Gå til innhold

Sticky; Er du lav, har liten tiss og dårlig utdannelse? Les her

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Denne guiden er utarbeidet for deg med liten tiss, lav utdannelse, jobb på gulvet, høyde under 182,5 og rødt hår. Så slipper vi forhåpentligvis flere slike tråder som bare gjentar seg og gjentar seg i det uendelige.

Punkt 1. Har du liten tiss så kan du bare gi opp, først som sist. Jada, noen kvinner her inne påstår de ikke bryr seg så mye om guttens tisselass, men det er A) løgn for å fucke med hodet ditt, eller B) som kjent har ikke kvinner sans for metrologi (må ikke forveksles med meteorologi). Det de tror er 11cm kan likesåvel være 19cm. Ingen kvinner liker en liten illeluktende chiwawa-snabel, og du med din lille rakkerfant er predestinert til å utryddes av evolusjonen. Finn på noe annet å gjøre, da dette er siste sjans din slekt har til å få gjort noe.

Punkt 2. Buhu, du har lav utdannelse. Du kan like gjerne bare innse at du er en intellektuell gnom av episke proporsjoner. Dette, kombinert med ubrukelig utstyr gjør at du idiellt sett bare burde melde deg opp som forsøkskanin for et scientologisk forskningsprosjekt, eller la deg sendes opp med NASA`s neste romfartøy - idiellt sett til Neptun. Kvinnene på jorda vil i hvert fall ikke ha deg, og med din lille nøtt av en hjerne er det sannsynligvis lite du kan oppnå på egenhånd her nede.

Punkt 3. Høyde under 182,5. Skulle du være så lite heldig og være født av to utrydningstruede hobitter og har endt opp som en liten ...vel, hobitt - antar jeg, så er dine sjanser på sjekkemarkdet lik null. Kombinert med punkt 1 og 2, så er dine sjanser lik minus 236. Søk heller jobb som sirkusdverg eller hør med renholdsetaten i aktuelle kommune om de har noen jobber til deg nede i kloakken (hvor du hører hjemme).

Punkt 4. Rød hår. Wow. Du har virkelig ikke vunnet Darwin-awards.. Dersom du BARE har rødt hår, så kan du i teorien prøve å leve hele livet hvor du fører din uvitende utkårede bak lyset ved å farge håret. Men skulle du feile, bare EN gang, skulle ett av dine skamfulle røde kusehår snike seg fram mellom de nøttebrune vakre hårstråene så kan du forvente deg en forfølgelse som gjør at du skulle ønske du het Schnabelhauser og bodde i Berlin anno 1939.

Dersom du feiler på alle disse punktene, og er en kortvokst liten minipikk av en rødhåra reveenke med hjerne på størrelse med de små ballene dine, så anbefaler jeg at du bare logger av alle former for "guider" og bare imploderer til en liten rød slimball av skam. Deretter får du bare håpe at noen sparker deg ned i kloakken, at du blir ført med dritten ut i sjøen og blir spist opp av en håkjerring.

Håper dette var til hjelp.

Endret av Darthoven
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har Darwin Awards med rødt hår å gjøre?

Anonym poster: e057381fa092a2d92d867148ab3e7263

Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg føler meg opplyst. :jepp:

Men du visste da dette! Du er kvinne :)

Gjest Darthoven
Skrevet

Hva har Darwin Awards med rødt hår å gjøre?

Anonym poster: e057381fa092a2d92d867148ab3e7263

Wosh..ned i rennesteina med deg.

Skrevet

Wosh..ned i rennesteina med deg.

Darwin awards utdeles til mennesker som klarer å utrydde seg selv fra gen-poolen på underholdende måter, som eks. hjemmelaget flammekaster mot penis i fylla. Jeg klarer heller ikke å se sammenhengen med rødt hår

• Liker 4
Skrevet

Men du visste da dette! Du er kvinne :)

Jeg har hengt nok på KG til å være litt usikker på akkurat det.

Gjest speilpåveggender
Skrevet

hahaha ja no lo eg

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Darwin awards utdeles til mennesker som klarer å utrydde seg selv fra gen-poolen på underholdende måter, som eks. hjemmelaget flammekaster mot penis i fylla. Jeg klarer heller ikke å se sammenhengen med rødt hår

Øh...Rødt hår er da definitivt en måte å utrydde seg selv fra gen-poolen på.

Gjest Darthoven
Skrevet

hahaha ja no lo eg

*gjør noen klovne-bevegelser og avslutter med klønete bukking*

Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg har hengt nok på KG til å være litt usikker på akkurat det.

Tja..du opptrer jo ganske maskulint her på forumet, så jeg forstår det er lett å undres litt. Men sjekk mellom beina dine. Er den under 10,5cm så er du kvinne.

Skrevet

Tja..du opptrer jo ganske maskulint her på forumet, så jeg forstår det er lett å undres litt. Men sjekk mellom beina dine. Er den under 10,5cm så er du kvinne.

Awwww, det var et fint kompliment! :rodme:

Sjekke? Meh, litt mystikk i hverdagen gjør livet verdt å leve.

Gjest Darthoven
Skrevet

Awwww, det var et fint kompliment! :rodme:

Sjekke? Meh, litt mystikk i hverdagen gjør livet verdt å leve.

Også er du sikkert fysisk ganske sterk (kraftig) og hater husarbeid. Dine hender er grove som et mannfolks! *Smiske*

Skrevet

Også er du sikkert fysisk ganske sterk (kraftig) og hater husarbeid. Dine hender er grove som et mannfolks! *Smiske*

Jeg har et intenst kjærlighetsforhold til klesvask, jeg klarer ikke åpne syltetøyglasset selv og har for øyeblikket en handlerkurv til 1500 kr som straks skal sjekkes ut av en nettbasert jålebutikk. Tvekjønnet?:klo:

Men nå skal jeg slutte å spore av folkeopplysningen med min kjønnsforvirring.:jepp:

Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg har et intenst kjærlighetsforhold til klesvask, jeg klarer ikke åpne syltetøyglasset selv og har for øyeblikket en handlerkurv til 1500 kr som straks skal sjekkes ut av en nettbasert jålebutikk. Tvekjønnet? :klo:

Men nå skal jeg slutte å spore av folkeopplysningen med min kjønnsforvirring. :jepp:

Ja..Hadde i grunn håpet på litt saklig debatt, så det er kanskje like greit.

Du er nok bare et forvirret norsk kvinnemenneske. En sosialdemokratisk diagnose.

Skrevet

Punkt 1. Har du liten tiss så kan du bare gi opp, først som sist. Jada, noen kvinner her inne påstår de ikke bryr seg så mye om guttens tisselass, men det er A) løgn for å fucke med hodet ditt, eller B) som kjent har ikke kvinner sans for metrologi (må ikke forveksles med meteorologi). Det de tror er 11cm kan likesåvel være 19cm. Ingen kvinner liker en liten illeluktende chiwawa-snabel, og du med din lille rakkerfant er predestinert til å utryddes av evolusjonen. Finn på noe annet å gjøre, da dette er siste sjans din slekt har til å få gjort noe.

Jeg er ei lita jente med liten vagina, rett og slett. Min ønskepikk er under 15 cm, eller så gjør sex vondt, til din opplysning.

Punkt 2. Buhu, du har lav utdannelse. Du kan like gjerne bare innse at du er en intellektuell gnom av episke proporsjoner. Dette, kombinert med ubrukelig utstyr gjør at du idiellt sett bare burde melde deg opp som forsøkskanin for et scientologisk forskningsprosjekt, eller la deg sendes opp med NASA`s neste romfartøy - idiellt sett til Neptun. Kvinnene på jorda vil i hvert fall ikke ha deg, og med din lille nøtt av en hjerne er det sannsynligvis lite du kan oppnå på egenhånd her nede.

Utdannnelse er viktig, det har du rett i. En potensiell kjæreste må være interessert i vitenskapsteori, foruten det er yrke og studieretning ikke viktig. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være sammen med en samfunnsviter eller humanist.

Punkt 3. Høyde under 182,5. Skulle du være så lite heldig og være født av to utrydningstruede hobitter og har endt opp som en liten ...vel, hobitt - antar jeg, så er dine sjanser på sjekkemarkdet lik null. Kombinert med punkt 1 og 2, så er dine sjanser lik minus 236. Søk heller jobb som sirkusdverg eller hør med renholdsetaten i aktuelle kommune om de har noen jobber til deg nede i kloakken (hvor du hører hjemme).

Som nevnt, jeg er ei lita jente, og vil helst ikke nå kjæresten til midt på magen, så 1,70 er en fin høyde.

Punkt 4. Rød hår. Wow. Du har virkelig ikke vunnet Darwin-awards.. Dersom du BARE har rødt hår, så kan du i teorien prøve å leve hele livet hvor du fører din uvitende utkårede bak lyset ved å farge håret. Men skulle du feile, bare EN gang, skulle ett av dine skamfulle røde kusehår snike seg fram mellom de nøttebrune vakre hårstråene så kan du forvente deg en forfølgelse som gjør at du skulle ønske du het Schnabelhauser og bodde i Berlin anno 1939.

Har ingen preferanser på hårfarge. Rødt hår kan være sexy.

Håper dette var til hjelp.

Det var det ikke.

Håper derimot du tok lærdom av mitt innlegg.

Anonym poster: 608ee87f9939ad7d02286c991eed0a9e

Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg er ei lita jente med liten vagina, rett og slett. Min ønskepikk er under 15 cm, eller så gjør sex vondt, til din opplysning.

Utdannnelse er viktig, det har du rett i. En potensiell kjæreste må være interessert i vitenskapsteori, foruten det er yrke og studieretning ikke viktig. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være sammen med en samfunnsviter eller humanist.

Som nevnt, jeg er ei lita jente, og vil helst ikke nå kjæresten til midt på magen, så 1,70 er en fin høyde.

Har ingen preferanser på hårfarge. Rødt hår kan være sexy.

Det var det ikke.

Håper derimot du tok lærdom av mitt innlegg.

Anonym poster: 608ee87f9939ad7d02286c991eed0a9e

10mg Klozapin til deg.

Skrevet

*Snip*

Punkt 4.

*Snip*

Men skulle du feile, bare EN gang, skulle ett av dine skamfulle røde kusehår snike seg fram mellom de nøttebrune vakre hårstråene så kan du forvente deg en forfølgelse som gjør at du skulle ønske du het Schnabelhauser og bodde i Berlin anno 1939.

*Snip*

Kusehår på menn kvalifiserer definitivt til både Darwin Awards og det som verre er.

Voksing, for eksempel.

Skrevet

Og kjønnsforvirring.

Gjest Darthoven
Skrevet

Kusehår på menn kvalifiserer definitivt til både Darwin Awards og det som verre er.

Voksing, for eksempel.

Damn straight it does!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...