Gjest sfad Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Hei I det siste har jeg fått veldig god kontakt med en gutt i klassen. Vi har jo vært venner helt siden 1. klasse, men det er først i det siste at vi har blitt så nære. Han har alltid vært klassens sjarmør, men samtidig også litt av den der "æsj, jentelus!!"-typen. I det siste har han forandret seg veldig. Han spør hele tiden om jeg vil komme på besøk, om jeg blir med ut osv, og det er veldig koselig. Han innrømte på en fest at han var litt keen på meg til en venninne for noen uker siden, men han hadde jo drukket... I helga var han på besøk til meg, og det ble litt klining og sånn, men det er så vanskelig å vite hva vi er! Jeg ligger i armkroken hans når vi ser film, han gir meg nattakyss, vi holder hender når han følger meg hjem, vi kan sove sammen om natta osv, men vi er jo ikke kjærester... Dette er bare på fritiden da, på skolen er vi bare som "vanlige" venner. Selv om jeg liker han, og jeg er ganske sikker på at han liker meg på den måten, så er det så vanskelig å vite om vi er bare venner, om vi holder på eller hva det nå er! Samtidig så er det ett eller annet i meg som får meg til å tenke at jeg ikke vil at vi skal gå så langt som til kjærester, siden vi har vært venner så lenge, og da er han på en måte litt i vennesonen... Det ble veeldig langt og sikkert også veldig komplisert, fjortis og barnslig, men er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan spørre han om hva han føler, "hint" jeg må se etter eller noe sånt? Det er så rart, fordi jeg liker han så godt, samtidig som jeg ikke vil bli sammen med han, men på en annen side liker jeg forholdet vi har nå veldig godt..
Gjest sfad Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Går i tiende, forresten! Ingen av oss har hatt kjæreste før, bare noen "flørter" her og der... Tror egentlig jeg stjal hans første kyss også, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå