Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei så igår var jeg ute med en gjeng kompiser og noen kvinnfolk, jeg fikk relativt god kontakt med hun ene, men hun "holdt" tilbake. Jeg spurte da hvorfor hun gjorde det, og da fikk jeg slengt i tryne at jeg MÅ være en player, fordi jeg tydeligvis utstråler en selvtillit som er skyhøy... (sier ikke at dette er negativt)

Personlig vil jeg ikke si at jeg har noe spesielt høy selvtillit, men jeg er veldig enkel og få kontakt med og prate med, og jeg liker og flørte.

Er også bare 22 år.

Tenker dere jenter alltid sånn?

Anonym poster: cc6d6c7f73f489408d9792d98c775d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men det kommer litt an på hvordan du ter deg da. Kanskje det virket litt som at du var en player? Personlig tenker jeg ikke at høy selvtillit = rundbrenner nei.

Skrevet

Kan hende hun har brent seg før ;)

Skrevet

Nei. Men det kommer litt an på hvordan du ter deg da. Kanskje det virket litt som at du var en player? Personlig tenker jeg ikke at høy selvtillit = rundbrenner nei.

TS her

Ja den tanken streifet meg og. Jeg måtte jo forklare denne jenta at jeg ikke ser på meg selv om en player (haha).. Jeg har fått høre det før også, så det har nok noe med måten jeg "oppfører" meg på. Men det er sjeldent jeg tar meg med random kvinnfolk hjem fra byn, jeg bestemte meg også for og "bevise" ovenfor hu igår at jeg ikke er det, så jeg ble med hun hjem etter byturen og sov (kun sov) med henne. Vet ikke om det var noe lurt men shit happens :P

Skrevet

Nei. Jeg liker gutter som er litt kjepphøye fordi det alltid er gøy med en utfordring, men jeg hadde nok ikke delt alle kortene i løpet av en kveld.

Hva mener du med at hun holdt igjen og hvorfor falt det ikke i smak? Det kan jo hende hun trår varsomt og heller vil spare mer av seg selv til en eventuell "neste gang".

Skrevet

Ja, dette er en av de kollektive, delte tankene som kommer med en vagina. Alle hunkjønn tenker selvfølgelig slik.

Skrevet

Hun hørtes nybrent ut!

Litt som den jeg dro på en katastrofal bytur en gang i tiden etter en stor skuffelse "Du er ikke noe bedre enn alle andre du. Du er akkurat samme dritten, du er mannfolk!" ..Av en eller annen grunn var det ikke en sjel som klarte å komme inn på meg den kvelden :fnise:

Skrevet

Nei. Jeg liker gutter som er litt kjepphøye fordi det alltid er gøy med en utfordring, men jeg hadde nok ikke delt alle kortene i løpet av en kveld.

Hva mener du med at hun holdt igjen og hvorfor falt det ikke i smak? Det kan jo hende hun trår varsomt og heller vil spare mer av seg selv til en eventuell "neste gang".

TS her

Ble kanskje feil og si hold igjen, men hun virka veldig varsom med hva hun sa og hva vi prata om, og spesielt varsom ovenfor og være for "nærme" meg.

Jeg har fått høre at jeg er kjepphøy og kan virke som en douche, men er ikke det, syns det bare er gøy..

Skrevet

Hva er player? God gammaldags kvinnebedårer? En som ligger med jenta og ikke vil noe mer?

Gjest Amber Rose
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men playere har jo som regel god selvtillit og er veldig frempå.

Gjest Amber Rose
Skrevet

Hva er player? God gammaldags kvinnebedårer? En som ligger med jenta og ikke vil noe mer?

Indeed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...