Gå til innhold

Fylleringing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at jeg hadde en god del sms og et tosifret antall tapte anrop da jeg sto opp i går, meldingene var litt "aggressive" om hvorfor jeg ikke svarte og at jeg ikke brydde meg etc. Dette er ei jeg kun såvidt kjenner gjennom en kamerat, men vi har hatt litt kontakt på sms i det siste. Er ingen big deal, men nå får jeg ikke tak i henne på noe vis. Svarer ikke på telefon eller fb. Er dette noe spill for å "even the score" sånn at jeg må liksom må jage eller kan hun virkelig være langsint for at jeg ikke tok telefonen midt på natta? Hun visste at jeg ikke var ute. Hva tror dere?

Anonym poster: 2d6be152c6faa6559af91defec65d6a3

Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Hvorfor skal du gidde å ringe henne mer. Det blir bare mas med sånne folk.

Skrevet

Mulig hun skammer seg.

Anonym poster: 55d0507cfe6e0317042636e0f10c9d6b

Skrevet

Så at jeg hadde en god del sms og et tosifret antall tapte anrop da jeg sto opp i går, meldingene var litt "aggressive" om hvorfor jeg ikke svarte og at jeg ikke brydde meg etc. Dette er ei jeg kun såvidt kjenner gjennom en kamerat, men vi har hatt litt kontakt på sms i det siste. Er ingen big deal, men nå får jeg ikke tak i henne på noe vis. Svarer ikke på telefon eller fb. Er dette noe spill for å "even the score" sånn at jeg må liksom må jage eller kan hun virkelig være langsint for at jeg ikke tok telefonen midt på natta? Hun visste at jeg ikke var ute. Hva tror dere?

Anonym poster: 2d6be152c6faa6559af91defec65d6a3

Hun er ikke spesielt oppegående i utgangspunktet som ringer deg og sender slike meldinger ennå hun vet du ikke er ute på byen eller på fest. Arkiver henne som uaktuell og gå videre, det ville jeg gjort...

Anonym poster: fcc4079e995e3f55636ee0ece25104e0

Skrevet

Burde ikke bruke mer energi på dette. Det begynner med trøbbel og fortsetter med trøbbel. Det vil vel ingen ha.

Skrevet

Det kan være at hun er, med rette, dritflau over fyllevrølet sitt med ringing og smser, og at hun derfor ligger lavt i terrenget og ikke svarer deg. Kanskje hun tror du er forbanna og at hun har ødelagt alt..

Hvis du virkelig er interessert i noe mere med henne så prøver du litt til, eller evt venter til hun tar kontakt igjen. Er du derimot ikke noe særlig interessert så bare glem hele henne og den fylleoppførselen:)

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Varsellampe deluxe, hadde aldri kontaktet henne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...