Gå til innhold

Hvordan var brudefrisyren din? Og hva ville du forandret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg undrer litt :)

1: Hadde du Langt eller kort hår?

2: Hadde du tillegshår eller ikke (løshår)

3: Oppsatt eller ikke

4: Har du hår som holder lett på frisyrer og krøll, eller hår som ikke tar lett krøll

Skriv gjerne litt om hva du likte best ved frisyren din, hva du ville ha forandret og legg gjerne ved bilder om du vil :)

Jeg aaaaaner ikke hva jeg skal gjøre når den dag kommer!!! Tror jeg vil ha det ganske løst og ledig, men føler det er mer riktig med halveis oppsatt til mitt hår og ansikt... :)

Så pøs på så jeg kan synse litt!! :D

Anonym poster: d5bd1b5410295140ce0f874ecb4691a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en slags hestehale. Jeg så ikke ut i måneskinn, og skulle så absolutt ikke gått ut døra sånn. Men hva visste jeg om styrke og rett til å ha min egen mening.

Jeg hadde en tiara som ikke kledde meg (som jeg ikke valgte selv) men jeg var veldig fornøyd med sløret mitt :)

Skrevet

Jeg undrer litt :)

1: Hadde du Langt eller kort hår?

2: Hadde du tillegshår eller ikke (løshår)

3: Oppsatt eller ikke

4: Har du hår som holder lett på frisyrer og krøll, eller hår som ikke tar lett krøll

Skriv gjerne litt om hva du likte best ved frisyren din, hva du ville ha forandret og legg gjerne ved bilder om du vil :)

Jeg aaaaaner ikke hva jeg skal gjøre når den dag kommer!!! Tror jeg vil ha det ganske løst og ledig, men føler det er mer riktig med halveis oppsatt til mitt hår og ansikt... :)

Så pøs på så jeg kan synse litt!! :D

1: Langt hår.

2: Hadde ikke tilleggshår/løshår.

3: Ikke oppsatt.

4: Har et hår som generelt ikke tar lett krøll, krøllene sklir ofte rett ut igjen.

Jeg likte aller best enkelheten. Hadde en slags hårbøyletiara, som ikke var for pragene. Håret hang løst med krøller, men frisøren var flink og fikk dem til å sitte relativt lenge.

Skulle nok ønske at krøllene satt enda lenger, men alt i alt fornøyd.

Her er mitt hår forresten:

post-73-0-14531600-1358707567_thumb.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

1: Langt hår.

2: Hadde ikke tilleggshår/løshår.

3: Ikke oppsatt.

4: Har et hår som generelt ikke tar lett krøll, krøllene sklir ofte rett ut igjen.

Jeg likte aller best enkelheten. Hadde en slags hårbøyletiara, som ikke var for pragene. Håret hang løst med krøller, men frisøren var flink og fikk dem til å sitte relativt lenge.

Skulle nok ønske at krøllene satt enda lenger, men alt i alt fornøyd.

Her er mitt hår forresten:

post-73-0-14531600-1358707567_thumb.jpg

Mitt hår er ikke ulikt ditt å se på Yvonne. Tenker å ha det løst, men kanskje ta litt av det bort/opp, og få laget til fine bølger. Får se...

Skrevet

Jeg hadde langt og krøllete, med et enkelt diadem.

En del hårspray i...Ønsket i utgangspunket å ha det oppsatt, men hadde en elendig frisør som ikke fikk det til. Var likevel pent med det utslått, og fordelen er jo at det holder seg sånn hele dagen, og man slipper å gå rundt og være redd for at hårspenner etc skal ramle ut når man danser på kvelden, f.eks.

Skrevet

Dere som hadde det helt løst, la det seg fint?

Jeg har hår som holder godt på krøllene, men jeg liker å børste gjennom det i løpet av dagen så det holder seg fyldig og ikke henger seg sammen. Usikker på om dette er noe jeg kan gjøre på bryllupsdagen :)

Skrevet

Siden jeg hadde krøller i det så hadde jeg ikke mulighet til å børste i det, det ble litt "krusete" på slutten, men ikke så ille at det trengtes en børste.

Skrevet

Dere som hadde det helt løst, la det seg fint?

Jeg har hår som holder godt på krøllene, men jeg liker å børste gjennom det i løpet av dagen så det holder seg fyldig og ikke henger seg sammen. Usikker på om dette er noe jeg kan gjøre på bryllupsdagen :)

Det la seg fint på meg, men ble som sagt brukt en del hårspray...Hadde jeg børstet gjennom det hadde jeg nok ødelagt frisyren :P

Skrevet

Jeg trenger ikke mye spray i håret mitt, til og med korketrekkere holder seg når jeg har laget de med rettetang :)

Men så tror jeg at jeg vil ha litt av håret oppsatt, føler det liksom er litt mer formelt da....?

Blir et stort bryllup, på gammelt hotell, men veteranbil og sikkert en elegant kjole om jeg finner den jeg vil ha :)

Derfor jeg tenker jeg må ha litt oppsatt også :)

Andre sine tanker om dette?

Skrevet

Jeg har langt hår som spares frem til bryllupet, og siden mitt hår heller ikke tar krøll så godt så jeg vurderer noe slikt

http://www.google.no/search?q=blake+lively+wedding&hl=no&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iNv-UIP_MKSK4gTro4DYAg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=768&bih=946#biv=i|0;d|2Nn19Akgkom3hM:

Men så har Kiara_pusen vist frem noen bilder med bob, så nå er jeg usikker.

Skrevet (endret)

Jeg hadde løst hår med litt krøller i, litt som Yvonne sitt(samme lengde og litt samme krøller).

Satte noen roser i på siden, og så langt slør.

Dette holder vanligvis i tiiiiimesvis i norsk klima uansett sesong - men jeg giftet meg i utlandet et sted hvor det er ganske høy luftfuktighet - og krøllene gikk helt bort fordi jeg ble varm, og la seg bare paddeflatt.

Så ikke ut synes jeg selv, men bildene ble fine fordiom.

Hadde jeg visst om det på forhånd hadde jeg kjøpt en spray med ekstremhold, fremfor medium.

Men jeg var superfin når jeg gikk ut døra fra hotellet da :P

Endret av norah
  • 1 år senere...
Skrevet

Fin tråd :)
lurer på det samme selv da jeg virkelig er i stuss på hva jeg skal gjøre med høysåta på hodet :fnise::bond:

Skrevet

Tror jeg går for helt oppsatt hår. Vil ha halv opp og halv ned, men er redd det ser jævelig ut etter en stund. Sånn slitt og uflidd.

Skal ha en vielse og en fest en del seinere på året, så det blir to dager.

Skrevet

Ja jeg også er livredd for at ting bare sklir ut og ser forferdelig ut etter kort tid! :/
Men vil ikke at det skal bli for stivt og formellt heller...så vet liksom ikke helt hvilken oppsatte frisyre en da kan ha?

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg sparte ut så jeg hadde langt hår, og så krøllet de dey skikkelig og satte opp alt, sånn at det så ut som roser nærmest. Veldig myk frisyre, selv om alt var oppe. Og så litt hår ned på hver side i krøller. Hadde en liten tiara og langt slør.

Håret mitt holder ikke så bra på krøller vanligvis, så det var derfor vi satte opp så godt som alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...