AlleyCat Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Jeg vet jeg hadde en Gloss Jelly fra Wella en gang, som var til å holde småhår nede. Denne var ikke fullt så effektiv som jeg kunne ønske, men jeg kunne tenke meg å kjøpe noe tilsvarende igjen, men poenget er at jeg ikke er intr i å betale mer enn hundre kroner for det. Tips til noe "billig og bra ?"
~umulia~ Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Småhår? Kan du spesifiser? Eller mener du værhår?
AlleyCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2004 Små hår som har en tendens til å stå rett opp i alle retninger, som ikke vil legge seg ned sammen med resten av håret..
~umulia~ Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Åh, sånne små hår. Jeg bruker Define Pump Spray (tror den heter det), funker kjempe bra på mitt hår, men den lukter litt rart. Den koster litt over 50 kr, og du får den på Rimi, så den er både billig og lett å få tak i. Dessuten tar jeg hår kur (Sebastian laminates masque, reconstuctive treatment), en gang i uken.
AlleyCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2004 Okay, sitter den lukta i hele dagen eller går den bort ?
Gjest Myumi Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Jeg vet jeg hadde en Gloss Jelly fra Wella en gang, som var til å holde småhår nede. Denne var ikke fullt så effektiv som jeg kunne ønske, men jeg kunne tenke meg å kjøpe noe tilsvarende igjen, men poenget er at jeg ikke er intr i å betale mer enn hundre kroner for det. Tips til noe "billig og bra ?" Jeg vil ha det og jeg vil ha det og mer av det- men jeg vil ikke betale noe for det. Gud så lei jeg er av slike holdninger Og umulia; hun spør etter ett serum for å kontrollere småhår, ikke en vanlig hårspray.
AlleyCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2004 Jaja Sunmin, hva du mener om "slike holdninger" blåser jeg i.
Gjest Myumi Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Jaja Sunmin, hva du mener om "slike holdninger" blåser jeg i. Når du ikke er villig til å betale det ting koster kan du heller ikke forvente deg ett bra produkt. Jeg har navnet på ett utrolig godt serum som løser problemet med slike flyvende småhår men siden det koster 157 kroner så er det jo krise. Grunnen til at slike serumer koster er at de er veldig konsentrerte og en pumpeflaske på 40 ml varer i minst 1 år ved daglig bruk.
AlleyCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2004 157 kroner er over hva jeg er villig til å betale ja, det er helt riktig.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #10 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har prøvd Redken sine styling produkter. Outshine 100ml for 128 kr, Ondone 2 stk for 98 kr, de er det også 100ml i. Dette er på lookfantastic . Jeg synes de er gode til å dempe små hår ,er lette og lukter godt.
SunAndMoon Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Vet ikke hvor jeg har lest det..enten her på kvinneguiden eller i shape-up...at man kunne bruke litt fuktighetskrem/ansiktskrem...klappe forsiktig på toppen, så de små hårene kan legge seg ned. men dette var vel en nødløsning...
Lilly16 Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Jeg vil gjerne vite navnet på dette serumet. Mine småhår er stadig i vinden... :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå