Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett noen tråder om Kenza her inne... Men hva syns dere om henne? Leser dere bloggen hennes og liker dere den? :)

Anonym poster: 75e9ce103ae6187bc4d36eaea9557baa

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Åh, hun er nydelig :) Liker stilen hennes også. Men må nok si at jeg liker Livingdoll hakket mer når det kommer til selve skrivingen.

Skrevet

Stoooor fan. En av de få blogger jeg har lest siden begynnelsen, og fortsatt er like stor tilhenger av.

Skrevet

Drømmekroppen!!!! :hjerter:

Skrevet

Pen, smart og ikke minst har hun både humor og selvironi. Og DET gjør at det er lett å like henne, i motsetning til mange andre bloggere.

Anonym poster: f39f6cbeae11610c99126c36b86a3251

Skrevet

Jeg liker henne, hun virker ikke dum som mange andre bloggere. Også er hun veldig pen, og helt naturlig. :D

Men det siste innlegget, lurer på hva som har hendt?

Anonym poster: 26a478bca6f892a224fd1ccd51e85db8

• Liker 1
Skrevet

Tror faren hennes har tatt ut penger av firmaet i hennes navn. Leste det på skvallerbloggens.se.. Er visst ikke første gang.

Anonym poster: 7ee21c45549884ce18df7890ec4bcdf5

Skrevet

Jeg beundrer utseendet hennes veldig! Blir helt oppslukt av det nærmest. :)

Har ikke lest så mye av bloggen hennes, men ut i fra det jeg har lest virker hun som en oppegående og smart jente. Pose og sekk!

Skrevet

Når man ser innleggene her så er det ihvertfall ikke vanskelig å forstå hvorfor veldig mange unge jenter sliter med kroppsbildet sitt. Går det virkelig ikke an å komplimentere eller rangere kvaliteter hos kvinner/jenter uten å måtte kommentere kroppen, kroppsbygningen og utseendet generelt?

Anonym poster: c996f5af4ba98ec51203ad3bb5213d93

• Liker 1
Skrevet

Kenza er en slik jente man ser bilder av på WeHeartIt og lurer på om både hun og livet hun lever ikke er kraftig photoshoppet. Flott jente.

Skrevet

Kenza er en slik jente man ser bilder av på WeHeartIt og lurer på om både hun og livet hun lever ikke er kraftig photoshoppet. Flott jente.

hun er pen, men husk, de fleste bloggere photoshopper. det er ikke ne galt i det.

Anonym poster: 87f095e6cbe19e0741094a95d2ab855a

Skrevet

hun er pen, men husk, de fleste bloggere photoshopper. det er ikke ne galt i det.

Anonym poster: 87f095e6cbe19e0741094a95d2ab855a

Jeg synes det er noe galt i at bloggere photoshopper seg selv, jo, men det er en helt annen sak...

Skrevet

Pen og deilig kropp. Hun er populær fordi hun er litt horete av seg, og liker å vise seg fram nærmest naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...