Gjest badeand1 Skrevet 12. mai 2013 #421 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Tenkte at behandling for forskyvningen kunne bli dekket. Kan jo ringe nav å høre, eller legen. Endret 12. mai 2013 av Mortem
KaDust Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #422 Skrevet 12. mai 2013 Legen sa bare at jeg må bestille time hos kiropraktor å få ordnet opp i det. Han sier som regel i fra hvis det er ting som kan dekkes.
KaDust Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #423 Skrevet 12. mai 2013 Stryker av det jeg fikk gjort idag på listen i morgen. Nå må jeg sove, eksamen når jeg våkner
KaDust Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #428 Skrevet 13. mai 2013 Feeeeeeerdig! Det gikk vel greit. Jeg svarte på alt, men en del ble bare gjetning og jeg irriterte meg over at jeg ikke husket mer av det for jeg leste jo 90*% av det igår. Blir vel sikkert en D eller noe. 2
KaDust Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #430 Skrevet 13. mai 2013 Jaaaa, sommer! Håper det blir noe pent vær før ferien min er over!
Rumle Skrevet 13. mai 2013 #431 Skrevet 13. mai 2013 Jaaaa nå er det jammen på tide med litt bra vær!
KaDust Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #432 Skrevet 13. mai 2013 Huseier har glemt husnøkkelen og ringte på hos meg nå. Jeg har ikke sett han siden han kastet meg ut, så jeg gidder ikke / tørr ikke åpne. Får drankern bare ha det så godt. Han som var så bastant på at vi ALLTID må låse døren også, uansett.
KaDust Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #434 Skrevet 13. mai 2013 Ja, han var dritafull her en dag og ble sur fordi han misforsto noe så da kasta han oss ut av leiligheten. Samboeren min gikk å prata med han når han kom hjem fra jobb og da sa at "det er ikke no' å tenke på! Du veit hvordan jeg blir når jeg blir sur vet du, ikke no' å tenke på!" så var han så full at han ikke merket at han drakk fra tomme spritflasker engang. Han utløste et helvetes angstanfall hos meg og siden får jeg angst av han hele tiden fordi jeg føler meg utrygg. Idiotmann
pinar Skrevet 13. mai 2013 #435 Skrevet 13. mai 2013 Huff det høres ikke noe særlig ut. Skal dere bo der lenge?
KaDust Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #436 Skrevet 13. mai 2013 Til vi får kjøpt tenker jeg, og vi får ikke lån før Knut er ferdig med billånet og det er i november 2014
pinar Skrevet 13. mai 2013 #437 Skrevet 13. mai 2013 Hehe. Kjøpe er noe som virker nærmest umulig syns jeg!
KaDust Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #440 Skrevet 14. mai 2013 Forresten har jeg helt glemt å skrive hvordan jeg opplever ADHD-medisinen min. Må jo få sortert ned det litt, skal jo øke igjen i Juni :O - Konsentrer meg en anelse bedre, ble hvertfall mindre distrahert på eksamen enn hva jeg pleier (før snudde jeg meg og kikka opp til hver eneste lyd, nå gjorde jeg det kanskje 4-5 ganger). - Litt mer indre ro - Tankene er like livlige som de pleier, men jeg sliter fortsatt med å sove fordi jeg kommer på 108509328409 nye ideer hvert sekund :D - Sover fortsatt urolig, men våkner ikke like ofte som når jeg først startet på medisinene (da våknet jeg opptil hver halvtime-time som bivirkning æsj) - Føler meg litt sløv noen ganger, spesielt timen etter jeg har tatt medisinen - Fortsatt en del rastløs og tar meg ofte i å pille på sår, negler, riste med beinet o.l., men ikke like mye og ille som før - Får flere ting gjort, selvom jeg fortsatt ikke klarer å følge en liste :D haha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå