Gå til innhold

Hvilken hårfarge er penest?

52 stemmer

1. 1. Hvilken hårfarge er finest på kvinner?

• Blondt (jeg er mann)
      0
    • Brunt (jeg er mann)
      3
    • Svart (jeg er mann)
      0
    • Rødt (jeg er mann)
      0
    • Blondt (jeg er kvinne)
      14
    • Brunt (jeg er kvinne)
      23
    • Svart (jeg er kvinne)
      1
    • Rødt (jeg er kvinne)
      11
  2. 2. Hvilken hårfarge er finest på menn?

• Blondt (jeg er mann)
      1
    • Brunt (jeg er mann)
      4
    • Svart (jeg er mann)
      1
    • Rødt (jeg er mann)
      0
    • Blondt (jeg er kvinne)
      7
    • Brunt (jeg er kvinne)
      31
    • Svart (jeg er kvinne)
      6
    • Rødt (jeg er kvinne)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hårfarge synes du er det peneste på en dame, og hva er det peneste på en mann?

(Har du andre farger du synes er finere enn alternativene, eller du har diverse å påpeke: kommenter!)

Anonym poster: 10484af118f5f5a08623d24f87d26450

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Liker ikke blondt hår på hverken kvinner eller menn. På menn syns jeg svart eller brunt er finest og på kvinner kan rødt og svart være veldig fint men liker brunt best. :)

Edit, leste litt feil men.

Endret av Mortem
  • Liker 2
Skrevet

Hvilken hårfarge som er penest kommer an på hudtonen til personen som bærer hårfargen. En person kan være nydelig med mørkt hår og se helt katastrofe ut med blondt hår og omvendt!

• Liker 3
Skrevet

Enig med AloeVera i at hvilken hårfarge som er finest varierer ut i fra fargene og tonene personen har i ansiktet. Ofte er folk fine med hårfarger med omtrent samme tone sin naturlige farge.

Skrevet

Synes rødt bå damer fryktelig pent... Er det krøllete eller har mye fall i tillegg er det bare :wow:

Skrevet

Jeg har ingen favoritter, det kommer an på personen.

Skrevet

Generelt sett synes jeg brunt er penest på kvinner og svart er penest på menn.

Gjest annemor30
Skrevet

Jeg liker mørke menn, er mørk selv

Skrevet

Synes mørkebrunt er finest på menn.

• Liker 3
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Jeg er naturlig blond selv og synes det er styggest på både kvinner og menn. Ser mye freshere med mørkt hår på begge kjønn, foretrekker svart og brunt hår på begge kjønn, så lenge personen er etnisk norsk da. Synd jeg ikke kler mørkere farger, på meg selv foretrekker jeg bare blondt, men ikke på andre :laugh:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Alle. Kommer an på personen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nytter ikke å fokusere på hårfarge. Det er helheten det kommer an på.

Artig at så mange her sier de ikke liker blondt hår. Det er en av de hårfargene som brukes mest. Og blonde artister gjør det klart best, av en eller annen grunn. Mange som først fikk gjennombruddet sitt for alvor etter at de farget håret blondt. Shakira, f.eks.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Skrevet

Blondt på begge. Men mannen har brunt hår, og han kler det godt. Det er jo ikke akkurat det viktigste når man velger partner, ihvertfall ikke for meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Jeg syns det er et veldig vanskelig spørsmål ... alle farger er jo fine, det spørs hvilken person fargen sitter på. Er enig i at blondt kan være veldig fint på en person, men rødt og brunt og svart passer ikke samme person.

Naturlig hårfarge er de fineste. Jeg har selv vært rødhåret i tenårene, og deretter lyseblond i begynnelsen av 20-årene. Farget håret svart en gang i 20-årene, men etter striping så lot jeg håret vokse ut til min naturlige hårfarge.

Min naturlige hårfarge er noe mellom mørkeblond og lysbrunt, og det er den fargen jeg har nå og som jeg kler best. Elsker den! :)

Endret av Bølle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...