AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Hei dere! Hvor kjøper dere utstyr til hundene deres? Jeg bor i Oslo men syntes ikke jeg finner noe til 'mitt bruk'. Enten er det veldig fancy, ikke minst rådyre, butikker. Eller så er det 'vanlige' dyrebutikker uten særlig med utvalg.. Tips? Handler dere på nettet feks? I så tilfelle hvilke sider har dere å annbefale?? TAKK! Anonym poster: 556278a4fca584a650f4550ddbc51fa7
Gjest Spiderpig Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Handler i dyrebutikk. Men du har mange dyrebutikker, samt utenlandske nettsider. Handler ikke så mye på nett men vet at mange har dårlig erfaring med canis.no til tross for at det er så stort og "bra" (faktura med frist før varen i det hele tatt kommer, forsinkede varer i flere mnd, ingen kundeservice-telefon, kun mail hvor mange aldri får svar osv osv.)
Rubies_ Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Hundeutstyr er dyrt. Særlig om du skal ha god kvalitet. Når det gjelder regn/vinter-dekken sverger jeg til Hurtta, og det er helt klart dyrere enn andre merker. Men også utrolig mye bedre! Handler børster og kammer i butikk slik at jeg faktisk vet helt sikkert hva jeg kjøper. Koster rundt 200-300 kroner for en børste/kam på min lokale dyrebutikk, så det er ikke så ille. Har også Petworld.no (bl.a. Hurtta-produkter). Har bestilt fra doggia.no (masse rare, unødvendige ting der, men et par godbiter innimellom). Elsker er jo eBay et obvious valg for de som er inne på det.
Santflows Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 På www.nettdyret.no er det veldig mye utvalg både til hunder, katter, fugler osv. Har selv handlet derifra.
Gjest FiskenBlub Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Nettdyret.no og petworld.no er to veldig billige sider. Har nylig begynt å bruke de og har bestilt maaasse utstyr til både hundene og kattene. Tanken min på at butikker er dyre er fordi man betaler å få det med en gang Billige ting er ikke alltid dårlige heller. Mener at det meste i dyrebutikken er overpriset uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Jeg syntes det er viktig å støtte den lokale dyrebutikken, så halsbånd og godis og leker kjøper jeg der. Dyrere ting som dekken kjøper jeg på divinedog.no. dyrebutikken her er ikke SÅ mye dyrere enn på nettet, og det er veldig forståelig at det må koste litt mer mtp lokaler, ansatte, avgifter, svinn osv. det er alltid billigere på nett, sånn er det med alt. Men for meg er det viktig at jeg har en lokal dyrebutikk, og handler alle på nett så er det ikke dyrebutikker igjen.. overpriset syntes jeg det ikke er. Såklart, Buddy er svindyrt. en sele på buddy kostet 300kr mer enn hos den lokale dyrebutikken. men du finner andre dyrebutikker som ikke er så sabla dyre. Anonym poster: cbb3a6dee6a5d1f9131ecd73b233065a
Gjest lisha Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 www.nettdyret.no, www.onlinezoo.no, www.canis.no er sider jeg har brukt! men jeg har kjøpt en del hundeutstyr på Biltema faktisk, blant annet regndekken, matskåler, bånd, børster og leker. Der er det billig Europris begynner å få et lite utvalg til hund også (eks: jeg kjøpte tvillingkobbel på dyrebutikk, til nesten 300 kr, på Europris kostet tvillingkobbel 80 kr, kvliteten der så faktisk bra ut den også)
Sugerøret Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Nettdyret helt klart! Masse gode knaskeprodukter til pelsen Samt vi handler litt over alt,kommer ann på hva jeg trenger.Har en gigant hund og ikke alle butikker har utstyr til slike hunder Endret 22. januar 2013 av Kårky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå