Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ikke gøy med eksamensstress!

men høres ut som du har fått gjort en del idag da!

Ja, du har veldig fin øyefarge! Lurer på om man kan "trene" opp øynene sine litt igjen. Til å se ting lenger unna.

Penger er stress. Akkurat det vet jeg mye om :/ Evig pengemas og hvordan skal ting gå rundt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør ikke det nå. Men har lyst til å prøve brune linser, lurer på hvordan jeg ville sett ut med brune øyne. :P

Joda.... Jeg har klart å ta ansiktsmaske da! :ler: Har gjort andre ting også, men ikke noe av det som står på lista bortsett fra maska. Men jeg har ryddet vekk klærne mine fra gulvet, brettet sammen tøy og lagt det på plass, redd opp senga, lagd mandelmelk og mel, skrevet oppskriftsbok, vaska deler av gulvet, satt på en maskin med oppvask, ryddet i gangen, kasta litt søppel og generelt ryddet litt rundt her.

:P

Du kan jo forsøke makeoveren til Instyle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke makeoveren til Instyle! :)

Har prøvd sånt før, men jeg har skjeiv beinbygning i ansiktet så det blir aldri bra nok til å kunne se det ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd sånt før, men jeg har skjeiv beinbygning i ansiktet så det blir aldri bra nok til å kunne se det ordentlig. :)

Ja, vet hvordan det er. Har selv skjeve øyenbryn og litt forskjellige øyne, så ser ofte mer creepy ut på slike makeovers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet hvordan det er. Har selv skjeve øyenbryn og litt forskjellige øyne, så ser ofte mer creepy ut på slike makeovers :P

Hehehe :P Jeg knakk nesa når jeg var liten, så har skjeiv nese som igjen har ført til skjeiv kjeve og lepper. Er helt umulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :P Jeg knakk nesa når jeg var liten, så har skjeiv nese som igjen har ført til skjeiv kjeve og lepper. Er helt umulig :P

Huffda.. :( Hørtes ikke bra ut! Kjedelig når sånne ting skal ha noe å si på hvordan man ser ut i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er kjipt :( Det synes ekstremt godt på bilder hvis man tar bilde av meg forfra :D heheheh. Folk påstår det ikke synes så godt i virkeligheten da. Jeg ser det jo i speilet, men får stole på at det ikke synes godt ellers. Jeg får tross alt ikke sett meg selv i 3D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser alltid feilene ved seg selv ;) Selv de som ikke er der egentlig :fnise:

Men KaDust? Hvordan har du fått de fem grå stjernene over dagboknavnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja man gjør jo det!

Aner ikke jeg :vetikke: Når jeg har musa over de så står det at jeg ikke kan stemme på mine egne innlegg?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje de er der pga et visst antall forskjellige brukere har stukket innom? Så at det var sånn på oppskriftsboken min også, men det er det ikke på treningsdagboken. Så kanskje det er en slags måler om popularitet i ulike ip-adresser som er innom?

God knows!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...