Gå til innhold

Skråblikk og generaliseringer=bloggerforumet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere var Skråblikk og generaliseringer et av favorittunderforumene mine, siden det ofte er her man finner spisset argumentasjon. Nå er hele underforumet infisert med bloggtråder. Hva er det med disse bloggerne som vekker så sinnsykt mye engasjement?

Anonym poster: ba516bd2e8ea3fb1512ac0ddfc0eb82e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De irriterer mer enn de engasjerer, jeg leser aldri blogger jeg ser mest bilder. Det holder nok i massevis til å irritere. Ja , jeg vet at jeg bare kan la være men irriterer meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum. Kvinner elsker å diskutere andre kvinner.

TS her. Jeg kan virkelig ikke relatere meg til bloggerinteressen her inne, og jeg er kvinne. Folk er forskjellige og alt det der, men interessen har da eksplodert den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg kan virkelig ikke relatere meg til bloggerinteressen her inne, og jeg er kvinne. Folk er forskjellige og alt det der, men interessen har da eksplodert den siste tiden.

Etter at den berømte Fotballfrua ble forbudt å diskutere, så virker det som en del her inne har seriøse abstinenser. Dosen med skadefro sladder og drittpreik må jo dekkes på et eller annet vis, så jakten på en erstatning er i gang. Slikt blir det en overflod av tråder av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De irriterer mer enn de engasjerer, jeg leser aldri blogger jeg ser mest bilder. Det holder nok i massevis til å irritere. Ja , jeg vet at jeg bare kan la være men irriterer meg for det.

Det er ganske trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den berømte Fotballfrua ble forbudt å diskutere, så virker det som en del her inne har seriøse abstinenser. Dosen med skadefro sladder og drittpreik må jo dekkes på et eller annet vis, så jakten på en erstatning er i gang. Slikt blir det en overflod av tråder av.

Godt sagt, Vampen.

Jeg syns blogging i seg selv kan være nyttig og interessant å diskutere, men ikke "herregud så slutty"-nivå. Jeg skjønner bare ikke engasjementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Jeg lurte på hva dette gikk i, så jeg måtte sjekke fremsiden til forumet. Å svarte helvete! Finnes det virkelig så mange komplette idioter her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt, Vampen.

Jeg syns blogging i seg selv kan være nyttig og interessant å diskutere, men ikke "herregud så slutty"-nivå. Jeg skjønner bare ikke engasjementet.

Jeg er enig.

Det jeg synes er fascinerende er at de ivrigste debattantene ser ut til å være blinde for hva de driver med. Det hevdes ofte at det "kritiseres", noe jeg er dypt uenig i. Det -er- mye i bloggverden både kan og bør kritiseres. Jeg synes f.eks det er skummelt at mange blogger har et stort fokus på botox, silikon og solarium, mtp at de ofte har en svært ung leserskare. Men det blir noe helt annet enn å opprette en egen tråd om bloggeren Kari Karisen, og så slenge dritt om alt fra utseende, til språk, klær og matvaner. Sistnevnte er fordummende drittslenging.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Enig med deg TS. Til og med bryllupsforumet har blitt mer interessant enn skråblikk. Og for meg sier det en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skråblikk leser jeg nesten ikke lengre.

Blogger er så himla kjedlige, og enda værre å "diskutere" Det er mest for å kunne kaste dritt at folk "diskuterer" blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...