AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg og kjæresten/eksen har noen problemer i hovedsak som går på han.. Da han sliter med en hel del ting (inne i en depresjon, tror jeg) hvor han trenger tid til å tenke og for å få orden på livet sitt igjen. Sliter med og ta avgjørelser, dårlig selvtillit, dårlig samvittighet osv. Dette har vart nå en stund, men vi har hatt kontakt nesten daglig og over nyttår har han vært på besøk. Ingen av oss har sagt det er slutt mellom oss, men det er sånn det allikevel føles på en måte. Mitt problem oppi det hele er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det hele. Jeg viser jeg er her for han og støtter han 110% uansett. Han har sagt at han vet vi blir sammen igjen når han har fått orden på tankene og livet sitt. Hvor lenge skal jeg vente? Bør jeg komme meg videre? Han har sagt han vil at jeg skal leve livet og gjøre hva jeg føler er best for meg ift andre. Men jeg vil jo ikke ha noen andre! Spurte han senest i dag om han ville at det skulle være slutt, men det ville han ikke. Så jeg spurte da om hva han ville når alt var over, men det kunne han ikke si noe om nå. Men han tror (ganske sikkert) vi blir sammen igjen når alt er over og tankene klarert. Jeg er forvirret over hele situasjonen, såret og vil ikke miste han. Og det er vondt å se han slik! Det er ikke snakk om en pause for å treffe andre, men for at han å få orden på livet... Jeg tenker at når man går inn i et forhold, og er ganske seriøse slik vi har vært, kan ikke jeg bare forlate han nå. For dette problemet omhandler i hovedsak han og ikke oss. Men han vil ikke miste oss (meg og min datter). Før alt dette skjedde var han tidenes beste menneske, venn, kjæreste og stefar! Noen med råd? Anonym poster: 65ff50e3f1e05b2eda44aa549fbf7bf1
Guybrush Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Svært vanskelig å si som utenforstående. Dere har delvis "rett" begge to på en måte. Du må ikke sette ditt liv på pause samtidig som du ikke bør løpe vekk fra følelsene dine. Gjør dine ting, ta livet som det kommer, om kjærligheten dukker opp i en annen form underveis så ikke avvis den blindt - men unngå også å late som at følelsene ikke eksisterer så lenge de faktisk er der. Akkurat nå er det han du vil ha, slik vil det være en stund og om dette varer lenge nok til at han kommer seg til hektene igjen vet ingen. Det får tiden vise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå