Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min gjorde det slutt med meg for ett år siden, og jeg har enda vanskeligheter med å komme over han. Vi var sammen nesten tre år. 2 uker etter at det ble slutt begynte han å holde på med en begge oss kjente, og de ble sammen 3 mnd senere. Dette tok jeg tungt, og syns det var hardt av han og ikke klare å fortelle meg om det. Det endte med at jeg i sinne slettet han fra facebook (og ja,jeg vet det er barnsig). Først nå,ett halvår etter at jeg slettet han, har han blokkert meg- vet ikke helt hvorfor fordi vi har jo ikke kontakt (noe jeg valgte). Har fått vite først nå at en god venninne av meg har blitt bestevenn med han. De henger sammen og går på kafe (hun har t.o.m møtt den nye damen hans). Dette er en venninne av meg-og det var jeg som introduserte dem for hverandre.

Jeg syns dette er tungt. Hun snakker om han som en venn-selv om hun vet at jeg og han ikke er på talefot- og at han behandlet meg dårlig både før og etter at det ble slutt.

Syns dere at dette er en god venninne, og bør jeg si ifra til henne på en ordentlig og direkte måte? Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg litt trampet på og sviktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre for deg selv er å komme deg videre og ikke tenke mer på ham og hvem han omgåes. Klem.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Skjønner godt at du reagerer. Når dere er gode venninner og han er din eks, er han på en måte hennes eks også. Hun vet hele historien, og da oppleves det lett som et svik når hun blir venn med han etterpå og da "godkjenner" måten han behandlet deg på. Det er helt legitimt å ta det opp med henne og fortelle hva du føler.

Skrevet

Vel, men hun kan ikke blande seg opp i hva som har vært mellom dere.

Skrevet

Vel, antar hun er voksen, og kan selv velge sine venner.

Vel, antar du er voksen, og kan selv velge dine venner.

- Og velge dem bort...

Dere kvinner er så fordømt gira på å "oppdra" folk. Hvis hun ikke viser seg ditt vennskap verdig, skal du ikke fikse henne, men være glad for at du får se henne for hva hun egentlig er, før hun gjør noen skikkelige overtramp mot deg. Abonnement avsluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...