Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Litt på etterskudd - men gratulerer med 2 år som kjærester!

Og jeg synes det virker veldig ustabilt å bo der dere bor. Kanskje det er lurt å flytte nå, som du har ferie fra skolen, og ingen eksamen å tenke på? Uansett om det betyr å flytte hjem til foreldre en stund eller hva det betyr.. Er ikke bra for helsen din å bo med en sånn huseier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skulle visst bare prate om gressklipping med Knut.

Det er jo ikke så ustabilt, er bare jeg som er blitt skeptisk. Som sagt tidligere så driver vi å leter etter noe annet, men det er ytterst tvilsomt at vi finner en annen leilighet før vi uansett kjøper. Umulig å finne en leilighet til leie innenfor vår økonomiske grense når vi har katter.

Det er verre for helsen min å bo i et trangt hus med 4 andre personer siden jeg krever en del alenetid. Det vil jeg jo aldri i verden få om vi skulle flyttet til en av foreldrene våres. Nei uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare huske at denne huseieren ikke bare kan kaste dere ut sånn uten videre. Pass på å ha kontrakten i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, orgus. Samboeren min er rettssosiolog og har utdannelse innenfor jus så han har omtrent alle lovene i hodet. Vet godt at han ikke kan kaste oss ut uten grunnlag og det var vi som fikset kontrakt. Det som er greia er at det er jo ikke koselig å bo over en alkoholisert mann som forandrer seg hver dag og du hele tiden går redd for at han nå skal få et annet anfall og "kaste" oss ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hjemme skal jo være ett hvilested, og ikke ett sted man skal trenge å gå å være redd for ubehageligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, har ikke fulgt med her den siste uken - er dere i ferd med å bli kastet ut? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei er ikke det :P men han dusten nede kom å kastet oss ut forrige gang han var sur på oss. Han tok det tilbake samme dag, men likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg brygger på noe, for nå klør det skikkelig i halsen og jeg hoster en del. :( Æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei er ikke det :P men han dusten nede kom å kastet oss ut forrige gang han var sur på oss. Han tok det tilbake samme dag, men likevel

Ville virkelig funnet noe annet da - h*n der hørtes ustabil ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen alkoholikere som er stabile. :P Men nei, vi driver jo som sagt å ser etter annet funksjonelt sted, men det er vanskelig gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt meg en liten rumpeøkt. Ræva mi har forfalt noe helt forjævelig de siste ukene så da driter jeg i ryggen min. Klarte bare 3 øvelser før ryggen takket nei da:

Knebøy

Buttsqueeze

Hipthrust

Så får vi håpe at det holder med 3 øvelser 3-4 ganger i uka :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PANIKK!! Studiet mitt står ikke på lista til lånekassa :O HVORDAN I HELVETE SØKER JEG DA? Eller har de søknad liggende inne når jeg søkte stipend og lån for et 3-årig studie forrige gang? Jeg har ikke peiling på disse greiene i det hele tatt.

EN ANNEN PANIKK!!! DET STÅR PÅ STUDENTWEB AT POENG-KRAVENE TIL RETNINGEN MIN IKKE ER STÅTT!!! Betyr det at jeg ikke får gjort mer? AAAAA. Får jo faen ikke svar fra studieveilederen heller, ubrukelige kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo være noen andre på skolen som kunne bistå litt? :S

Ring eventuelt direkte til Lånekassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar av studieveileder idag. Kan velge selv om jeg vil legge til fagene ekstra siste året, eller om jeg vil bruke ett år ekstra på bacheloren. Ikke faen, jeg tar det heller sammen med de andre fagene siste året, selvom det vil bli svært krevende.

Lånekassa må jeg ringe i morgen, hvis jeg tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår turte hannkatten å gå ut igjen for første gang siden november. Tydeligvis husket han hvor deilig det var å være ute når han først fikk våget seg ut, for nå maser han hele tiden om å gå ut igjen med en gang han har kommet inn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår turte hannkatten å gå ut igjen for første gang siden november. Tydeligvis husket han hvor deilig det var å være ute når han først fikk våget seg ut, for nå maser han hele tiden om å gå ut igjen med en gang han har kommet inn. :ler:

Skjedde det noe spesielt da, siden han ikke har turt? Eller er han ikke glad i vinteren? :)

Hvordan går det med deg? Nyter du ferien? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med vinteren å gjøre, men han er autistisk. :) Stakkars katten er jo redd for alt nytt og nye rutiner.

Joda, nyter så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...