kolette Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Hei. Jeg og kjæresten min skal på ferie til sommeren, men vet ikke hvor vi vil dra. Jeg har veldig lyst til å se spekkhogger show men vet ikke hvor i verden (utenom USA) man kan dra på dette. Jeg vet at de har det i Tenerife, men finnes det noen andre steder og?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Hei. Jeg og kjæresten min skal på ferie til sommeren, men vet ikke hvor vi vil dra. Jeg har veldig lyst til å se spekkhogger show men vet ikke hvor i verden (utenom USA) man kan dra på dette. Jeg vet at de har det i Tenerife, men finnes det noen andre steder og? Marineland i Biot, like ved Nice. Råbra! Anonym poster: f40034b3602dc906ac46c25cf255c306
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 stakkars dyr.... Anonym poster: e6a282c56238d75db2957415d3bdbccd 6
reiseglad Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 www.tysfjord-turistsenter.no/safari/norsk www.lofoten-startside.no/spekkhoggsafari.htm Her får du treffe spekkhoggerne "in their real life", det eneste showet er det de lager selv! 3
kolette Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2013 Takk for svar. Drømmen er jo å se de in real life, men er jo gøy å se show når man først skal på ferie til utlandet
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Takk for svar. Drømmen er jo å se de in real life, men er jo gøy å se show når man først skal på ferie til utlandet Hvorfor ikke dra på hvalsafari? Det har jeg vert på flere ganger. Da er hvalene fri og lever gode liv. På slike show er de i små basseng, må gjøre teite triks for å få mat og de er ikke lykkelige.. Synst ikke det burde støttes. Anonym poster: e6a282c56238d75db2957415d3bdbccd 5
Gjest Darthoven Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Forkastelig. Tenk to ganger over hva det er du ønsker å se. En fantastisk skapning, revet vekk fra sin frihet for å danse og klovne seg til for menneskers syke forlystelse av å se "morsomme og søte dyr". Ta heller hvalsafari eller rusl en tur langs kysten, så kanskje du ser delfiner/niser i sitt naturlige miljø. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 SeaWorld er verdensberømte for spekkhuggershowene sine. Skal du se spekkhuggershow bør det være der. Ingen andre spekkhuggershow kommer i nærheten. SeaWorld er en parkkjede som består av tre parker. Alle er i USA. Orlando i Florida, San Antonio i Texas og San Diego i California. Vær klar over at det ikke er mer enn et par år siden en trener ble drept av en av spekkhuggerne i en av disse parkene. Det har vært flere nestenulykker også pga. spekkhuggere som har slått seg vrange. Sjekk YouTube. Jeg har vært mye i SeaWorld og sett på disse showene, og ærlig talt synes jeg ikke det er noe særlig å skryte av, selv om showene er spektakulære. Det er dyr som tvinges til å gjøre ting som er unaturlig for dem, tre ganger om dagen, hele året gjennom. Det finnes mer interessante ting å se på enn det. Jeg elsker likevel SeaWorld og anbefaler alle å dra dit, men ikke på grunn av spekkhuggershowene. Anonym poster: c1bff56c45ca851ba28fbafb01a8da73
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har vært på Sea World og sett spekkhoggershow da jeg ikke "visste bedre". Flotte dyr, men ingen særlig opplevelse når man tenker over hvordan de lever. De hører ikke til i basseng. Har siden vært på hvalsafari, og det å se spekkhoggere i sitt naturlige miljø er ingenting annet enn fantastisk fint! Råder deg til å gjøre dette i stedet for. Anonym poster: cbfc524683011c41f94115daf0a3d045 1
Kjetil E Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Hei. Jeg og kjæresten min skal på ferie til sommeren, men vet ikke hvor vi vil dra. Jeg har veldig lyst til å se spekkhogger show men vet ikke hvor i verden (utenom USA) man kan dra på dette. Jeg vet at de har det i Tenerife, men finnes det noen andre steder og? Windsor Zoo utenfor London. Rett nok over 20 år siden jeg var der. Men de hadde veldig bra show. Både med spekkhogger og delfiner. De har og en flott safaripark. Ligger litt utenfor Windsor som er en time med lokaltog utenfor London. Beklager parker er vist lagt ned for lengst. Endret 24. januar 2013 av Kjetil E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå