Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå husker jeg! Vi fant ut av hvor kattepisslukta kom fra. Vedkurven .... Nå som det ikke er ved der er det jo fritt frem for ho lille tussa, akkurat som at det er fritt frem i alle kostebrett, esker og bager.

:hoho:

Okay, det er jævla irriterende at hun ikke klarer å holde seg til kattedassen når broren hennes klarer det helt utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg bedre timebetalt på sommerjobben min enn hva samboer har på sin fastjobb :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir hissig her jeg sitter. Er en ernæringsfysiolog fra et annet land som prøver å fortelle meg hva jeg tåler og ikke tåler. Jeg sa jeg ikke tålte hvetemel og sukker, og så driver hun å sier at da er det gluten jeg reagerer på for man kan ikle tåle hvetemel og rugmel samtidig. Eeeehhh jo, det går fint det for det er jo helt forskjellige typer mel! Hva feiler det kjerringa? Vet ikke hvordan de lager mat og mel i landet hennes, men det er da faen meg forskjell på korntyper likevel og jeg tåler gluten fint! Hun driver fortsatt og argumenterer, kan hun ikke bare gi faen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner sikkert selv best hva kroppen din tåler.

Bra timebetalt er fint :) jeg får så ufattelig lav lønn. Er ikke lønnsomt å være helsepersonell nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det vet jeg alt om. Jobbet masse som hjelpepleier før og lønna var grusom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det er ikke verdt det! Glad jeg slutta. Men så er jeg ikke sånn veldig omsorgsperson heller, med mindre det er meg noen nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood helg, KaDust :blomst:

Nyter du sommerferien? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Rumle!

Nyter og nyter. :P Har hittil bare sittet inne å spilt dataspill og klagd over ryggen. :sjenert: Det har også bare vært dårlig vær. Er jo pent vær idag, men skal i urnenedsettelse så er ingen glad-dag uansett!

Men skal nyte mer fremover, er tross alt bare 2 uker til jeg skal jobbe 8 timers dager, og det er jeg ikke vant med og har ikke gjort siden før jeg ble utbrent :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok verre for Knut siden det er hans bestefar. Heldigvis er en urnenedsettelse noe helt annet enn begravelse, så det blir ikke fullt like ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir jo litt annerledes enn selve begravelsen, men trist er det jo alltid likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pinar :)

Nå har huseier vært å ringt på igjen, Knut har vært der nede i en time. Lurer på hva det dreier seg om denne gangen. KAnskje vi blir kastet ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...