AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Ja som overskriften sier, hvordan går man frem for å lage armbånd selv, hvor kjøper man perler/naturperlerog anheng osv? Hvor finner man inspirasjon? Jeg vil kun lage armbånd på strikk,så det er lett å ta dem av og på. All inspirasjon, tips og råd mottas med stor takk Anonym poster: 7d14e2d6c85e0f804bd575949eeb582a
Fanteria Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg finner masse inspirasjon på Perlehuset på Majorstuen og perlebutikken i Sandvika. Hos sistnevnte kan du lage armbåndene der. Man går rundt å plukker en og en perle, samt utstyret man trenger til. De har også lagd armbånd som henger fremme til inspirasjon. Ellers ville jeg søkt på etsy eller epla for inspirasjon
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Takk for tips, jeg skal sjekke ut etsy og epla. Er det noen som vet om det finnes perlebutikk i Stavanger? Som man kan plukke perler slik Fanteria beskiver? TS Anonym poster: 7d14e2d6c85e0f804bd575949eeb582a
lilleGrethe Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 jeg handler på nett, det er mye billigere enn butikkene i Norge. sjekk mine tidligere poster for linker til bra nettbutikker. Når det gjelder naturperler, har de som regel tynne hull, så de er nok ikke alltid egnet til å træ på strikk.
Ivana Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Ebay har mye bra og billig (søk: beads). Der finner du nok perler til 1/5 av prisen du betaler på feks Panduro. Men det er jo alltid trivelig å gå på Perlehuset og plukke perler selv og. Akk, perler gjør meg så glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå