å få jentevenner og holde på dem. Jeg syntes det er vanskelig, og mange av mine forsøk har endt i småkrangler og uenighet, så har vi bare sklidd fra hverandre. Det blir for mye drama! Nå har jeg et par gode guttevenner som jeg trives med. Disse er også venner av min kjære, og det hender svært skjeldet at jeg henger med noen av disse på tomannshånd. Enten er kjæresten min der, eller så er det andre folk der. Eneste er at jeg snakker en del med dem på facebook. Dette plager livet av kjæresten min, og han blir skikkelig sjalu og tror det er noe på gang. Jeg lar ham gjerne se chat-loggene hvis han vil, da jeg på ingen måte har noe å skjule. Jeg får litt vondt av at kjæresten min går rundt og er sjalu. Det er jo på ingen måte gøy å være sjalu, og det er jo ikke noe han velger å være. Men i tillegg så føler jeg at jeg trenger noen venner jeg kan være meg selv med, noe jeg ikke klarer med jenter. Hvis jeg skal kutte ut alle guttevennene mine så blir jeg rett og slett ensom. Kjæresten min kan jo ikke være den eneste jeg omgås eller snakker med. Så noen som har noen tips til hva jeg kan si/gjøre? Hver gang temaet kommer opp så prøver jeg å forsikre ham om at han ikke har noe å være redd for, men jeg tror ikke det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå