Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsørger du kjæresten din der du ikke ser problemet med det?

Altså, du forsørger din kjære og det plager deg ikke!! Eller om du har gjort det tidligere!!

En venninne av meg mannen forsørger henne og dem har det ikke som noe problem!! Han tjener overhodet ikke stort heller!! Men dem mener at hennes penger har hun for seg selv ..Men han står for husleie, mat, bil etc!!

Anonym poster: ab1d4948d9f15cef29a1a0f36c40c095

Videoannonse
Annonse
Gjest Muchacha
Skrevet

Sånn hadde min mann det i sitt første ekteskap. De ble skilt etter noen år ;)

Skrevet

Jeg tjener mye mindre enn min mann. Så sånn sett forsørger han meg og barna. Alt som tjenes går i en felles pott, vi bruker så mye vi vil hver. Selv om han bidrar til potten mye mer enn meg.

Ser IKKE problemet. Vi har vært gift i over 10 år og har aldri kranglet over penger.

Anonym poster: db37b6fe3481378216a696636c1cc047

Gjest piff-paff
Skrevet

Til TS

Du burde lære deg reglene for tegnsetting og ikke avslutte hver eneste setning med ett eller flere utropstegn.

Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å fø på noen slik som det beskrives i HI.

Anonym poster: 2793bd58baabe7fb6fb744c5f13de9e5

Skrevet

Jeg ble fødd da jeg gikk på skolen, da mannen senere satte seg på skolebenken forsørget jeg han. Eller det mer riktige er vel at jeg la mest i regningspotten. Jeg ser ikke problemet, dette gjorde jo at vi etterhvert (pga skolegang) fikk bedre betalte jobber. Men å forsørge noen for evig tid, da skulle det vært noe spesielt som var årsaken..

Skrevet

De mange utropstegnene dine gjør at du virker sinna i innlegget ditt. Er du det?

Her forsørger min mann meg av den grunn at jeg er arbeidsledig. Da vi kun var kjærester var det en periode der jeg la ut mye for han en tid, og når vi fikk oss felles leilighet var det min økonomi som stod for møblene. Da var det han som hadde minst penger på sparekonto. Det er slikt som går i bølger. Det er aldri lett å vite hvor store bølgene er, og hvor lenge du selv kommer til å være på toppen. Man må gi og ta.

Anonym poster: 6130c441bbc027c6617c9c48f1c3fdce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...