AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Ny og ny, nå skal vi ihvertfall prøve ordentlig her. Vi startet i februar måned ifjor, men vi har ikke regnet ut noen el dato, ikke tatt noen el-tester. Vi har hatt sex når det passer oss og det har vi vel forsåvidt tenkt til å fortsette med nå. Jeg er egentlig storrøyker, og nå skal jeg trappe ned så jeg blir kvitt det tullet! Alkohol drikker jeg veldig sjeldent, men kan hende jeg tar meg et glass vin eller to i helgen. Uten å måtte bruke en masse penger på el-tester og så videre, er det noen som har noen gode tips å komme med? Vi vil ikke lage en stor ting ut av det, for jeg vil enda at sex skal være spesielt. Og noe vi skal kunne gjøre når vi vil, ikke fordi vi må. Jeg har veldig uregelmessig mens, og har fått henvisning til gyn. nå for det. Men ettersom den har vært sånn er jeg rett og slett usikker på når jeg har el og om jeg i det hele tatt har det.. Ønsker alle en flott dag ellers:) Klem Anonym poster: 256c9d4d28041bbedfc6201b8f7cf44b
fionel Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Velkommen til prøveland! Hvor tester (av alle slag) sakte men sikkert tar opp hverdagen herje nei fra alvor til spøk! Velkommen og lykke til!!
Athene Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Dersom dere har hatt et normalt sexliv (med sex 1-3 ganger i uka) uten prevansjon er det på tide å kontakte lege, så det er bra du har fått henvisning. Med uregelmessig mens har man ofte ikke eggløsning, og man vil som regel ha problemer med å bli gravid. Mitt beste tips er å ha et normalt sexliv, så lenge man har sex ca hver 3. dag i snitt. Man er fruktbar minst 3-4 dager i måneden, så med sex hver 2-3 dag treffer man garantert hver måned. Også kutte røyken, som du allerede planlegger. Røyking er drepen for fruktbarheten, for begge to. De fleste menn som røyker har dels til veldig nedsatt sædkvalitet.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Har fått time ettersom jeg har slitt mye med magesmerter, og smerter under samleie. Og at det nå har blitt veldig uregelmessig mens, så får se hva som skjer. Er det da umulig å få egne barn noengang? Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db
Athene Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Har fått time ettersom jeg har slitt mye med magesmerter, og smerter under samleie. Og at det nå har blitt veldig uregelmessig mens, så får se hva som skjer. Er det da umulig å få egne barn noengang? Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db Selvfølgelig, det er mange løsninger alt avhengig av hva de finner. Og kanskje er det ingenting i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Selvfølgelig, det er mange løsninger alt avhengig av hva de finner. Og kanskje er det ingenting i det hele tatt. Får virkelig håpe det ikke er noe farlig. Trur det er min verste frykt her i livet, det å ikke kunne få mine egne barn på en naturlig måte.. Gruer meg så jeg blir kvalm av å dra til Gynekologen.. Skal også ta blodprøver hvor de skulle sjekke litt av hvert. Får da håpe på det beste ihvertfall! Hva kan noe sånt skyldes? Jeg har tidligere tatt klamydia prøve, men den viste negativ. Testet to ganger og ikke vært med andre Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db
Athene Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Hva kan noe sånt skyldes? Jeg har tidligere tatt klamydia prøve, men den viste negativ. Testet to ganger og ikke vært med andre Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db Det er ikke sikkert det er noe feil en gang. Det kan være at røykkutt løser problemet for dere ganske raskt, det er utrolig hva røyk gjør med fruktbarheten Uregelmessige sykluser kan skyldes hundrevis av ulike ting, det å gjette på noe før du har vært hos gynekologen er umulig.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Tusen hjertelig for så flotte svar! Vi håper som sagt at alt er bra, og det blir lettere nå som vi planlegger litt mer og jeg blir kvitt røyken :-) Legen sa det var normalt at syklusen blir uregelmessig til tider, nå har det vært mye stress hjemme det siste året. For to år siden mistet jeg et nært familiemedlem, og da begynte smertene i magen og for et halvt år siden ble det uregelmessig. Så håper virkelig det ikke er noe ille, og bare skyldes litt mye stress Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db
missdior Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Velkommen som prøver! Stomp røyken du! :D
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Velkommen som prøver! Stomp røyken du! :D Tusen takk! Det skal jeg ) Anonym poster: 30a0023dd727940d372081220ddfc8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå