Rumle Skrevet 30. mai 2013 #521 Del Skrevet 30. mai 2013 Autistisk katt? Bra at du nyter sommeren Bra vær på dine trakter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. mai 2013 #522 Del Skrevet 30. mai 2013 Katter er litt autistiske til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #523 Del Skrevet 30. mai 2013 Hehehe ja, en forsker i Amerika mener at alle katter har asperger Han virker bare veeeldig autistisk siden han er livredd alt og alle, gir vi ham maten en halvtime før vanlig så klikker han helt og alt blir helt feil for han. Han skal ha kos på faste tider osv. Hvis noe strider mot timeplanen hans blir han skikkelig engstelig og rar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 1. juni 2013 #524 Del Skrevet 1. juni 2013 Høres ut som en søt og merkelig katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2013 #525 Del Skrevet 1. juni 2013 Hehehe ja, en forsker i Amerika mener at alle katter har asperger Han virker bare veeeldig autistisk siden han er livredd alt og alle, gir vi ham maten en halvtime før vanlig så klikker han helt og alt blir helt feil for han. Han skal ha kos på faste tider osv. Hvis noe strider mot timeplanen hans blir han skikkelig engstelig og rar Ahh sånn å forstå ja Har en av den typen selv også egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #526 Del Skrevet 1. juni 2013 Synes det er litt rart jeg, for alle kattene jeg har hatt hittil har vært nysgjerrige og på alt nytt med en gang for å sjekke ut hva det er. Mens Miko tørr ikke gå inn på kjøkkenet engang når springen renner, for da dør han jo xD Nå er jeg skikkelig dårlig. Har ligget å sovet siden kl 10 igår, Knut har jo smittet meg en vanlig forskjølelse (fra hans side), som dobler seg opp hos med astmatisk bronkitt. Kroppen er så svak at hvis jeg står oppreist i mer enn 5 minutter så kaster jeg opp med en gang. Kastet opp litt syre i sted siden jeg ikke har fått i meg mat enda, så nå spiste jeg en loffskive og drikker en del vann så jeg neste gang har noe å kaste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2013 #527 Del Skrevet 1. juni 2013 Stakkars liten Huff så kjedelig med forkjølelse da - håper det går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 1. juni 2013 Var så dårlig etter å ha skrevet dette at jeg måtte bare gå å legge meg igjen uff. Føler meg skikkelig dårlig og vet ikke hvordan jeg skal bli bra igjen :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. juni 2013 #529 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg er her alt for sjelden, men jeg håper jeg fortsatt er velkommen innimellom? Hva er planene dine for sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 1. juni 2013 Selvfølgelig, The Kitten Har ingen planer annet enn jobb! Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2013 #531 Del Skrevet 1. juni 2013 Var så dårlig etter å ha skrevet dette at jeg måtte bare gå å legge meg igjen uff. Føler meg skikkelig dårlig og vet ikke hvordan jeg skal bli bra igjen :( Uffda du får vel bare ta tiden til hjelp - og pleie deg selv så godt som du kan? Og en tur til legen om du ikke har vært der kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. juni 2013 #532 Del Skrevet 1. juni 2013 Selvfølgelig, The Kitten Har ingen planer annet enn jobb! Hva med deg? Jeg skal en uke til Tyrkia med min mor, og ellers skal jeg jobbe det meste av sommeren. Så får jeg besøk i august. Er ei venninne fra USA som kommer på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2013 #533 Del Skrevet 6. juni 2013 *Rope på KaDust* Savner innleggene dineee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #534 Del Skrevet 6. juni 2013 Hehhehe har fortumla meg inn i wow sin verden igjen nå som jeg er syk. Har ikke ork til noe som helst også skal jeg starte jobb på mandag ufffffff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2013 #535 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan du få medisiner eller må det bare gå over av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #536 Del Skrevet 6. juni 2013 Eneste medisinen som hjelper er astma medisinen, men den lindrer jo bare pusten ellers må det gå over av seg selv. Er no dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juni 2013 #537 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan står det til med deg? Håper formen er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #538 Del Skrevet 9. juni 2013 Er syk enda jobb først dag i morgen, iiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. juni 2013 #539 Del Skrevet 9. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. juni 2013 #540 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan gikk det idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå