Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gikk greit, men har skikkelig hodepine. :( i morgen skal jeg på et møte, så er det kurs på onsdag. Sukk. Stressa allerede :P hyggelige folk da, testleder er britisk så blir mye engelsk :) nå legger jeg meg, må opp kl 5 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kurset er på torsdag, ikke onsdag. Går bare i surr her i gården!

Jeg er test analyst i et prosjekt i Evry. :P hehe.

Ha det bra liv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Oi, såpass. Høres spennende ut da. :jepp:

Hvordan går det med maten og sånn? Funnet noen gode, sunne oppskrifter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk helt frem til jeg startet å jobbe, og da spiste jeg nesten ikke. Nå har jeg bare 3 timer etter jeg kommer hjem og til jeg skal legge meg, så nei. Har ikke fått funnet noen nye gode oppskrifter, og får heller ikke eksperimentere. :(

Maten går til helvete for tiden, har spist så mye søppel at magen min klikker helt. Prøver å komme back on track da, men det er vanskelig når jeg ikke har peiling på hva som er i maten vi får i lunsjen på jobben :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Jeg er test analyst i et prosjekt i Evry. :P hehe.

---

Hva er det for noe? :klo: Ble litt nysgjerrig jeg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Test Analyst role is responsible for initially identifying and subsequently defining the required tests, monitoring the test coverage and evaluating the overall quality experienced when testing the Target Test Items. This role also involves specifying the required Test Data and evaluating the outcome of the testing conducted in each test cycle. Sometimes this role is also referred to as the Test Designer, or considered part of the Tester role."

Det som da blir testet er alt mulig innen data, jeg er altså test analyst i et prosjekt hvor vi utvikler et produkt til tre forskjellige banker (produktet fungerer likt hos alle bankene, men har selvsagt forskjellig utseende fra bank til bank). Det er mange feil som kan oppstå i server, kode, depot, browser osv.

Men fordi dere sikkert ikke skjønte noe av dette tester jeg rett og slett at alt funker som det skal når du går inn og bruker produktet, og at det du skriver inn blir sendt riktig inn til banken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje ikke så spennende ut å sitte å se på kodeerrorer e.l., men jeg synes det er det siden jeg tross alt interesserer meg for data og funksjonen bak teknologien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje ikke så spennende ut å sitte å se på kodeerrorer e.l., men jeg synes det er det siden jeg tross alt interesserer meg for data og funksjonen bak teknologien!

Jeg mente det, synes det høres artig ut jeg :) Og det er i alle fall ikke noen standard sommerjobb akkurat, og det er jo også litt gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det, synes det høres artig ut jeg :) Og det er i alle fall ikke noen standard sommerjobb akkurat, og det er jo også litt gøy :)

Så bra! Mange som bare sier det for jatt :P

Nei, det er ikke det også er det jo veldig relevant ift studiet mitt. I tillegg er det bra betalt, bedre enn fastjobben til samboer :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Mange som bare sier det for jatt :P

Nei, det er ikke det også er det jo veldig relevant ift studiet mitt. I tillegg er det bra betalt, bedre enn fastjobben til samboer :P hehe.

Det er jo bare enda bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :jepp: Dessuten er IT-miljøet ALLTID kjempekoselig. Så er kjempegodt miljø på jobben.

Vurderer forresten å ta dipdye, HMM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt enda. Klarer ikke bestemme meg, men tenker at jeg må jo gjøre det nå mens jeg enda er ung i så fall.

Disse er det jeg har sett meg ut:

(ikke fult så høyt opp da, men liker fargen)

(liker at fargen er så skrikende :P )

Men jeg skal beholde den hårfargen jeg har nå som grunnfarge,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal se om jeg finner bilde av håret mitt nå :)

Nei, fant ikke. Men det er lysebrunt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...