Gå til innhold

Hjelpemidler&redskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har flyttet noen ganger nå, og båret en del tunge ting opp og ned trapper. Utrolig slitsomt, og i disse likestillings-tider er det ikke alltid en sterk kar i nærheten så må som regel gjøre mesteparten av bæringen selv. Mange av dere kjenner dere sikkert igjen i dette, når dere skal lage pallebord eller ta frem hagemøbler osv, så er det disse trappene som gjør det så utrolig vanskelig!

I går kom jeg over en fantastisk dings, da vi så på filmen Hannibal (syk film), men har dere sett den tralla Hannibal bruker når han skal frakte ofrene sine stående? (I know, syykt!) Men den dingsen er genial! Den har to sett med tre hjul, slik at den på en måte ruller opp og ned trappetrinnene! Utrolig praktisk!

Så jeg lurer på om noen av dere damer, vet om det går ann å faktisk få tak i en sånn type tralle? Utrolig hva man kan oppdage når man ser film! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett filmen, men tror jeg skjønte hva du mente likevel. Eneste jeg kom på i farten som hadde nettside hvor jeg kunne finne det var biltema så her har du link :)

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Lofteverktoy/Trappetralle-3-hjuls-15382/

Det finnes også som elektrisk, men vet ikke hvor man får kjøpt det, om man får kjøpt det.. Vet at noen jeg kjenner som leverer hvitevarer som har en slik og den var sykt praktisk når man skulle ha vaskemaskin o.l. opp og ned trapper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...