Gjest Forvirret Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg sitter her nå og forstår egentlig ingenting av hva som har skjedd, så jeg håper noen kan hjelpe meg litt her inne. Kanskje noen har opplevd noe lignende. Vi satt på sofaen. Han sier at vi kanskje burde ta en liten pause fra hverandre. Jeg skal da kjøre han hjem til seg men først måtte han pakke tingene sine. Mens han pakker blir han bare mer og mer sur på meg, uten at jeg har sagt eller gjort noe for å terge han. Han går fra helt rolig til nesten forbannet på mindre enn en halv time. Vi hadde ikke kranglet eller noe, det at han ville ha pause kom da ganske "brått på" og at han ble sur på meg synes jeg også var rart. Jeg spurte han hvorfor han brått ble så sur på meg. Han ville ikke si det, for det burde jeg vite selv. At jeg måtte tenke over ting jeg har sagt til han, at jeg ikke hadde noe hjerte. Han hadde en periode som "gikk over" for en mnd siden hvor han var ekstremt sjalu og spurte meg hele tiden om jeg hadde møtt noen andre gutter, hvis jeg feks. kom en halv time senere hjem fra jobb enn det jeg pleide å gjøre. Og de to siste dagene har jeg følt at han har blitt litt sånn igjen. Spurt meg hva jeg har gjort og hvor jeg har vært osv. på samme måte han gjorde da. Så før han ba om pause spurte han meg om hvem jeg har gitt hjertet mitt til, om jeg har gitt hjertet mitt til noen. Jeg orker ikke de greine hvor han skal "anklage" meg for utroskap, så jeg sier jeg ikke har gitt hjertet mitt til noen andre. Jeg tror kanskje det var dette svaret som gjorde han sur, ettersom han sa til meg at jeg ikke hadde noe hjerte. Jeg var ikke den typen jente som hadde noe hjerte, sa han til meg. Han ble mer og mer sur. Når jeg hadde kjørt han hjem slenger han tingene sine inn i gangen i huset sitt og kommer tilbake til bilen og kaster baggene mine inn i bilen og ber meg stikke. Det høres sikkert ut som jeg har vært en skikkelig heks mot han, men jeg har ikke sagt noe stygt til han eller oppført meg på noen måte som kunne gjort han sur. Jeg skjønner bare ingenting... alt har virket som normalt, og kun et par timer før dette skjedde sa han og hvor glad han var i meg og hvor bra han hadde det sammen med meg. Hva skjedde egentlig??
Sulosi Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Han høres ut som en som skaper oppstyr for å få viljen sin med deg. Jeg hadde satt meg ned og vurdert om han virkelig er noe å samle på. Er denne oppførselen han viser bra for deg? Han trykker deg ned ved å holde på slik, for hver gang du tar han tilbake vil kontrollen han har over deg bli sterkere. Høres ikke bra ut, tenk, føl...hvordan skal DU ha det? 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Jeg hadde vært glad for å slippe å ha noe mer med han å gjøre. Anonym poster: 9f000df845a7090252522d7d54363573 8
Gjest Fleecejakke Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Han høres ut som han prøver å manipulerer deg til å si og gjøre de tingene han vil du skal si og gjøre. Jeg hadde glatt droppet denne fyren. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Trur han ble sur da du ikke reagerte med tårer og ba på dine knær om at han skulle bli. Etter det du har skrevet trur jeg dette er det beste som kunne skje deg. Han virker veldig kontrollerende og det vil nok ikke bli bedre!! Anonym poster: cf9aa4a4b597a0a4114304a554f7ecc7 5
Gjest Unniværs Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Mulig han har hørt noe han tror på, funnet noe han mistolket eller lignende og siden du tydeligvis (i hans hode) ikke er ærlig mot han selvom han spør mange ganger, så hisser han seg opp! Han virker ikke rasjonell, som om det er noe han bærer på som han ikke klarer å uttrykke på riktig måte. Det er nok for tidlig og for mye uro til å konkludere med at det er slutt og punktum finale, men jeg tror kanskje at du skal gi det litt tid. La han få roe seg ned, så kan du ta det derfra. Om han kontakter deg eller du kontakter han, men virker som om en prat er nødvendig. Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å dumpe han eller være glad for at du slipper unna han. Kan ikke folk ha problemer uten å bli stemplet som kontrollerende/manipulerende? Sier ikke at han her ikke er det, men ut fra den informasjonen vi får fra HI så virker det som om folk trekker raske konklusjoner om andres personligheter!
Gjest brutal mann Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Du er sammen med en halvpsykopatisk dramaqueen av en mann. Dette skal du være veldig glad for er over. 3
Gjest Tidssone Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Han er en sånn dramadronning som vik larer oss godt uten.
Gjest Tidssone Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Hah. Samme svar, Brutus. Nå er vi soulmates forever! 3
Gjest Rosemor Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Kanskje han forventet eller ønsket at du skulle trygle han om å bli?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Jeg tror han bare lager oppstyr fordi han skal ha en "grunn" til å kunne ta en pause fra deg. Anonym poster: e52d9295415182597e4f7424c7b75709
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Jeg sitter her nå og forstår egentlig ingenting av hva som har skjedd, så jeg håper noen kan hjelpe meg litt her inne. Kanskje noen har opplevd noe lignende. Vi satt på sofaen. Han sier at vi kanskje burde ta en liten pause fra hverandre. Jeg skal da kjøre han hjem til seg men først måtte han pakke tingene sine. Mens han pakker blir han bare mer og mer sur på meg, uten at jeg har sagt eller gjort noe for å terge han. Han går fra helt rolig til nesten forbannet på mindre enn en halv time. Vi hadde ikke kranglet eller noe, det at han ville ha pause kom da ganske "brått på" og at han ble sur på meg synes jeg også var rart. Hva var reaksjonen din da? Vanntro, tristhet, sinne? Vil tro han ble surere og surere som du beskriver han fordi han hadde forventet å bli stoppet et sted og bedt om å bli, eller utskjelt etter noter. Han ønsket seg med andre ord en reaksjon han ikke fikk. Om han kontakter deg igjen bør du forlange et svar på hva søren han driver med, og en uforbeholden unskyldning for bedritten oppførsel. Så kan du vurdere om et forhold uten den mest grunnleggende kommunikasjon er noe å gå for videre.. Uansett tror jeg nok sinne er den rette reaksjonen her. Han ønsker å kontrollere deg og teste grenser, så da må du sette ned foten (eller gå din vei). Anonym poster: fb8b2b1a843a314f1ab0ec9af95515bd 1
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2013 #13 Skrevet 20. januar 2013 Mannen virker ikke normal. Sikkert like greit å slippe å ha mer med ham å gjøre. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Takk for svar. Når han tok opp dette med pause, så sa jeg rett ut at det er greit og gikk rett ut for å starte bilen. Inne i meg fikk jeg hjertebank men viste han ikke hva jeg følte. Han har sendt meg melding nå, at det er best å gjøre det helt slutt så jeg kan "finne ut hvordan ting er og fungerer". Svarte tilbake og spurte hva han mente med det, da svarte han igjen at det får jeg finne ut selv. Når jeg kjørte han hjem tidligere i dag sa han og at han håpet noen skulle komme og knulle meg. Rett før han dro sa han jeg ikke hadde noe hjerte. Når jeg da tenker på alle gangene jeg har stilt opp for han, skylder jeg han ingenting. Jeg kommer ikke til å krype for han nå. Jeg bare lurer på hva i h****** det er som skjedde tidligere i dag.....
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 Dette får min mann til å virke normal. Anonym poster: cd32514b00bf81efcf248a699de88035 6
Gjest Violetta Skrevet 20. januar 2013 #16 Skrevet 20. januar 2013 Han hadde nok forventet en helt annen reaksjon, om så oppfattet han seg som følelsesløs. Kanskje han håpet at du ville vise at du ikke ønsket at det skulle bli slutt?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #17 Skrevet 20. januar 2013 dramaqueen delux. Han kommer nok krypende tilbake om du lar være å kontakte han.
Gjest Snerk Skrevet 20. januar 2013 #18 Skrevet 20. januar 2013 Nå vet vi jo faktisk ingenting om hvordan TS behandler kjæresten sin. Viste du han at du er/var glad i han? Etter reaksjonen din å dømme, virker det ikke slik. Kanskje han ble sint fordi du ikke engang da viste at du brydde deg?
Knitcat Skrevet 20. januar 2013 #20 Skrevet 20. januar 2013 Han har sendt meg melding nå, at det er best å gjøre det helt slutt så jeg kan "finne ut hvordan ting er og fungerer". Svarte tilbake og spurte hva han mente med det, da svarte han igjen at det får jeg finne ut selv. Så han regner med at du er tankeleser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå