AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Hva tenker dere kvinner egentlig om menn som aldri har vært i forhold? Vi snakker om de i alderen 25 og opp. Er selv i den aldersgruppen (dog under 30...), har ikke vært i et skikkelig forhold. Mine grunner har vært: -Fokuserte på andre ting i livet (utdanning, hobbyer) -Flyttet en del (skole®, militær, jobb) -Har aldri hatt problem med å få sex. Har vell egentlig trivdes med singel livet, men de siste åra har gått så altfor fort! Føles ut som man var 20 for bare et par år siden...og man tenker selvfølgelig at kvinner vil tenke "Hvorfor har han ikke hatt dame? Er han rar?", o.l Anonym poster: d8891cfac5fbe7a4eabcfb79b3201ab6 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Jeg ville ikke bekymre meg nevneverdig hvis jeg var deg. Din singelstatus er en del av deg og årsakene du har oppgitt vil mange kjenne seg igjen i. Jeg syns egentlig det viser sterk personlighet at du takler å være alene. Jeg liker heller ikke når folk er i forhold bare for å slippe å være alene, få sex eller liknende når de egentlig ikke er kjempeglad i kjæresten sin. Selv er jeg 31år gammel dame og har heller ikke vært i et forhold. Jeg har som deg prioritert jobb og utdanning, reist en del og trenger ikke sex for å ha det bra. Jeg er også blitt kresen på hvem jeg bruker tiden min på. En dag finner jeg en mann som takler disse sidene ved meg og skjer det ikke; vel, ikke mitt tap. Anonym poster: bdc78bef314188a11b278351db2b9651 3
*Vilje* Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Ha, ha, trodde det var snakk om menn i 40-50 årene når det sto "aldrende"! Ta det helt med ro, det er mange med høyere utdannelse som er/har vært i din situasjon. 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Det er nok mange som er i den situasjonen, ts. Utdanning og/eller jobb, reising, hobbyer, selvrealisering, u name it. Ikke uvanlig i den aldersgruppen, er jo en del som tar utdanning opp mot og etter 40 også i disse dager. Sånn sett tror jeg ikke du blir disset på grunn av det. Men, for å være helt ærlig (er mann selv) så kan man ikke nekte for at det kan oppleves som negativt for en del. Joda, det er vel å bra å prioritere jobb, utdanning og selvrealisering, men det sier også noe om ens prioriteringer og at man kanskje har prioritert vekk forhold. Mange kvinner kan nok reagere på det siden de selv ønsker noen som i hvert fall til en viss grad også har prioritert forhold som en viktig del av livet sitt. I tillegg kan (total) mangel på forholdserfaring også veie negativt fordi man ikke har måttet lære å ta hensyn til en partner i livet sitt. Og som du sier vil det nok også være noen som tenker at man er litt rar dersom man sier at man aldri har vært i et forhold. Men akkurat det behøver ikke være et problem med mindre du proklamerer at du aldri har hatt kjæreste på første date. Så lenge du er normalt oppegående og har kvaliteter damene ser etter så er det som regel ikke det første man snakker om. Anonym poster: e51ed03255c2b30377e19d6184f6989e
pressplay Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 (endret) -Har aldri hatt problem med å få sex. Hvis dette er tilfelle så kan jeg ikke fatte at dette i det hele tatt er en problemstilling for deg. Da er det bare å slå over på kjærestemodus. 90% av de damene som jeg har hatt sex med håper på et forhold. Har du sex med en jente vil hun som regel date deg evt. gå inn i et forhold med deg. Endret 21. januar 2013 av pressplay 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Hvis dette er tilfelle så kan jeg ikke fatte at dette i det hele tatt er en problemstilling for deg. Da er det bare å slå over på kjærestemodus. 90% av de damene som jeg har hatt sex med håper på et forhold. Har du sex med en jente vil hun som regel date deg evt. gå inn i et forhold med deg. Men om du er av den typen mann som leker med andre mennesker for å få sex, vil nok en god del damer velge deg vekk for et forhold. Anonym poster: bdc78bef314188a11b278351db2b9651 4
pressplay Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Men om du er av den typen mann som leker med andre mennesker for å få sex, vil nok en god del damer velge deg vekk for et forhold. Anonym poster: bdc78bef314188a11b278351db2b9651 Man leker ikke med mennesker selv om man ikke går inn i et forhold med dem man har sex med. Det må være lov til å backe ut etter at man har hatt sex hvis man ser at det ikke vil fungere. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Hvis dette er tilfelle så kan jeg ikke fatte at dette i det hele tatt er en problemstilling for deg. Da er det bare å slå over på kjærestemodus. 90% av de damene som jeg har hatt sex med håper på et forhold. Har du sex med en jente vil hun som regel date deg evt. gå inn i et forhold med deg. Nåja, det er nok en sannhet med modifikasjoner. Har opplevd stadig flere jenter som bare er ute etter en kortvarig greie. Kravene til en man skal ha forhold med er litt annerledes enn de man bare vil ha et ligg med. Anonym poster: e51ed03255c2b30377e19d6184f6989e 1
Jegern Puahate Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Menn over 25 = Aldrende Menn over 25 med hårtap = Levende døde Menn som ikke har fått noe før 25 = Incels for "livet" 3
Leonaen Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Jeg ville vært litt skeptisk, for jeg vil ha en mann som vet hva det vil si å være i ett forhold med alt av utfordringer det innebærer. Det er ikke dermed sagt at en mann som har vært i ett langvarig forhold har lært eller har selvinnsikt nok til bruke erfaringen, det ser man jo ettersom man blir mer kjent. Men en mann som har vært i forhold tidligere har jo en ekstra fordel. 1
Leonaen Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 Menn over 25 = Aldrende Menn over 25 med hårtap = Levende døde Menn som ikke har fått noe før 25 = Incels for "livet" Haha, ikke tøys så fælt
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Hva tenker dere kvinner egentlig om menn som aldri har vært i forhold? Vi snakker om de i alderen 25 og opp. Er selv i den aldersgruppen (dog under 30...), har ikke vært i et skikkelig forhold. Mine grunner har vært: -Fokuserte på andre ting i livet (utdanning, hobbyer) -Flyttet en del (skole®, militær, jobb) -Har aldri hatt problem med å få sex. Har vell egentlig trivdes med singel livet, men de siste åra har gått så altfor fort! Føles ut som man var 20 for bare et par år siden...og man tenker selvfølgelig at kvinner vil tenke "Hvorfor har han ikke hatt dame? Er han rar?", o.l Anonym poster: d8891cfac5fbe7a4eabcfb79b3201ab6 jeg er like "rar" selv. Eller jeg har jo vært i forhold, men det lengste varte i to år. grunnene er omtrent de samme som dine, så jeg syns ikke det er noe galt med deg pga dette
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #13 Skrevet 21. januar 2013 Man leker ikke med mennesker selv om man ikke går inn i et forhold med dem man har sex med. Det må være lov til å backe ut etter at man har hatt sex hvis man ser at det ikke vil fungere. jojo men ærlig må man være
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #14 Skrevet 21. januar 2013 Jeg ville vært litt skeptisk, for jeg vil ha en mann som vet hva det vil si å være i ett forhold med alt av utfordringer det innebærer. Det er ikke dermed sagt at en mann som har vært i ett langvarig forhold har lært eller har selvinnsikt nok til bruke erfaringen, det ser man jo ettersom man blir mer kjent. Men en mann som har vært i forhold tidligere har jo en ekstra fordel. hvorfor det. Det er jo en grunn til at disse forholdene ikke holdt da...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #15 Skrevet 21. januar 2013 jeg er like "rar" selv. Eller jeg har jo vært i forhold, men det lengste varte i to år. grunnene er omtrent de samme som dine, så jeg syns ikke det er noe galt med deg pga dette 2 uker er rekorden min:-) Det gjør meg kanskje inhabil, men jeg ville ikke brydd meg om en eventuell kjæreste hadde forhold bak seg eller ikke, er ikke. Tenker om man passer sammen og begge ønsker et forhold så ordner det seg uansett, har jo bodd sammen med andre mennesker før. Anonym poster: 5f665ecdfb96b45bd81ed2e8b6fdaa65 1
Gjest BettyBoop Skrevet 21. januar 2013 #16 Skrevet 21. januar 2013 2 uker er rekorden min:-) Det gjør meg kanskje inhabil, men jeg ville ikke brydd meg om en eventuell kjæreste hadde forhold bak seg eller ikke, er ikke. Tenker om man passer sammen og begge ønsker et forhold så ordner det seg uansett, har jo bodd sammen med andre mennesker før. Anonym poster: 5f665ecdfb96b45bd81ed2e8b6fdaa65 jojo men det ene toårs forholdet mitt er jo det eneste forholdet som har vært seriøst i det hele tatt da.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #17 Skrevet 21. januar 2013 Jeg er sammen med en ikke langt fra 30 år som aldri hadde hatt noen seriøse forhold, bare ett normalt kortvarig ett. Tok meg selv i å lure på hvordan denne karen kunne være singel, det skal jeg innrømme. En liten skepsis om han kanskje kunne være en av disse "puahaters". Men det hindret meg ikke i å bli kjent med han og gjøre opp min egen mening. Han viste seg å være både normal og et prakteksemplar av en mann, så angrer ikke. Anonym poster: 055baf21e5f9009fcc9b98718bc15907 3
Leonaen Skrevet 21. januar 2013 #19 Skrevet 21. januar 2013 hvorfor det. Det er jo en grunn til at disse forholdene ikke holdt da... Det er jo en grunn til at mine forhold ikke varte. Men hvorfor varte det ikke? Hva kunne jeg gjort annerledes? Hvilke egenskaper hos en fremtidig partner vil jeg passe bedre med? All den erfaringen jeg har, og spørsmålene jeg stiller i ettertid, er med på å forme meg og gjør det lettere for meg å velge neste partner i forhold til hva jeg søker. Det er også slik at jeg vet hvilke utfordringer forhold kan by på, og da kan jeg reflektere rundt hva jeg kunne gjort annerledes. Reagert annerledes, vært mer positiv osv. Kunne den og den situasjonen vært unngått. Og jeg sier at det hadde gjort meg LITT skeptisk, ikke skremt meg bort. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #20 Skrevet 21. januar 2013 Akkurat som man kan bli mistenksom mot slike som alltid er single, kan man også bli det med slike som aldri er single men går fra forhold til forhold. Ja, det er en grunn til at jeg alltid er single, men det er også en grunn til at "du" ikke får forholdene dine til å fungere. Anonym poster: bdc78bef314188a11b278351db2b9651 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå