Gå til innhold

Hårtap og Cerazette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har hørt om eller kanskjetilogmed opplevd lignende..

Jeg har gått på Cerazette i 6 år.. Aldri følt noen bivirkninger eller problemer.

Mistet mensen så og si rett etter start og har bare levd ett helt fantastisk flott, mensen-fritt liv.. I fjort tidlig sommer, merket jeg hårtap og har mistet over halvparten av håret.. Dette føler jeg har bare fortsatt.. Har vært hos lege og tatt tester , ingen til som tilsa noe galt.. Ble sendt videre til hudlegen og da får jeg vite at dette kan skyldes pillen??? Jeg sluttet på dagen og håper jo dette er årsaken..

Noen som har opplevd lingnende, fått igjen håret?

Anonym poster: 42fadf5cba934275e0312bcb76506a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente8923

Jeg opplevde å miste mye av håret, men sluttet på alle medisiner med en gang det begynte. Fikk vite at det skyldtes hormonell ubalanse i kroppen, så sånn sett kan det jo være cerazette. Håret ble bedre etter et halvt år. Sluttet å miste så mye og det ble tykt og fint igjen. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å miste mye av håret, men sluttet på alle medisiner med en gang det begynte. Fikk vite at det skyldtes hormonell ubalanse i kroppen, så sånn sett kan det jo være cerazette. Håret ble bedre etter et halvt år. Sluttet å miste så mye og det ble tykt og fint igjen. Håper det ordner seg.

Takk for svar! Du gikk lenge på Cerazette? Synes bare det er rart, dette skjer så mange år etterpå..

Anonym poster: 9ba1da8dc692016f7dc01101186499a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Jeg gikk ikke så lenge på det, noen måneder så sluttet jeg. Har opplevd det samme med andre p-piller også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Har brukt de i 2 mnd snart 3 og jeg mister hår som en gal! Går kun på disse fordi jeg ammer+ at jeg får mensen 3 ganger i måneden. Jeg vurderer sterkt å slutte med de drittpillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...