Gå til innhold

Glitter og stæsj.

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Tenkte at behandling for forskyvningen kunne bli dekket. Kan jo ringe nav å høre, eller legen. :)

Endret av Mortem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sa bare at jeg må bestille time hos kiropraktor å få ordnet opp i det. Han sier som regel i fra hvis det er ting som kan dekkes.

Skrevet

Stryker av det jeg fikk gjort idag på listen i morgen. Nå må jeg sove, eksamen når jeg våkner :(

Skrevet

Lykke til imorgen!

Skrevet

Feeeeeeerdig!

Det gikk vel greit. Jeg svarte på alt, men en del ble bare gjetning og jeg irriterte meg over at jeg ikke husket mer av det for jeg leste jo 90*% av det igår. :klaske:

Blir vel sikkert en D eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Hurra!!!! :blomst: Nå er det sommer! :hoppe:

Skrevet

Jaaaa, sommer! :nigo: Håper det blir noe pent vær før ferien min er over!

Skrevet

Jaaaa nå er det jammen på tide med litt bra vær! :)

Skrevet

Huseier har glemt husnøkkelen og ringte på hos meg nå. Jeg har ikke sett han siden han kastet meg ut, så jeg gidder ikke / tørr ikke åpne. Får drankern bare ha det så godt. Han som var så bastant på at vi ALLTID må låse døren også, uansett.

Skrevet

Ja, han var dritafull her en dag og ble sur fordi han misforsto noe så da kasta han oss ut av leiligheten. Samboeren min gikk å prata med han når han kom hjem fra jobb og da sa at "det er ikke no' å tenke på! Du veit hvordan jeg blir når jeg blir sur vet du, ikke no' å tenke på!" så var han så full at han ikke merket at han drakk fra tomme spritflasker engang.

Han utløste et helvetes angstanfall hos meg og siden får jeg angst av han hele tiden fordi jeg føler meg utrygg. Idiotmann

Skrevet

Huff det høres ikke noe særlig ut. Skal dere bo der lenge?

Skrevet

Til vi får kjøpt tenker jeg, og vi får ikke lån før Knut er ferdig med billånet og det er i november 2014 :P

Skrevet

Hehe. Kjøpe er noe som virker nærmest umulig syns jeg!

Skrevet

Ja, det er ikke langt ifra hvertfall :(

Skrevet

Men er nok mer virkelig når man er to.

Skrevet

Forresten har jeg helt glemt å skrive hvordan jeg opplever ADHD-medisinen min. Må jo få sortert ned det litt, skal jo øke igjen i Juni :O

- Konsentrer meg en anelse bedre, ble hvertfall mindre distrahert på eksamen enn hva jeg pleier (før snudde jeg meg og kikka opp til hver eneste lyd, nå gjorde jeg det kanskje 4-5 ganger).

- Litt mer indre ro

- Tankene er like livlige som de pleier, men jeg sliter fortsatt med å sove fordi jeg kommer på 108509328409 nye ideer hvert sekund :D

- Sover fortsatt urolig, men våkner ikke like ofte som når jeg først startet på medisinene (da våknet jeg opptil hver halvtime-time som bivirkning æsj)

- Føler meg litt sløv noen ganger, spesielt timen etter jeg har tatt medisinen

- Fortsatt en del rastløs og tar meg ofte i å pille på sår, negler, riste med beinet o.l., men ikke like mye og ille som før

- Får flere ting gjort, selvom jeg fortsatt ikke klarer å følge en liste :D haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...