Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Tenkte på å bestille denne (er jo gratis), ser mange bloggere som skryter den opp i skyene, men lurer på om noen av dere som ikke er blitt sponset, synes den er bra?

Anonym poster: c07c2fa34e975807bfb93236e5204705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestillte meg den for et par uker siden, og har fått den.

Brukt den et par ganger nå, og synes den er fin jeg, enkel å bruke, og hårene vokser ikke så fort ut på meg, som før. Leggene blir glatte og fine. Synes også jeg bruker mindre tid på barbering med den, enn Venus som jeg brukte før.

Annbefaler deg å bestille og prøve. :)

Men det du må huske på er å ringe dem innen en uke etter du har fått den i posten, for å avslutte medlemskap, ellers vil dem sende deg 4 blader i posten hver 3.mnd eller noe. Det var det jeg gjorde, liker mye bedre å bestille selv.

Som sagt er jeg fornøyd med den og kommer til å bestille meg nytt sett neste gang, ikke er det dyrt heller synes nå jeg :)

Anonym poster: 1cb983fe6750a24b2566ac6b4d18ba10

Skrevet

Jeg har den også, men ble ikke fullt så imponert. Jeg synes ikke alt av hår forsvinner, det er igjen små stubber på leggene når jeg er ferdig.

Skrevet

Jeg liker den godt og har abonnement på den, er billig og funker! :-) Eneste er at jeg føler at hårene har vokst fortere, weird.

Skrevet

Barberer kun under armene, og syns den er dårlig, tar ikke alt og må gnu, selv med skum og nytt blad. Muligbedre resultat på legger osv.

Anonym poster: d3da7e2415f3974c59abcf2ad36508ed

Skrevet

Du skjønner at bloggere har fått PENGER for å skrive om den? Flere tusen kroner får de. Så hva de mener eller skryter opp i skyene er likegyldig. :)

Anonym poster: 56915e2e19a1cbea5634b3ce3fdd0f75

• Liker 2
Skrevet

Jeg bestilte for 2-3 uker siden, men har enda ikke fått den i posten? :O

Anonym poster: 70870fa373fce0b3a27a375bfdbdfe66

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...