Gå til innhold

Glitter og stæsj.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller kanskje de er der pga et visst antall forskjellige brukere har stukket innom? Så at det var sånn på oppskriftsboken min også, men det er det ikke på treningsdagboken. Så kanskje det er en slags måler om popularitet i ulike ip-adresser som er innom?

God knows!

Aldri sett det der før, så aner ikke :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært over her en god stund. :ler:

Skrevet

Evry på Skøyen :)

Ooh!! Fikk du jobben?

Mener du snakket på tidligere om å søke på sommerjobb på Evry!

(Tenker stadig vekk på dette fordi jeg jobber i samme bygg som Evry på Gjøvik)

Skrevet

Det har vært over her en god stund. :ler:

Jeg er så lite på KG for tiden, så har ikke tenkt over dette før nå :P

Skrevet

Fikk ikke der jeg søkte først, men siden jeg har vært praktikant kjenner jeg noen på innsiden. :lur: Tok en telefon til han og han forklarte at rekrutteringsteamet aner ikke hva de driver med og vet ikke hva man trenger. Så han ba meg kontakte ledelsen for testing og ga meg to navn. Pratet litt med dem og fikk en telefon forrige uke om at jeg skal starte 10. juni. :) Hørte han ganske dårlig da, så er usikker på om han ba meg komme inn en dag for å få fiksa papirer eller hva han sa, så ba mamma spørre han hvis hun møter han siden de jobber i samme etasje. :P hehe.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Der ser man jo virkelig hva det å ha en fot innenfor i en bransje kan ha å si! Ønsker deg all lykke til! Sommerjobb eller mer permanent?

Skrevet

Sommerjobb. Er ikke vits med noe permanent så langt unna, da vil alt jeg tjener gå bort på reisen uansett :P

Skrevet

Ja, du sier noe der - lang reisevei?

Skrevet

Ja, bor jo tross alt i Askim. Tar en time med tog inn til Oslo, Skøyen er jo enda lenger inn. Er vel ikke lengden som er ille, men det er kostnadene på månedskort. :sjokkert:

Skrevet

Lista for igår med fortsettelse idag:

- Lese teori-heftet

- Spise frokost, lunsj, middag og kvelds + snacks

- Vaske kjøkkenet

- Handle mat

- Sette på en klesvask

- Fikse neglene mine før de går til helvete - semi-fullført :P

- Ta ansiktsmaske for det er for lenge siden

- Barbere beina for det TRENGS

• Liker 1
Skrevet

Har ikke de beina stått på listen ganske lenge nå? :laugh:

Skrevet

HEHE, jo. :sjenert:

"Problemet" er at jeg liker å sitte ute når jeg barberer beina. Da ser jeg mye bedre og det er mer kos i det, men det har jo bare vært dårlig vær i helga. :ler: Badet vårt er trangt og mørkt så frister ikke å barbere der :P

Nå er jeg mett. :( Idag MÅ jeg lese teori-heftet ellers får jeg ikke lest det før eksamen, noe som er KRIIISE.

Skrevet

tumblr_lwce62g4hp1r830jio1_400_large.jpg

Håper det går bra imorgen!

Skrevet

:hoho:

Passende bilde pinar, siden jeg sovnet etter å ha lest 28 sider. Fant ut at jeg må lese foran pc'en for å holde meg våken, men får jo ikke akkurat gjort så mye nå. :daane:

Skrevet

Hjelp. :( Hvorfor må jeg ha så fucka kropp som trenger teite behandlinger hele tiden?

Jeg har en forskyving i ryggen på 1 cm, dette må rettes opp hvis jeg skal kunne trene igjen men det koster jo 490kr for første konsultasjon (og det er ikke sikkert at kiropraktoren kan gjøre noe heller, det ser de ikke før de får undersøkt meg) og så koster det 330kr per time etter det. Deretter må jeg trene opp kjernemuskluaturen min for å få fiksa den svaie ryggen min som skaper disse forskyvingene som koster 800 for første time og 600 per time etter det igjen. HERREGUD DA!!! JEG FÅR IKKE ENGANG UTBETALT PENGER I JUNI HVORDAN I H SKAL JEG KLARE DETTE?

:daane:

Skrevet

Det er utrolig demotiverende når alt skal dreie seg om penger (man ikke har). :(

Skrevet

Ja :( Og ryggen er jo viktig å få fiksa også.

sukk

Gjest badeand1
Skrevet

Er det medfødt? Da kan det jo kanskje hende at du får dekket litt av det om ikke hele?

Skrevet

Nei, forskyvingen har hendt av en eller annen feilbelastning. God knows what caused it :D

Svai rygg er jo medfødt? Jeg vet ikke, men tviler på at jeg får det dekket. HVORFOR KAN DET IKKE VÆRE OFFENTLIG Å GÅ PÅ FRIKORTET?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...