KaDust Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #361 Del Skrevet 10. mai 2013 Kjipt. Vanskelig å få ting i samme skrivestil sånn at teksten flyter. Den som har den jobben burde jo slippe å skrive noe som helst, siden h*n må jo likevel skrive om hele stilen xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #362 Del Skrevet 10. mai 2013 Krysser av lista for hva jeg har gjort idag Lista for idag: - Lese teori-heftet - Spise frokost, lunsj, middag og kvelds + snacks - Vaske kjøkkenet - Handle mat - Sette på en klesvask - Fikse neglene mine før de går til helvete - semi-fullført - Ta ansiktsmaske for det er for lenge siden - Barbere beina for det TRENGS Har jo fått gjort noe. Får gjøre resten i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2013 #363 Del Skrevet 11. mai 2013 Det var da ikke verst! Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #364 Del Skrevet 11. mai 2013 Takk, Rumle! God lørdag til deg og. Idag er planen å fullføre lista.. lenger enn det har jeg ikke tenkt. Gruer meg til i morgen, da kommer jeg til å være superstressa. Jeg blir en tikkende bombe når jeg skal ha eksamen, selvom jeg er rolig nå, klikker jeg helt i vinkel i morgen! I GUARANTEE YOU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2013 #365 Del Skrevet 11. mai 2013 Huffda, er det mandag du skal ha eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #366 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, mandag. Gleder meg til det hele er over! Jeg vet nok at jeg står, men jeg har ganske høye krav til meg selv, så da blir jeg veldig stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2013 #367 Del Skrevet 11. mai 2013 Forstår at det er veldig stressende, ja Men, jeg håper det går bedre enn du frykter - og tenk, på mandag er du ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #368 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, tenk så deilig! Etter mandag har jeg ferie frem til jeg starter i sommerjobb 10. juni :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2013 #369 Del Skrevet 11. mai 2013 Åhh så bra! Lykke til med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #370 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Takk! Jeg skjønner ikke hvorfor gamle Disney ikke er "pedagogisk korrekt". Jeg mener, ta for eksempel Pocahontas da. Den handler jo om viktigheten rundt natur, hvor vakker naturen kan være, at dyr og mennesker er like mye verdt og at begge er viktige for naturens gang osv osv. Også legger det vekt på at materialistiske er bare dritt i forhold til hva naturen har å tilby. Hvorfor er det så ille? Endret 11. mai 2013 av KaDust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #371 Del Skrevet 11. mai 2013 Så masse dere har rukket å skrive! :O Bruker du linser med farge KaDust? Hvordan går det med restene av listen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #372 Del Skrevet 11. mai 2013 Nei, jeg gjør ikke det nå. Men har lyst til å prøve brune linser, lurer på hvordan jeg ville sett ut med brune øyne. Joda.... Jeg har klart å ta ansiktsmaske da! Har gjort andre ting også, men ikke noe av det som står på lista bortsett fra maska. Men jeg har ryddet vekk klærne mine fra gulvet, brettet sammen tøy og lagt det på plass, redd opp senga, lagd mandelmelk og mel, skrevet oppskriftsbok, vaska deler av gulvet, satt på en maskin med oppvask, ryddet i gangen, kasta litt søppel og generelt ryddet litt rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #373 Del Skrevet 11. mai 2013 Nei, jeg gjør ikke det nå. Men har lyst til å prøve brune linser, lurer på hvordan jeg ville sett ut med brune øyne. Joda.... Jeg har klart å ta ansiktsmaske da! Har gjort andre ting også, men ikke noe av det som står på lista bortsett fra maska. Men jeg har ryddet vekk klærne mine fra gulvet, brettet sammen tøy og lagt det på plass, redd opp senga, lagd mandelmelk og mel, skrevet oppskriftsbok, vaska deler av gulvet, satt på en maskin med oppvask, ryddet i gangen, kasta litt søppel og generelt ryddet litt rundt her. Syk blåfarge :D I love it :D Har vært å lurkikka i noen andre tråder... Du har jo fått gjort masse kjipe ting da! Har noen tilsvarende som skulle vært gjort her også, spesielt senga.. Bah det er noe av det kjedeligste jeg vet av Hva skal du ha for å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #374 Del Skrevet 11. mai 2013 Hahahaha Jo, takk Fargen varierer VELDIG fra lys da. I dagslys med sol å sånn er de VELDIG blå, er det overskyet og regn ser de mer gråe ut. Haha, hmmmm. Jeg tar 10 000kr, for da klarer jeg meg neste måned også hvor jeg ikke får noe penger utbetalt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #375 Del Skrevet 11. mai 2013 Pent i alle fall :D Både øyner og ansikt 10?! :O Nei jaggu, da er det faktisk verdt å gjøre det selv Ingen penger? Why is this? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #376 Del Skrevet 11. mai 2013 HEhehe takk Fordi jeg starter ikke på sommerjobb før 10. juni, og lånekassa sender ikke ut penger i sommermånedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #377 Del Skrevet 11. mai 2013 Aiai, dårlig combo! Har du spart opp buffer, eller blir det en hard måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #378 Del Skrevet 11. mai 2013 Har ikke fått spart en dritt, for har hatt mer utgifter enn inntekt hele dette året. Sparekontoen er faktisk tømt av regninger nå Så har null, zero, niks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. mai 2013 #379 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvordan overlever man en måned på null niks? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #380 Del Skrevet 11. mai 2013 Har ikke peiling. Stresser veldig med tanke på det mamma og pappa har ingenting å bidra med. Eller mamma kommer til å betale bensinregningen min, men hun har ikke råd til mer enn det. Så iiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå