leela Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Jeg er nye her på KG Jeg skal fri til min kjære om ikke så altfor lenge, men så lurte jeg på en ting.. Jeg hadde tenkt til å kjøpe to ringer og ha med disse når jeg frir, men kan vi da bruke disse som gifteringer også? eller må man liksom kjøpe nye ringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er vel opp til dere. Jeg kjenner iallefall mange som har brukt forlovelsesringen sin og like mange som har kjøpt nye ringer når de giftet/gifter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mars 2004 #3 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg fikk forlovelsesring med diamant, alliansering, hans ring ble den samme - men uten sten. Da vi giftet oss, fikk jeg en ny ring, maken til den jeg hadde, men uten sten - hans ble pusset opp. Men dette bestemmer dere helt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. mars 2004 #4 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi kjøpte enkle forlovelsesringer i gult gull bare med en liten mønsterbord på kanten. Disse valgte vi å bruke som gifteringer også, vi bare graverte inn bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen, og fikk ringene pusset (vi var forlovet i nesten 4 år, så de var ikke så blanke lenger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. mars 2004 #5 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi skal bruke forlovelsesringene som gifteringer. Er veldig fornøyd med de (har enkle glatte ringer), og ser ingen grunn til å bytte til nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. mars 2004 #6 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi skal bruke forlovelsesringene våre som gifteringer. De er like, glatte ringer i gult gull, men min har en diamant (spennring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2004 #7 Del Skrevet 16. mars 2004 Da min tilkommende mann fridde fikk jeg en søt diamant ring. Så da er det bare jeg som har ring frem til vi gifter oss. Da får begge "giftering" på. Synest det er en koselig tradisjon. Litt amerikansk, men søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 16. mars 2004 #8 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi skal ikke ha nye gifteringer. Har forlovelsesringer som vi er veldig fornøyd med, selv om vi har hatt de lenge. :-) Men jeg tipper at jeg kommer til å få en alliansering i morgengave....... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mars 2004 #9 Del Skrevet 16. mars 2004 Vi skal bruke forlovelsesringene våre som gifteringer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. mars 2004 #10 Del Skrevet 16. mars 2004 forlovelsesringene våre skla vi gravere til bryllupet, samt pusse dem blanke. Ringer er dyrt nok som det er... Begge to jobber ennå med å være komfortabel med å ha ring på fingern, så det var nok med en ring å ha på fingern. Brukte ikke ringer før. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 16. mars 2004 #11 Del Skrevet 16. mars 2004 Det går helt fint an å bruke de samme ringene! Vi skal kun kjøpe ringer til bryllupet - forlovelsesringene våre har vi tatovert inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå