orgus Skrevet 11. mai 2013 #381 Del Skrevet 11. mai 2013 Hva med banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2013 #382 Del Skrevet 11. mai 2013 Huff ikke gøy med eksamensstress! men høres ut som du har fått gjort en del idag da! Ja, du har veldig fin øyefarge! Lurer på om man kan "trene" opp øynene sine litt igjen. Til å se ting lenger unna. Penger er stress. Akkurat det vet jeg mye om :/ Evig pengemas og hvordan skal ting gå rundt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #383 Del Skrevet 11. mai 2013 Hva med banken? Er jo ikke noe de kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #384 Del Skrevet 11. mai 2013 Låne deg noen kroner? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 #385 Del Skrevet 11. mai 2013 Nei, jeg gjør ikke det nå. Men har lyst til å prøve brune linser, lurer på hvordan jeg ville sett ut med brune øyne. Joda.... Jeg har klart å ta ansiktsmaske da! Har gjort andre ting også, men ikke noe av det som står på lista bortsett fra maska. Men jeg har ryddet vekk klærne mine fra gulvet, brettet sammen tøy og lagt det på plass, redd opp senga, lagd mandelmelk og mel, skrevet oppskriftsbok, vaska deler av gulvet, satt på en maskin med oppvask, ryddet i gangen, kasta litt søppel og generelt ryddet litt rundt her. Du kan jo forsøke makeoveren til Instyle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #386 Del Skrevet 11. mai 2013 Du kan jo forsøke makeoveren til Instyle! Har prøvd sånt før, men jeg har skjeiv beinbygning i ansiktet så det blir aldri bra nok til å kunne se det ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 #387 Del Skrevet 11. mai 2013 Har prøvd sånt før, men jeg har skjeiv beinbygning i ansiktet så det blir aldri bra nok til å kunne se det ordentlig. Ja, vet hvordan det er. Har selv skjeve øyenbryn og litt forskjellige øyne, så ser ofte mer creepy ut på slike makeovers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #388 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, vet hvordan det er. Har selv skjeve øyenbryn og litt forskjellige øyne, så ser ofte mer creepy ut på slike makeovers Hehehe Jeg knakk nesa når jeg var liten, så har skjeiv nese som igjen har ført til skjeiv kjeve og lepper. Er helt umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 #389 Del Skrevet 11. mai 2013 Hehehe Jeg knakk nesa når jeg var liten, så har skjeiv nese som igjen har ført til skjeiv kjeve og lepper. Er helt umulig Huffda.. Hørtes ikke bra ut! Kjedelig når sånne ting skal ha noe å si på hvordan man ser ut i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2013 #390 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg er bare usymmetrisk i ansiktet jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #391 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, er kjipt Det synes ekstremt godt på bilder hvis man tar bilde av meg forfra :D heheheh. Folk påstår det ikke synes så godt i virkeligheten da. Jeg ser det jo i speilet, men får stole på at det ikke synes godt ellers. Jeg får tross alt ikke sett meg selv i 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #392 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg har også skjev nese! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2013 #393 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg har ikke sett det på deg, men ser det veldig godt på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 #394 Del Skrevet 11. mai 2013 Man ser alltid feilene ved seg selv Selv de som ikke er der egentlig Men KaDust? Hvordan har du fått de fem grå stjernene over dagboknavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja man gjør jo det! Aner ikke jeg Når jeg har musa over de så står det at jeg ikke kan stemme på mine egne innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 #396 Del Skrevet 11. mai 2013 Skjer ikke noe når jeg holder musa over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #397 Del Skrevet 11. mai 2013 Kanskje det er der fordi jeg er eks-moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #398 Del Skrevet 11. mai 2013 Eller kanskje de er der pga et visst antall forskjellige brukere har stukket innom? Så at det var sånn på oppskriftsboken min også, men det er det ikke på treningsdagboken. Så kanskje det er en slags måler om popularitet i ulike ip-adresser som er innom? God knows! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. mai 2013 #399 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvor skal du jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #400 Del Skrevet 11. mai 2013 Evry på Skøyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå