Gå til innhold

La barnet skrikende på gulvet i garderobe med ekko.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En dame en gangt, hadde med seg en baby. Hun la babyen ned, og babyen begynte å skrike. Moren såg ikke ut til å bry seg om at verken at ungen skreik, og at det forstyrret folk i garderoben. Hun bare fortsatte å dusje. Jeg prøvde å gi henne et hint med å se på babyen, så på henne og så på babyen igjen. Men hun tok ikke hintet mitt. Å helledussen som den babyen skreik.

Endret av monjanse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, ok. :troest:

• Liker 5
Skrevet

Hva mener du moren burde gjort da?

Anonym poster: 929d610bcf53b5aaf04ccd50a659031d

Skrevet

Hva mener du moren burde gjort da?

Hun burde tatt barnet opp å trøstet det eller noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Latt vær å dusje selv mens hun trøster, eller tatt ungen med inn i dusjen. Ingen av delene er særlig hensiktsmessig.

Skrevet

Latt vær å dusje selv mens hun trøster, eller tatt ungen med inn i dusjen. Ingen av delene er særlig hensiktsmessig.

Det var dumt av moren å i det heletatt ha med en så liten baby med i en badeklubb for ungdom og voksne funksjonshennede.

Skrevet

Det er sunt for babyer å bevege seg i vann. Unner du den ikke det, bare fordi du selv ikke liker et par minutter med ulyder?

• Liker 1
Skrevet

Det er sunt for babyer å bevege seg i vann. Unner du den ikke det, bare fordi du selv ikke liker et par minutter med ulyder?

Jo, men dette var ikke babysvømming. Jeg skulle ønske at jeg ikke var der akkurat da.

Skrevet

Det er ingen regel mot å ta med seg babyer på egenhånd. Man MÅ ikke melde seg på fastsatte babysvømming-tider for å bade med babyen. Det eneste som kreves er at ungen har badebleie på seg.

Skrevet

Jo, men dette var ikke babysvømming. Jeg skulle ønske at jeg ikke var der akkurat da.

Du var på et offentlig bad. Offentlig vil si at alle kan være der. Også spedbarn som skriker.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde vel adressert mor noe a la: "Kan du vennligst ta opp den hyleungen før alle i garderoben blir døv, eller?"

Anonym poster: 69b6fcf8d6a5ca18930a68ece4dcfcd5

• Liker 6
Skrevet

En dame en gangt, hadde med seg en baby. Hun la babyen ned, og babyen begynte å skrike. Moren såg ikke ut til å bry seg om at verken at ungen skreik, og at det forstyrret folk i garderoben. Hun bare fortsatte å dusje. Jeg prøvde å gi henne et hint med å se på babyen, så på henne og så på babyen igjen. Men hun tok ikke hintet mitt. Å helledussen som den babyen skreik.

Sier man ikke helledussen om babyer når de er søte egentlig? :P

Anonym poster: deff41f29c2bdfb70bc447a7d92d9cd2

Skrevet

Jo, kanskje det. Men jeg ville bare ikke bruke banneord for da kan jeg bli utestengt.

Skrevet

Ok, da.

De som gjør slike ting og de som synes slikt er ok er de samme folka. Noen blir litt rare når de får små barn og tror at de ikke trenger å ta hensyn til andre mennesker lenger. Synd at noen er sånn, slitsomt for de fleste. Jeg hadde blitt sliten av det selv, men når folk gjør slikt er det som regel ikke så mye man får gjort med det. Sier man ifra blir de sure.

Skrevet

De som gjør slike ting og de som synes slikt er ok er de samme folka. Noen blir litt rare når de får små barn og tror at de ikke trenger å ta hensyn til andre mennesker lenger. Synd at noen er sånn, slitsomt for de fleste. Jeg hadde blitt sliten av det selv, men når folk gjør slikt er det som regel ikke så mye man får gjort med det. Sier man ifra blir de sure.

Det var da en voldsom generalisering. Man må jo se på helheten her - ungen skriker i svært kort tid, og det er sunt for ungen å bade, jeg hadde ikke syntest det var flott å høre på en hylende unge jeg heller men jeg hadde ikke irritert meg over det - tross alt tilbringer man ikke så lang tid garderoben at det gjør noe, det positive oppveier det negative og vel så det.

Da er det noe annet med nek som drar med seg skrikerunger på flere timer lange flyturer, men det er en annen diskusjon.

Skrevet (endret)

En gang jeg var i Florida, så hadde en i slekta mi med seg en 1 år gammel unge som bare skreik og skreik på hele flyturen, og flere hadde også med seg unger som en som bare var på ammestadiet. Det jomet i veggene av skriking. Selvom jeg hadde øreplugger hjalp det ikke.

Endret av monjanse
Skrevet

En gang jeg var i Florida, så hadde en i slekta mi med seg en 1 år gammel unge som bare skreik og skreik på hele flyturen, og flere hadde også med seg unger som en som bare var på ammestadiet. Det jomet i veggene av skriking. Selvom jeg hadde øreplugger hjalp det ikke.

Grøss og gru :haar:

Gjest Eurodice
Skrevet

Det reagerte jeg på, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...