Gå til innhold

Hva syns norske jenter om utenlandske gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en norsk jente jeg har fått stor fasinasjon for i det siste. Derfor spør jeg..Er norske jenter for det meste kun for norske menn og generelt menn med skandinavisk utseende?? Eller er gutter/menn med (spesielt) midtøsten type utseende beundret også?

Anonym poster: 3c7cfa1caf0e87bf027b098f425cabf0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun skandinaviske menn takk...

Anonym poster: e90b69b0ad7ccd23f244f3113ca1ff2e

• Liker 6
Skrevet

Min kjæreste er opprinnelig fra Midt-Østen, men jeg tror likevel at det er så stort spenn i hva jenter ønsker at det er vanskelig for deg å få noe fornuftig ut av en tråd på forumet her.

Utseende er uansett ikke det som teller mest for meg, jeg synes kjæresten min er kjekk, men det er så mye mer ved han som betyr mye mer enn utseende.

Skrevet

Haha...what...Kopierte bare spørsmålet mitt du.

Trolling at its best.

Anonym poster: 94cd5aaf1c274d9c013a32894ff12777

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker norske menn, men det er fordi jeg selv er fra ett ikke-vestlig land og kjenner til kvinnesynet til mine landsmenn er. Utseende er det ingenting å si på, kun den dårlige holdningen.

Anonym poster: 5d19604000b665f6114dd163dcc26ee2

• Liker 1
Skrevet

Kun nordiske menn til meg:)

Anonym poster: 3e85e68373e9251cf97159b1ac5bed15

• Liker 2
Skrevet

Nordiske menn her og , takk :)

Anonym poster: c96d696127da6e6350a5ef8ce7de045a

• Liker 2
Skrevet

Det er en norsk jente jeg har fått stor fasinasjon for i det siste. Derfor spør jeg..Er norske jenter for det meste kun for norske menn og generelt menn med skandinavisk utseende?? Eller er gutter/menn med (spesielt) midtøsten type utseende beundret også?

Anonym poster: 3c7cfa1caf0e87bf027b098f425cabf0

Jeg er norsk og tenner kun på lyse menn med nordeuropeiske trekk. Det kan finnes unntak selvsagt, men generelt synes jeg menn fra Afrika, Midtøsten og Pakistan, Asia generelt, er veldig turn-off. Dette gjelder spesielt muslimske menn, veldig ekkelt med noen som tror på en så hjernedød religion.

Anonym poster: 0e1e04e2ababf0b0f55b9421158158af

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå var spørsmålet stillet til jenter, men jeg våger meg alikevel :blush:

En av de vakreste menn jeg noengang har møtt var perser, utdannet i Frankrike og bosatt i Norge.

En fantastisk mann.

Skrevet

Foretrekker nordiske/nederlandske/tyske. :)

Anonym poster: 5e42259f50e5bff20add10c74c73ac55

Skrevet

Eeeelsker blonde og lyshudede menn, liker ikke store kulturforskjeller. Så blir skandinaviske på meg og, eller norske og svenske. Forstår lite dansk.. :ler:

Anonym poster: cf649d8420e65ae5f785f04f958e9879

• Liker 2
Skrevet

De fineste guttene jeg vet om er slaviske, tyske, franske, italienske.

Anonym poster: 1e44f7649bfc5b48ae8912abb1db8e7b

Gjest winston
Skrevet

Har en greie for engelske menn. Men bare når de snakker. Det er så übersexy:)

• Liker 1
Skrevet

Engelskmenn ja, takk <3 og nå har jeg truffet en fransk/portugiser. Mørk og vakker og så åpen og lett å snakke med. Noe annet enn de mange kjedelige norske mennene som jeg har møtt på.

Anonym poster: bb2f555eda47fd9c4a42101d1b92ead8

Skrevet

Jeg er også norsk, men har utenlandsk kjæreste. For min del handler det heller ikke så mye om utseende eller om han er utenlandsk eller norsk. Det er personligheten hans og hvordan han er som person som gjorde at jeg ble forelsket i han. Selvfølgelig synes jeg min kjære er kjekk (veldig kjekk :rodmer: ), men jeg setter personlighet først.

-Kvinne27

Anonym poster: 57a76dd8975a7879d55dabee11cd04e1

Skrevet

For den generelle optimale miksen mellom utseende, holdninger og væremåte, basert på min erfaring med de respektive nasjonaliteter :

- Irske! Deilig maskuline og jordnære. Lidenskapelige og litt røffe i senga.

- Indiske! Veldig vakre og kloke mennesker, omsorgsfulle.

- Australske! Godt trente, positive, brune, digge, snille, gentlemen.

- Danske! Deilige, sexfikserte, likestilte, livsnytende.

Et foreløpig stort nei til alle nasjonaliteter og kulturer som har kvinneundertrykkende holdninger, kulturelle usunt tette mor-sønn-relasjoner med alt det medfører, er dårlige i senga, mangler karisma eller lukter rart. Det utgjør for meg: Øst-Europeere, Nederlendere, Tyskere, Englendere, Muslimer generelt.

Kilde: Har arbeidet rundt om i verden, gått på internasjonale skoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...