AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Uæææh :O For en uke siden i dag bestilte jeg produkter fra Feelunique til verdi av nesten 1900 kroner. Jeg betalte med kort, og jeg ser fra nettbanken at jeg har betalt beløpet. Men jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse på email og på kontoen min på Feelunique står det "No past orders". Hva har skjedd? Har noen opplevd dette før? Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg ville ha sendt en e-post dit så fort som mulig. Det må ha skjedd en misforståelse, Feelunique skal være pålitelige, altså! Anonym poster: 2e4e34a1099a1241b727f2f18f027ba4 5
pandabear Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Aldri hørt om noen som har blitt svindlet av de hvertfall, og alle venninene mine + søsteren min og moren min handler der. Ville gjort som AB over her foreslår og kontsktet de per mail. Når jeg har lurt på noe har de alltid vært veldig raske med å svare.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Alle jeg kjenner som har handlet derfra har heller ikke hatt noe problem med dette. Hva skal jeg skrive i mailen da? Er ikke så god i engelsk, hva er "ordrebekreftelse" for eksempel? Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010
zanna Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Har du sjekket at mailadressen du har oppgitt er 100% korrekt? Og at den ikke har blitt registrert som søppelpost når du i så fall mottok den? Endret 20. januar 2013 av zanna
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Har du sjekket at mailadressen du har oppgitt er 100% korrekt? Og at den ikke har blitt registrert som søppelpost når du i så fall mottok den? Jeg er sikker på at det er riktig epost, men siden jeg får så mye reklame og sånn i søppelposten derfra, kan det hende jeg har slettet bekreftelsen uten å tenke over det :O Men skulle det stått noe spesielt under "My order history" når bestillingen ligger til behandling? Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010
Gjesten Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Feelunique pleier å være veldig pålitelige, så dobbeltsjekk om du har slettet mailen eller om den ligger i søppelpost. Finner du ikke noe, så send dem en mail og forklar problemet. Skriv hvilken dato du bestilte, nøyaktig hva du bestilte og hvor mye du betalte. Skriv så at du ser at pengene er trukket fra kontoen min, men at du ikke har mottatt noen ordrebekreftelse.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Feelunique pleier å være veldig pålitelige, så dobbeltsjekk om du har slettet mailen eller om den ligger i søppelpost. Finner du ikke noe, så send dem en mail og forklar problemet. Skriv hvilken dato du bestilte, nøyaktig hva du bestilte og hvor mye du betalte. Skriv så at du ser at pengene er trukket fra kontoen min, men at du ikke har mottatt noen ordrebekreftelse. Sletter alltid all søppelpost og også alt fra søppelkurven Har allerede sendt dem en mail, så får nok svar snart Men vil gjerne høre om noen vet hva som egentlig skal stå i ordrehistorien på min konto Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010
Gjest Swarovski Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Nå er alle mine ordre sendt, men jeg er ganske sikker på at det står prossessing, før de har sendt den ut, og despatched når den er sendt ut. Alle ordrene mine står i rekkefølge nedover, med ordrenummer, dato, status, total og en view-knapp hvor man kan sjekke hva ordren inneholder, og hvor den skal sendes til. Så hvis det står "no past orders", så er det noe som er galt. Men alt kan fikses, og feelunique er et firma man kan stole på
zanna Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Jeg er sikker på at det er riktig epost, men siden jeg får så mye reklame og sånn i søppelposten derfra, kan det hende jeg har slettet bekreftelsen uten å tenke over det :O Men skulle det stått noe spesielt under "My order history" når bestillingen ligger til behandling? Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010 Det er jeg ikke helt sikker på. Det kan hende det først dukker opp etter at de har sendt av gårde pakken.
Gjest Swarovski Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Det er jeg ikke helt sikker på. Det kan hende det først dukker opp etter at de har sendt av gårde pakken. Det er jeg nesten 100% sikker på at ikke stemmer. Ordren skal dukke opp med en gang man har bestilt/betalt. (Det gjøres i alle nettbutikker som jeg kjenner til.)
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Det er jeg nesten 100% sikker på at ikke stemmer. Ordren skal dukke opp med en gang man har bestilt/betalt. (Det gjøres i alle nettbutikker som jeg kjenner til.) Stemmer, det dukker opp med en gang man har bestilt også hos Feelunique. Anonym poster: f501d426d0b5925d3cac08f5c804ef2c
zanna Skrevet 20. januar 2013 #13 Skrevet 20. januar 2013 Det er jeg nesten 100% sikker på at ikke stemmer. Ordren skal dukke opp med en gang man har bestilt/betalt. (Det gjøres i alle nettbutikker som jeg kjenner til.) Ok, du har helt sikkert rett:)
Chloe- Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Sikker på du var logget inn når du bestile varen? På mange nettbutikker kan du ta hurtigbestiling (ikke ordentlig innlogging & ingenting på purchase history) eller bestilling gjennom brukeren din.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 Sikker på du var logget inn når du bestile varen? På mange nettbutikker kan du ta hurtigbestiling (ikke ordentlig innlogging & ingenting på purchase history) eller bestilling gjennom brukeren din. Jeg vil tro jeg var innlogget, men jeg merker at jeg hopper ut og inn som pålogget veldig ofte. Altså, om jeg lukker siden og åpner den igjen, er jeg likevel frakoblet. Så det kan jo hende det også! Håper ikke jeg hørtes alt for anklagende ut i mailen jeg sendte Anonym poster: 415af60feac465150eb3a037af0e0010
kills Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Nå fant jeg ikke salgstråden om Feelunique, så kupper denne litt.. Er det noen andre enn meg som ikke har mottatt sine produkter som dere kjøpte på salg? Handlet den 4. januar, ordren ble sendt i to pakker den 6. januar. Har kun mottatt to shampoer som jeg betalte i underkant av £20 for, men mangler hudprodukter og sminke som jeg betalte £300 for.. Regner med dette skulle ligge i den andre pakken, men den har jeg altså ikke fått. Jeg betalte også for express frakt, og nå har det altså gått tre uker...
Tippy Skrevet 25. januar 2013 #17 Skrevet 25. januar 2013 Nå fant jeg ikke salgstråden om Feelunique, så kupper denne litt.. Er det noen andre enn meg som ikke har mottatt sine produkter som dere kjøpte på salg? Handlet den 4. januar, ordren ble sendt i to pakker den 6. januar. Har kun mottatt to shampoer som jeg betalte i underkant av £20 for, men mangler hudprodukter og sminke som jeg betalte £300 for.. Regner med dette skulle ligge i den andre pakken, men den har jeg altså ikke fått. Jeg betalte også for express frakt, og nå har det altså gått tre uker... Den er kanskje kommet inn i tollen siden den er verd over 200kr? Ofte tar det da ganske lang tid før man får pakken.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #18 Skrevet 25. januar 2013 Jeg bestilte en vare derfra i november som jeg ennå ikke har fått.... Sendte en mail i slutten av desember, men da fikk jeg bare beskjed om å være tålmodig. Men det kan jo være at den er stjålet på Posten også for alt jeg vet... Anonym poster: b1e4d64d5311e612483fdfc8653490ba
kills Skrevet 25. januar 2013 #19 Skrevet 25. januar 2013 Den er kanskje kommet inn i tollen siden den er verd over 200kr? Ofte tar det da ganske lang tid før man får pakken.. Vel, jeg bestiller veldig mye fra utlandet og det bruker ikke å være store forsinkelser selv om pakkene blir fortollet, om det er det du mener. Jeg vet ikke om de har tatt de inn for å ta stikkprøver eller noe, kan forstå at det tar tid men ser ingen grunn til at det skal skje nå da det aldri har skjedd før. Har sendt dem en mail så jeg håper på å få svar på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå