Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rett på sak. Er gutt på 21 år og aldri vært i et seriøst forhold. Har en penis på tja 10-11cm i erigert tilstand, men det virkelige problemet er omkretsen på 11cm.. Altså litt tykkere enn ei wienerpølse.

Før trodde jeg lengden hadde noe å si, men har man ikke en tykk nok penis kjenner verken dama eller jeg selv noe, uansett stilling! Har hatt samleie med 3 forskjellige jenter og ingen av dem har stønnet, bare stirret dumt på meg mens jeg har humpa på dem.. Med den siste dama under samleie, så spurte jeg "Er det godt?". Så svarte hun med å starte med et tungt pust og følge på med "det er helt greit..."

Ikke akkurat det svaret man ønsker? :P

Under alle samleiene med de 3 damene så har jeg ikke kjent en dritt og ville nok foretrukket å bare runke meg selv til utløsning alene.. Å ta jomfrudommen ble vel tidenes skuffelse etter all den fantaseringen man hadde som tenåring!

Etter første dama trodde jeg at jeg skulle finne ei som var trang nok for meg, men den gang ei. Og finner neppe noen som er trang nok med mindre jeg blir pedo... 0o

Jeg ønsker å være i et forhold. Og sex er en viktig del av et forhold, og skulle jeg finne ei jente er det bare et tidsspørsmål før dama blir lei av den dårlige sexen og rømmer.

Jeg har ikke mange alternativer, men må bare få det bekreftet. Er det bare for meg å drite i forhold og heller leve et liv uten kjæreste? Feste og leve ungkarslivet fullt ut og bare gi blaffen i hva folk mener om pikken min? Jeg kan ikke trylle meg en stor pikk heller. Og de fleste jentene ville nok neppe ha holdt ut med en kar som er nødt å fingre og slikke jenta for at hun i det hele tatt skal få noen nytelse.. Right?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som hadde penis på størrelse med din. Vi hadde bra sex, for etterhvert tilpasser man seg. Han er dessuten den eneste jeg har orket å ha analsex med - hvor det faktisk var godt.

Vi var sammen et års tid, og det var ikke størrelsen på penis som avsluttet forholdet for å si det slik.

Ved one night stand kan kanskje en liten penis oppleves som en skuffelse begge veier, men er man forelsket og har følelser burde begge parter være fornøyd uavhengig av penisstørrelse.

Har også vært sammen med et par med enormt store, og hvis JEG måtte velge på det grunnlaget hadde jeg lett tatt han med den lille. Større variasjon og mindre vondt rett og slett :)

Anonym poster: d55e1de9cbce308ca0b37d13a3415687

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke håpløst. Jeg har vært med en fyr med veldig liten penis, og vi hadde veldig god sex. Man finner ut av det :)

Anonym poster: 5c8115bb2ff34d03672700f642222d06

Skrevet

Den virkelige nytelsen i sex kommer ikke fra friksjon. Friksjon er kanskje det man baserer sex på når man har one nigth stand, eller ikke klarer å slappe av med hverandre. Størrelsen har virkelig ingenting å si. Jeg har fått multiorgasmer uten problem med en som hadde penins på størrelse og tykkelse med en langefinger.

Anonym poster: d714b02cbe3590e94fa73935cd8cac9d

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at sex gir meg veldig lite de første gangene jeg har sex med en ny partner. Uansett størrelse.

Anonym poster: d714b02cbe3590e94fa73935cd8cac9d

• Liker 3
Skrevet

Bryr meg ikke om samleie uansett, og har vært i forhold hvor det går måneder eller år mellom hver gang vi har det, så for min del spiller det ingen trille.

Skrevet (endret)

Det er ikke lett for oss med liten penis

UAZQj.gif

Endret av anora
  • Liker 5
Skrevet

Kjære du :) Ikke uro deg!

Jenter kommer av en liten finger til og med. Av og til synes jeg det til og med er bedre med fingeren hans for da slipper jeg å bli så sår. Og fingeren den føler jeg.

Tror du bare har vært uheldig med jenter, jenter skjønner etterhvert at størrelsen ikke har noe å si. Og jenter tilpasser seg kjæresten sin, i alle fall har jeg gjort det hver gang.

Eksen min var stor, og i starten var det vondt, men etterhvert ble jeg vid nok for han.

Min nåværende kjæreste har en medium og i starten følte jeg meg for vid for han. Men så er jeg bare blitt trangere og trangere.

Selvsagt kan du ha dame :) Jeg hadde ikke blitt skuffet. Av og til tenker jeg at kjæresten min gjerne skulle hatt en mindre så vi kunne hatt sex mye oftere, er litt slitsomt å bli sår. Fingeren hans elsker jeg!

Anonym poster: 97901ff5504ff5cff28c228cc97d66b6

Skrevet

De fleste kvinner får ikke vaginal orgasme, så om du så og si går rett på samleie og bare "kjører på" så vil du være en kjedelig opplevelse uansett størrelse.

Akkurat som kvinner som bare ligger der er kjedelige.

Lær deg å virkelig pirre kvinner til randen av det uutholdelige, og du vil overgå ganske mange bare der.

Dette burde alle uansett størrelse lære seg, men dessverre tror mange at nettopp størrelse er magi for nytelse. Det er jo ikke tilfelle.

Du må jo akseptere at du ikke har stor penis, og at det vil finnes kvinner som trenger dette for å få nytelse.

Du må også akseptere at du må tilpasse deg størrelsen din.

Jeg får for vondt under samleie, da spesielt om noe kommer for langt inn - så jeg tilpasser meg og lar det ikke hindre meg i å gjøre andre ting.

Jeg har hatt sex med en som sikkert hadde samme lengde som deg - tykkelsen er jeg usikker på, men han fikk aldri skikkelig hard ereksjon.

Problemet med ham var at han ikke interesserte seg for min nytelse, og var ekstremt forutsigbar og dritkjedelig i senga. Han eide bare ikke passion, og tok ikke en eneste gang på klitoris.

Så; jeg tenkte aldri over størrelsen - men har mange ganger tenkt at det var min kjedeligste opplevelse. Kun fordi han virkelig ikke gadd annet enn å "pumpe frem og tilbake".

Anonym poster: c1b7ba3a6c66ce8ff4124a0ac011951d

Skrevet

Kjære du :) Ikke uro deg!

Jenter kommer av en liten finger til og med. Av og til synes jeg det til og med er bedre med fingeren hans for da slipper jeg å bli så sår. Og fingeren den føler jeg.

Tror du bare har vært uheldig med jenter, jenter skjønner etterhvert at størrelsen ikke har noe å si. Og jenter tilpasser seg kjæresten sin, i alle fall har jeg gjort det hver gang.

Eksen min var stor, og i starten var det vondt, men etterhvert ble jeg vid nok for han.

Min nåværende kjæreste har en medium og i starten følte jeg meg for vid for han. Men så er jeg bare blitt trangere og trangere.

Selvsagt kan du ha dame :) Jeg hadde ikke blitt skuffet. Av og til tenker jeg at kjæresten min gjerne skulle hatt en mindre så vi kunne hatt sex mye oftere, er litt slitsomt å bli sår. Fingeren hans elsker jeg!

Hvor stor/liten er en medium? 15 cm til 16 cm, er det en liten penis?

Anonym poster: f30004598ee5f84723a46b06e58d9e86

Skrevet

vis du oppfører deg som player av en drittsekk og i tillegg har liten penis begynner nok ryktene å svirre fort hos damene. Og ikke på en bra måte, men på den måten at du stakkarslig gjør deg selv.

Nei liten penis er da ikke noe problem så lenge dere blir forelsket, jenter er som regel ikke like overfladiske som menn.

Jeg skulle av og til ønske at kjæresten min hadde litt mindre penis, føler det blir for mye av det gode særlig når jeg ønsker å ha sex flere ganger om dagen. Blir litt matt med en altfor stor kuk med andre ord. Dessuten har jeg lyst å overaske han med anal sex fordi jeg er blitt veldig glad i han, men tør liksom ikke å ta sjangsen :/ enda til så lyst som han har å utføre anal sex.

Anonym poster: 6ed690041d8f68be8bab464a3000b8a8

Skrevet

Hvor stor/liten er en medium? 15 cm til 16 cm, er det en liten penis?

Anonym poster: f30004598ee5f84723a46b06e58d9e86

Jeg tenker på medium som 15-16 :)

Men jeg er dog ingen fasit

• Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Går rett på sak. Er gutt på 21 år og aldri vært i et seriøst forhold. Har en penis på tja 10-11cm i erigert tilstand, men det virkelige problemet er omkretsen på 11cm.. Altså litt tykkere enn ei wienerpølse.

Før trodde jeg lengden hadde noe å si, men har man ikke en tykk nok penis kjenner verken dama eller jeg selv noe, uansett stilling! Har hatt samleie med 3 forskjellige jenter og ingen av dem har stønnet, bare stirret dumt på meg mens jeg har humpa på dem.. Med den siste dama under samleie, så spurte jeg "Er det godt?". Så svarte hun med å starte med et tungt pust og følge på med "det er helt greit..."

Ikke akkurat det svaret man ønsker? :P

Under alle samleiene med de 3 damene så har jeg ikke kjent en dritt og ville nok foretrukket å bare runke meg selv til utløsning alene.. Å ta jomfrudommen ble vel tidenes skuffelse etter all den fantaseringen man hadde som tenåring!

Etter første dama trodde jeg at jeg skulle finne ei som var trang nok for meg, men den gang ei. Og finner neppe noen som er trang nok med mindre jeg blir pedo... 0o

Jeg ønsker å være i et forhold. Og sex er en viktig del av et forhold, og skulle jeg finne ei jente er det bare et tidsspørsmål før dama blir lei av den dårlige sexen og rømmer.

Jeg har ikke mange alternativer, men må bare få det bekreftet. Er det bare for meg å drite i forhold og heller leve et liv uten kjæreste? Feste og leve ungkarslivet fullt ut og bare gi blaffen i hva folk mener om pikken min? Jeg kan ikke trylle meg en stor pikk heller. Og de fleste jentene ville nok neppe ha holdt ut med en kar som er nødt å fingre og slikke jenta for at hun i det hele tatt skal få noen nytelse.. Right?!

Tror virkelig det må være noe feil med følelsene i din penis. Kjæresten min har omkrets på ca 8 cm og lengden på 11 cm og han kjenner meg kjempegodt og jeg kjenner han og kjempegodt!
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Ville helt ærlig tatt d meste kvinner sier ang størrelsen din med en klype salt. Alt for få av dem som velger å uttale seg ærlig om dette. Spesielt på et forum. D er vel ingen som vil bli stempla som bitch ikke sant? Størrelsen på pikken din betyr mye, om den ikke gjorde det ville vi ikke ha sett så mange han jeg holder på med har så liten penis hva skal jeg gjøre tråder

Iallfall om vi sammenligner d med hun jeg holder på med har garasjefitte tråder. Kvinner klager over det men alikevel sitter de der å påstår at d ikke betyr noe. Neida d betyr ikke noe så lenge den ikke skal inn i hun

Blir sikkert nedrent med påstander om atjeg er en bitter kvinnehatende mannegris nå men so be it

Vi menn kan iallfall innrømme at ting som utsende/rumpe/pupper spiller en rolle. Hvorfor ksn ikke dere innrømme d samme ang størrelsen? :)

Skrevet

Vi menn kan iallfall innrømme at ting som utsende/rumpe/pupper spiller en rolle. Hvorfor ksn ikke dere innrømme d samme ang størrelsen? :)

Noen liker store pupper. Noen liker små. Noen bryr seg ikke heller. Antar det er slik med peniser også.

Skrevet

Du vet vel at du har andre ting som fingre og tunge håper jeg ;) Variasjon variasjon variasjon. Og lær deg å lese jenta så du vet hva som fungerer.

• Liker 3
Skrevet

Altså, størrelsen har vel ikke så mye å si, jeg mistenker at dette er et forumtroll ? 10-11 cm i omkrets er vel ikke så ille, jeg vet ikke, men en wienerpølse er mindre enn 10 cm i omkrets så det er sagt! en wienerpølse er vel rundt 6-7 cm om jeg ikke husker feil.Og jeg hadde sex med en mann som hadde langt mindre penis enn du beskriver, det hele ble veldig anstrengt, han slappet ikke av og jeg kjente ikke at han var inni meg.. og da hadde jeg ikke hatt mange sexpartnere før han.Det ble ikke noe hyggelig og ikke noe jeg kunne levd med tror jeg for å være ærlig :-(

Skrevet

Her på KG anses det som normalt å avslutte et forhold pga liten penis. Dette fordi sex er essensielt i et forhold.

For vid fitte er derimot ikke god nok grunn for en gutt å dumpe dama. Da er han overfaldisk og en mannsjåvinistisk gris.

Beklager, men du har dårlige odds om KG er representativt for landet vårt. Håpet ditt ligger i at det trolige er så langt fra representativt som det går an.

Skrevet

Her på KG anses det som normalt å avslutte et forhold pga liten penis. Dette fordi sex er essensielt i et forhold.

For vid fitte er derimot ikke god nok grunn for en gutt å dumpe dama. Da er han overfaldisk og en mannsjåvinistisk gris.

Beklager, men du har dårlige odds om KG er representativt for landet vårt. Håpet ditt ligger i at det trolige er så langt fra representativt som det går an.

De fleste i DENNE tråden svarte vel at det ikke spiller noen rolle??

Skrevet

De fleste i DENNE tråden svarte vel at det ikke spiller noen rolle??

I DENNE tråden ja..... Prøv å se litt i de andre (oppsiktsvekkende mange) kuk-trådene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...